Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
marcias
Post : 05 wrz 2012 12:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 05.09.2012


Witam

Pierwsza sprawa która mnie wkurza ile lat już gram w JA a mianowicie przeciwnik który straci przytomność od postrzału, granatu osz. lub łzawiącego wstaje od razu w swojej turze (leży dalej tylko i wyłącznie jeśli ma stan krytyczny). Da się to jakoś rozwiązać?

No i tutaj pojawia się drugie pytanie, czy jest na forum jakiś temat dokładnie opisujący zmiany wprowadzone w Wildfire 1.13 AIMNAS? Ten mod rozwiązuje powyższy problem, rozgrywka jest zupełnie odmienna od "seryjnej" ?

Czekam na odpowiedzi.


*
 
Svean
Post : 05 wrz 2012 13:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Ja się odniosę tylko do oszołomienia - z tego co pamiętam to w JA2 v1.13 jak gość porządnie został oszołomiony (porządnie - znaczy czasem kilka granatów oszałamiających musiało polecieć) to w pierwszej turze właściwie nigdy przytomności nie odzyskiwał (testowałem nawet na sobie ;)), a w następnych miał po kilka pkt. ruchu i nawet jak dał radę kucnąć to już mu np. na podniesienie broni (nie mówiąc o strzale) nie starczało.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 05 wrz 2012 14:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


W klasycznym WildFire chyba nie da się nic zrobić z tym. Natomiast w 1.13 możesz dowolnie ustawić moc wybuchu każdego granatu - sam właśnie to robie dla najnowszej wersji 1.13 v4870. Po prostu trzeba edytować jeden plik i można z granatu dymnego zrobić bombę atomową :D - tylko po co...gra straci na realiźmie i szybko się znudzi.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron