hasan_talib pisze:
1) Zawsze dwójka najemników. Jeden otwiera drzwi, a drugi za nim osłania go, mając karabin wycelowany przez siebie. To minimalizuje szanse na przerwanie dla wroga lub tego, że jako pierwszy dostanie turę.
Może i minimalizuje ale i tak przerywają przeciwnicy (np. H2 Grumm - wejście do długiej hali przez drzwi na początku: choćbyś nie wiem kim wchodził to i tak ci przerwą bo widzi cię 3 lub więcej...tzn tylko tego który otwierał drzwi, bo ten za plecami ma ograniczony kąt widzenia a ten otwierający widzi prawie wszystko.
hasan_talib pisze:
2) Jeśli nie widzę wroga, rzucam granat oszałamiający w okolice najbardziej prawdopodobnego miejsca, gdzie siedzi wróg. Czasem rzucam więcej niż jeden, jeśli podejrzewam, że jest ich więcej lub pierwszy granat nie zadziała.
nie brakuje Ci miejsca w slotach na amunicję i inny sprzęt Moje obliczenia: ok 2 granaty na każde drzwi np sektor H13 Alma = pełny ekwipunek kilku osób
hasan_talib pisze:
3) Jeśli nie słyszę, że oberwał, rzucam tuż przed siebie granat dymny i wtedy wchodzę. Wszystko oczywiście w pozycji kucznej i trybie skradania.
tak jest. Tego sam używam - jest bardzo pomocne