Zebrałem wasze opinie w jedną całość. Wszystkie zostaną przesłane do TopWare, a sttma, już przetłumaczone, do GFI, gdzie już pracują nad patchem do gry. Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie to walcie śmiało, oto pełna lista:
Cytuj:
- Po wczytaniu gry, ustawienie kamery wraca do pozycji domyślnej (pionowo nad naszymi najemnikami, średnia wysokość) – strasznie to irytuje gdy po każdym loadzie trzeba ustawiać kamerę na nowo – jej pozycja powinna być taka sama jak przy zapisie.
- Wrogowie mają zdecydowanie za dużo granatów. Zasypują nas nimi, gdy tylko postawimy stopę w nowym sektorze. Doprowadza to do sytuacji, że wchodząc do sektora, trzeba próbować kilkanaście razy czekając na szczęście.
- Celowniki podłączane do broni niszczą się zdecydowanie za szybko.
- Głośność wypowiedzi najemników, a także część efektów takich jak wybuchy, odgłosy walk na mapie taktycznej, od czasu do czasu staje się bardzo głośna (można dostać palpitacji serca), by po chwili wrócić do normalnej.
- Czasem, po dłuższej grze, słychać dziwne echo. Odgłosy (np. wystrzałów) powtarzają się.
- Obszar widzenia naszych najemników zmienia się po wczytaniu gry tzn. zapisuje grę - nikogo nie widzę, robię quickload i nagle się okazuję, że jednak przeciwnika widać, kolejny quickload i znowu nikogo nie widać.
- W większych sektorach, w momencie przejścia z trybu turowego na tryb czasu rzeczywistego, gra mocno zwalnia, skacze nawet na mocnych komputerach. Taka sytuacja nie zdarza się w trybie turowym.
- Brak tekstowego powiadomienia o podwyższeniu umiejętności danego najemnika. Co prawda, jest odpowiedni sygnał dźwiękowy, ale łatwo go nie usłyszeć.
- Trafieni wrogowie nie krwawią.
- W sektorze z dwoma mostami nad przepaścią, nie można wejść do jednego z budynków w którym ukrywa się dwóch wrogów. I to mimo, iż drzwi są otwarte. Pomaga dopiero wysadzenie ściany.
- Najemnicy nie zawsze radzą sobie z otwieraniem drzwi. Czasem zdarza się, że zamiast podejść do drzwi, które mają przed sobą, biegną na około budynku i otwierają je od środka.
- Martwi wrogowie czasem się ruszają.
- Granatnik źle działa. Możemy z niego strzelać tylko w linii prostej. Nie możemy np. strzelić ponad wzgórzem, by trafić przeciwnika, którego nie widzimy jak to było w JA2.
- Nawet najlepsi najemnicy czasami nie potrafią trafić przeciwnika z bliskiej odległości.
- Odnajdywanie ścieżki przez najemników - potrafią przebiec pół sektora tylko dlatego, że nie umieją pokonać małego podestu, który sięga im do kolan.
- Za każdym ueuchomieniem gry, zmieniają się ustawienia graficzne
Najbardziej dziękuję użytkownikowi Gvk, który zgłosił mich najwięcej.