Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Klepczar
Post : 29 paź 2008 17:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


no właśnie - gram sobie w RR pl i wszystko było cacy - ale w drodze do demovilige (albo coś takiego), a także przedmieściach stolicy, grę szlak trafił

to jest: wszystko działa normalnie (walka, przedmioty ruch przeciwnika itp) ale po tym jak ja przemieszczę najemnika, to gdy zakończy ruch włącza się zegar(kursor) i tak sobie "zegaruje" pół-do półtorej minuty...

mak toś pojecie "co z tym zrobić"??


*
 
lukasamd
Post : 29 paź 2008 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Niestety ale "syndrom zegarka" to normalna rzecz w Jaggedach - czasami gra po prostu tak ma, że jak zegarek zacznie chodzić to ma problem z przestaniem ;)

Zapisz grę, uruchom ponownie kompa i próbuj dalej - powinno minąć, ale wiedz, że możesz się z tym jeszcze podczas gry spotkać.


*
  WWW
Klepczar
Post : 30 paź 2008 17:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 150
  • Dołączył: 25.12.2007
  • Skąd: Pruszków


problem w tym że to nie ma u mnie związku z restartami itp.

jednocześnie jaggget WF 1.13 chodzi normalnie...

a tylko RR się sypnął...

efekt zegarka spotykałem ale zadko a tu występuje po każdym zakończeniu przemieszczania najmity


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron