Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
marcinl0
Post : 05 mar 2012 10:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Zauważyłem, że w 1 turze po rozpoczęciu gry IMP strzela jak Psycho tzn. jak się da strzał pojedynczy to strzela serią z okrzykiem i wyświetla się komunikat "get Psycho"

Natomiast późniejsze wyniki attitude analiz IMP otrzymanej zdaje się w 4 dniu wskazują na Normal... Taki jest "oficjalny" wynik - a nasz imp strzela jak Psycho.

To samo było jak teoretycznie dostałem Friendly...

Dodam że starałem się w obu przypadkach zdać quiz IMP tak aby właśnie dostać Psycho.

Czy ktoś to też zauważył ?


*
 
Starchris
Post : 05 mar 2012 12:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Analiza IMP jest zawsze taka sama ponieważ to jest zawsze ten sam tekst bez względu na to co wybierzesz. Jedyną różnica jest to jaką umiejętność wybierzesz, to w tej kwestii będzie inaczej napisane. Reszta cały czas taka sama. Nie raz w różny sposób sprawdzałem i tekst był zawsze ten sam.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
marcinl0
Post : 05 mar 2012 12:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Tzn. to określenie jest w analizie IMP wprost wyraźnie podawane np. Friendly, Normal.

Wygląda na to że to jest "Friendly" + w domysle Psycho (bo pod tym kątem wybierałem odpowiedzi w quizie IMP) lub "Normal" + w domysle Psycho.


*
 
Starchris
Post : 05 mar 2012 12:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Nie wiem czy przypadkiem nie pomyliłeś kategorii, bo Friendly i Normal są zarezerwowane tylko dla atrybutów, natomiast Psycho jest zarezerowane tylko dla chorób. Być może analiza IMP nic nie mówi nam o nabytych chorobach poprzez wykonanie quizu na IMP'a.


To jest spis wszystkich oryginalnych umiejętności.


SKILLS

MARTIALARTS
AMBIDEXT
AUTO_WEAPS
CAMOUFLAGED
ELECTRONICS
HANDTOHAND
HEAVY_WEAPS
KNIFING
LOCKPICKING
NIGHTOPS
STEALTHY
TEACHINGTHIEF
THROWING
ONROOF


ATTRIBUTES

ATT_AGGRESSIVE
ATT_ARROGANTATT_ASSHOLE
ATT_COWARD
ATT_FRIENDLY
ATT_LONER
ATT_NORMAL
ATT_OPTIMIST
ATT_PESSIMIST
ATT_BIG_SHOT


SICKNESS

CLAUSTROPHOBIC
FEAR_OF_INSECTS
FORGETFUL
HEAT_INTOLERANT
NO_PERSONALITYTRAIT
NERVOUS
NONSWIMMER
PSYCHO

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
hasan_talib
Post : 05 mar 2012 15:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


A ja bym raczej powiedział, że to jest specyfika Wildfire. Bo w Jagged Alliance 2 u mnie listy od I.M.P. były różne w zależności od tego, jak wykonałem test. Widocznie to jakiś błąd, który nie został naprawiony żadnym patchem, bo był na tyle nieistotny albo do teh pory nikt go nie zauważył ;-)


*
 
Svean
Post : 06 mar 2012 14:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Jeśli w rysie charakterologicznym najemnika dnia 4-go dostaniesz zapytanie czy kojarzą Ci się z czymś gumowe klamki i biały pokój to raczej na pewno jesteś psycho ;) Ja tam zwykle robiłem najemnika pod psycho ;)

Ten rys psychofizyczny różni się - ale tylko w niektórych miejscach, zależnie od tego jakie cechy ma najemnik, ale szablon jest ten sam. Także trzeba czytać i sprawdzać.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 06 mar 2012 14:15 przez Svean, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron