Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 01 lip 2008 12:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Grasz w Hired Guns: The Jagged Edge i znalazłeś błąd? Zgłoś go tutaj!

Temat ten powstał do bardzo prostego celu - zgłaszania błędów, zarówno jeśli chodzi o polonizację jak i samą grę. Postaramy się na bieżąco wszystkie zgłoszenia przekazywać do polskiego wydawcy, firmy TopWare Poland. Proszę tylko o dokładne i czytelne opisanie swojego problemu.


*
  WWW
lukasamd
Post : 02 lip 2008 08:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


- fatalna fizyka! Wróg trafiany ze zwykłego pistoletu z jednego metra skacze po mieszczeniu jakby obok niego trafił pocisk artyleryjski...

- w laptopie gdy email jest zbyt krótki aby go przewijać ale dostatecznie długi aby pokazał się tylko pasek do przewijania mamy dziwną sytuację - gdy spróbujemy coś nacisnąć na pasek gra zamiera na dosyć dłuższy moment (myślałem że się zawiesiła ale poczekałem nieco i wróciła do działania).


*
  WWW
mtl
Post : 02 lip 2008 09:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


- w mailach często zwrot Pan/Pański jest pisany mała literą;
- wróg nawet kopniakiem potrafi odebrać ~50 punktów życia;

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
sirmicho
Post : 02 lip 2008 13:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 174
  • Dołączył: 02.07.2008
  • Skąd: Gdańsk


lukasamd pisze:
- w laptopie gdy email jest zbyt krótki aby go przewijać ale dostatecznie długi aby pokazał się tylko pasek do przewijania mamy dziwną sytuację - gdy spróbujemy coś nacisnąć na pasek gra zamiera na dosyć dłuższy moment (myślałem że się zawiesiła ale poczekałem nieco i wróciła do działania).

Potwierdzam, choć grałem tylko w demówkę. Miałem tą samą przypadłość.
Zauważyłem też, że podczas gry wciśnięcie klawisza B wyłącza ziemię (ale krzaczory) ;-) i postacie chodzą po czarnej planszy. Nie wiem czy to jest błąd, ale przydaje się czasem, żeby znaleźć przeciwników, bo w tych odcieniach żółto-zielonch to czasem ciężko ich dostrzec.


*
  WWW
gvk
Post : 02 lip 2008 21:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Oto moja lista bugów i sugestii. Listę postaram się sukcesywnie uzupełniać o kolejne babole, na które natrafie podczas grania:

- nieoczekiwane wyjścia do windowsa czyli crashe, zasadniczo dwa typy: pierwszy, który zdarza się podczas próby quickload oraz drugi po wyczyszczeniu sektora i próbie jego opuszczenia (często gęsto w lokacji Safari);
- po wczytaniu gry, ustawienie kamery wraca do pozycji domyślnej (pionowo nad naszymi najemnikami, średnia wysokość) – strasznie mnie to irytuje gdy po każdym loadzie muszę sobie ustawiać kamerę na nowo – jej pozycja powinna być taka sama jak przy zapisie;
- granaty - chyba wszyscy grający wiedzą o co chodzi :-);
- za długie quickloady - może dałoby się to jakoś zoptymalizować, nie wiem dlaczego przy quickloadzie gra musi odpalić ekran początkowy z opcjami co niepotrzebnie wydłuża cały proces;
- celowniki niszczą się zdecydowanie za szybko;
- głośność wypowiedzi najemników, a także część efektów jak wybuchy, odgłosy walk na mapie taktycznej od czasu do czasu staje się bardzo głośna (naprawdę wkurzające, można dostać palpitacji serca), by po chwili wrócić do normalnej, ponadto czasami słyszę jakieś dziwne echo przy oddaniu strzałów z broni (może to jakiś feature??);
- obszar widzenia naszych najemników zmienia się po wczytaniu gry tzn. zapisuje grę - nikogo nie widzę, robię quickload i nagle się okazuję, że jednak przeciwnika widać, kolejny quickload i znowu nikogo nie widać;
- w jednej z podpowiedzi pokazującej się podczas wgrywania mowa jest o jakimś sklepie do którego automatycznie trafiają przedmioty leżące na ziemi - o jaki sklep chodzi??;
- na większych lokacjach gra mocno zwalnia gdy z trybu walki turowej przejdzie się w tryb czasu rzeczywistego (nic takiego nie ma miejsca przed rozpoczęciem walki);
- w grze brakuje statystyk naszych najemników (a przynajmniej ja do nich nie dotarłem) pdobnych do tych z JA2 (ilośc zabitych, celność itp.);
- brak informacji o tym że podniosła się nam jakaś umiejętność – co prawda czasami najemnik taką sytuację skomentuje, czasami słychać też pewien dźwięk, ale wolałbym rozwiązanie z JA2 czyli informację tekstową;
- brakuje mi informacji o odległości celu od naszego najemnika, która ułatwiła by orientację (patrz Brigade E5);
- podobna sytuacja z informacją o procentowej szansie na trafienie celu;
- w sklepie internetowym pojawia się nowa broń do której nie można od razu kupić amunicji;
- wielka szkoda, że wygląd broni nie zmienia się wraz z montowaniem kolejnych gadżetów jak np. celowniki laserowe (patrz Brigade E5);
- brak cyklu noc / dzień;
- brak zjawisk atmosferycznych jak choćby deszcz;
- brak krwi :-(;
- cała masa nieaktywnych (pustych) skrzynek, szafek itp.;

Obawiam się, że lista się jeszcze znacznie wydłuży...


*
 
Popers
Post : 02 lip 2008 21:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 596
  • Dołączył: 31.01.2007


Wow. niektóre są dla mnie wręcz dyskwalifikujące ! Gra oznaczona jako od lat 16 i nie ma krwi ?!?! Kpina.

pacz pacz pacz....


*
 
sirmicho
Post : 03 lip 2008 07:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 174
  • Dołączył: 02.07.2008
  • Skąd: Gdańsk


gvk pisze:
w jednej z podpowiedzi pokazującej się podczas wgrywania mowa jest o jakimś sklepie do którego automatycznie trafiają przedmioty leżące na ziemi - o jaki sklep chodzi??;
W wersji demo (bo na pełną wciąż czekam) taki sklep znajduje się na mapie (po wyjściu z lokacji). Na dole masz szereg ikonek i między innymi jest tam właśnie ten "sklep". Szczerze mówiąc nie wiem czemu nazwali to sklepem.


*
  WWW
gvk
Post : 03 lip 2008 07:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Wiem o jaką ikonkę chodzi, tylko że w instrukcji do gry mowa jest o ile dobrze pamiętam, o magazynie, a nie sklepie - i w tym dopatruję się buga.


*
 
sirmicho
Post : 03 lip 2008 07:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 174
  • Dołączył: 02.07.2008
  • Skąd: Gdańsk


gvk pisze:
Wiem o jaką ikonkę chodzi, tylko że w instrukcji do gry mowa jest o ile dobrze pamiętam, o magazynie, a nie sklepie - i w tym dopatruję się buga.

Tak tez właśnie pomyślałem po wysłaniu swojego posta. Nazwa "sklep" w tym wypadku jest mocno chybiona i dezorientująca. Grając w demo spanikowałem w momencie jak nie było opcji przejrzenia wszystkich przedmiotów w danej lokacji. Jak się okazało później wszystkie wędrują do tego "sklepu" - ikonka wózka z zakupami również jest myląca.


*
  WWW
Wigen
Post : 03 lip 2008 22:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Z tych błędów które tu wymieniliście to chyba pakiet trzech patchów wyjdzie jak nie więcej.

Ja też wykryłem trochę:

-błędy ortograficzne w e-mailach,
-przeciwnik lub najemnik tonie w podłożu podczas czołgania się


*
 
alexbe
Post : 03 lip 2008 23:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 03.07.2008


Ni z tego ni z owego podczas walki nie można nic zrobić z najemnikami , aktualnie aktywny nie reaguje na żadne komendy, a próba wybrania innego zmienia tylko widok. Zakończenie tury działa , przeciwnicy biegają i strzelaja aż się kurzy. Zdarzyło juz mi się to 3 razy , za piewszym gra sie odblokowała po postrzeleniu mojego zawodnika , za drugim razem poratowałem się save'm , a teraz zaczynam odczuwać nie odpartą niechęć do ruskich gier (nie przypominam sobie żadnej która by po wydaniu poprawnie działała)

Na mapie z mostem nie można było wejść do jednego z domów w którym ukrytych było 2 delikwentów , najwyraźniej również oni nie potrafili z niego wyjść , chata granato-odporna (z syberyjskiej sosny czy co?) na szczęście udało sie ich wystrzelać przez okna.

O niedoróbkach pisał już gvk , można by dopisać drugie tyle :-)
Ogólnie za pół roku może sie pojawi patch , za następne pół topware przetłumaczy , będzie akurat jak się pojawi JA3 ;)


*
 
Len
Post : 03 lip 2008 23:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Cytuj:
Na mapie z mostem nie można było wejść do jednego z domów w którym ukrytych było 2 delikwentów , najwyraźniej również oni nie potrafili z niego wyjść , chata granato-odporna (z syberyjskiej sosny czy co?) na szczęście udało sie ich wystrzelać przez okna.

Mam to samo, a już myślałem, że to coś u mnie się popsuło.


*
  WWW
Popuś
Post : 04 lip 2008 11:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Len pisze:
Cytat:
Na mapie z mostem nie można było wejść do jednego z domów w którym ukrytych było 2 delikwentów , najwyraźniej również oni nie potrafili z niego wyjść , chata granato-odporna (z syberyjskiej sosny czy co?) na szczęście udało sie ich wystrzelać przez okna.

Mam to samo, a już myślałem, że to coś u mnie się popsuło.


Również - dobrze że facet do drzwi podszedł, bo już mnie szlag trafiał jak cały sektor obłaziłem szukajać przeciwników.
Wigen pisze:
błędy ortograficzne w e-mailach

Ortografy? Nie zauważyłem ani jednego... może dostałeś jakiego maila, którego ja nie, ale nie wydaje mi się, aby było tych błędów więcej jak jeden... zarzuć screenem.


*
  WWW
Len
Post : 04 lip 2008 13:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


alexbe pisze:
Na mapie z mostem nie można było wejść do jednego z domów w którym ukrytych było 2 delikwentów , najwyraźniej również oni nie potrafili z niego wyjść , chata granato-odporna (z syberyjskiej sosny czy co?) na szczęście udało sie ich wystrzelać przez okna.

Używając klawisza Ctrl, strzel w beczkę zaraz przy ścianie budynku. Zrobi porządną wyrwę dzięki, której dostaniesz się do środka, przy okazji może zabije kogoś w środku. Najwyraźniej drzwi coś nawaliły, trzeba to zgłosić.

PS. radzę tam wejść, znalazłem granatnik! xD


*
  WWW
gvk
Post : 04 lip 2008 19:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Kilka kolejnych bagolców:
- tragiczny path finding, często gęsto po wydaniu rozkazu do otwarcia drzwi nasz najemnik zamiast je otwierać, biegnie naokoło i robi to z drugiej strony, w lokacji z pałacem nie byłem wstanie wydostać się z lądowiska - mój najemnik latał tylko jak głupek i nie był wstanie wejść z powrotem do pałacu;
- natrafiłem na kolejny crash - tym razem podczas przenoszenia przedmiotów z magazynu do inventory;
- miałem okazję oglądać martwego (podobno) przeciwnika, który nieprzerwanie wykonywał jakieś dziwne ruchy rękoma - czyżby jakieś pośmiertne skurcze :-);
- zastanawiam się dlaczego nie można przeciwnikowi wybić broni z ręki, po to chyba miałoby być wprowadzone możliwość celowania w ręce;
- celność najemników - pomijam fakt, że w zasadzie na oko oceniamy czy w ogóle opłaca się strzelać czy nie, no ale od najemnika z 95 celności i karabinem snajperskim z lunetą można chyba oczekiwać, że trafi ze średniej odległości w przeciwnika;
- w lokacji z pałacem po zakończeniu walki, natrafiłem na nawiedzony dom :D : drzwi same się zamykały i otwierały, meble znikały i pojawiały się na zmianę...
cdn.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna


cron