Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 26 gru 2006 15:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Dnia 20 grudnia 2006r. wraz z opublikowaniem wywiadu w rosyjskim czasopiśmie o grach Game World Navigator pojawiły się pierwsze screenshoty z Jagged Alliance 3!

Jest ich aż 9 co jest żadkością, żeby dawać tyle pierwszych screenów, producenci zazwyczaj dadzą 2-3 i tyle. Screeny przedstawiają raczej nie wiele, jest to jeszcze bardzo wczesna faza produkcji gry więc dają nam one raczej wyobrażenie o tym jak będzie wyglądał efekt końcowy. Póki co jest w nich więcej Silent Storm niż Jagged Alliance 3.

Moim zdaniem grafika jest słaba i zbyt kolorowa, niestety nie pokazano interfejsu, mam nadzieję, że będzie conajmniej tak ładny jak miał być w JA3D. Na szczęście grafika zostanie poprawiona, ogólnie postaci prezentują się nieźle choć mają trochę dziwne proporcje.

Myślę, że ten temat się przyda tak samo jak temat ze screenami z Jagged Alliance 3D. Jeśli tylko zauważycie w internecie jakieś screeny, proszę zamieszczajcie je tutaj. Zapraszam również do komentowania.


*
  WWW
ciastoludek
Post : 28 gru 2006 16:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 31
  • Dołączył: 16.12.2006
  • Skąd: Toruń


no grafika wydaje sie być identyczna jak ta w silent storm... i kolory rzeczywiście są za bardzo jaskrawe. jakby mi ktoś pokazał te screeny bez żadnej zapowiedzi pewnie powiedziałbym ze to ss. :/

_________________
no fun without a gun


*
 
Fireox
Post : 28 gru 2006 19:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 201
  • Dołączył: 04.06.2006
  • Skąd: Zamość


Aj tam to 1 screeny jeszcze projekt nie ruszły pełną parą nie ma co się nimi jeszcze sugerować...JA3D też na samym początku miało słabą grafike (na screenach)
Wydaje mi się że grafika się jeszcze zmieni o 180 stopni :diabel:

Czekamy na Ja3... :one:


*
 
Len
Post : 29 gru 2006 12:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Jak dla mnie grafika w pierwszych screenach z JA3D wyglądała o niebo lepiej niż w tych późniejszych na których była strasznie monotonna grafika. Ale za to te ostatnie to już naprawdę światowa klasa.


*
  WWW
lukasamd
Post : 29 gru 2006 16:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Te na pewno się zmienią, tzn. gra się jeszcze na pewno zmieni. Ja zrobię to samo na Fireox - po prostu poczekam na JA3 ;)


*
  WWW
Fireox
Post : 30 sty 2007 18:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 201
  • Dołączył: 04.06.2006
  • Skąd: Zamość




*
 
Lemur
Post : 30 sty 2007 18:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Fireox----> Wspaniale!!! :D Dzięki!. Głupi jestem że nie wpadłem na to żeby poszukać screenów na tej samej stronie na której jest "7,62" :P .
Pooglądam i zaraz coś napiszę.
No, powiem wam że jak dla mnie czad! :) . Teraz screeny wyglądają dobrze. Nie ma tych skopanych kolorków. Problem ze starymi screenami był taki że to były po prostu zdjęcia monitora zrobione cyfrówką (tak podejrzewam).
Jest dobrze, nie jest to poziom "7,62" ale grafika stoi o conajmniej klasę wyżej w porównaniu do Jazz. Wygląda ładnie i co najważniejsze moim zdaniem przypomina klimatem Jaggeda (kolorystka i "komiksowy klimat"). Zastrzeżenia mam do panelu najemników/inventory. Owszem wygląda "wojskowo", ale zbyt nowocześnie kolory są za ciemne. Do Jaggeda pasuje coś bardziej w stylu "obróbki w drewnie".
Nie najlepiej wyglądają też portrety najemników, są mało "charakterne" i nie rozpoznałem żadnego bohatera z JA. Przydałoby się jeszcze popracować nad grafą.
To są drobnostki, nie jest źle:-D.


Ostatnio zmieniony 30 sty 2007 18:50 przez Lemur, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
lukasamd
Post : 30 sty 2007 18:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No - to wygląda jak gra :D Przydałoby się trochę antyaliasingu ale gra wygląda IMO fajnie i na pewno chciałbym w nią zagrać. Wady to te twarze - zbyt ciastowate i plastelinowe choć dobrze że jak koleś jest w masce to ma ją na twarzy widoczną ;)


*
  WWW
Len
Post : 31 sty 2007 16:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


- Mapa wygląda źle. Nie pasuje do jaggeda w ogóle. Ale za to reszta interfejsu na mapie już jest dobra.
- Interfejs podczas gry taktycznej wygląda katastrofalnie. Jak go widzę to mi się przypomina niskobudżetowa strategia :/
- Twarze najemników. Straszne. I wszystkie podobne do siebie :/ Gdzie tu jagged?!
- Tekstury nie wyglądają źle ale jak się przyjrzeć to od razu widać, że są w nieskiej rozdzielczości.
- Podobają mi się cienie, zobaczcie jakie są dokładne. Tutaj należą się brawa, bardzo ładnie padają na poszczególne rzeczy. Tylko są nieco zbyt ostre.
- Maski gazowe. Bardzo dobrze, że widać jak je mają na głowie.
- Lepszy antyalaising to już prawie standard w innych nowych grach


Podsumowując. Marudzę i to bardzo. Patrząc na screeny odnoszę wrażenie, że F3 Games to firma specjalizująca się w robieniu gier, które tylko udawają wielkie hity.


*
  WWW
Lemur
Post : 31 sty 2007 16:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Wszyscy mamy prawo do narzekania. Każdy chce aby jego ukochany Jagged wyglądał jak najlepiej i spełnił wszystkie oczekiwania. JA 2 należał tak naprawdę do gier bardzo odkrywczych i nietypowych. Trochę tak jak jak dobry film albo książka (co za porównanie:-)) był jedyny w swoim rodzaju. Nie dziwne jest to że utyskiwań końca pewnie nie będzie. Bo nawet gdyby za produkcję wziął się reaktywowany SIR-TECH w oryginalnym składzie z budżetem 200 milionów dolców to i tak ta gra przegrałaby z ludzkimi oczekiwaniami i....nostalgią. A tak mamy to co mamy. Ja wolę mimo wszystko widzieć że szklanka jest pełna do połowy, a nie pusta do połowy:-).
@Len
-Mapa faktycznie nie wygląda zbyt dobrze, bo bliżej jej do Company Of Heroes albo Warhammera niż Jaggeda. Brak tu po prostu tego...komiksowego zacięcia...charakteru...to fakt. No ale jakby skopiowali mapę jaggeda w wysokiej rozdzieloczości to też było by źle.
-Uważam że interfes nie jest zły pod względem jego hipotetycznej użytkowości. No ale wygląda źle:-D.
-Co do grafiki jako takiej...Ja jestem dobrej myśli i podoba mi się to co widzę. Nie ulega jednak wątpliwości że powinni nad enginem popracować. Co najmiej tak modyfikując silnik SS żeby różnica między SS a JA 3 była tak jak między HOMM a HOMM V:-).
-Jeżeli chodzi o twarze najemników, owszem...no nie jest najlepiej. ALe widać że każdy z portretów to lekka modyfikacja tego samego gostka. Więc to są jedynie testy (I hope so).
-Maski przeciwgazowe powinny być różne (nie chodzi o zastosowanie) tylko żeby nudno nie było.
No ja nadal widzę szklankę pełną (przynajmniej) do połowy:-)


*
 
lukasamd
Post : 31 sty 2007 16:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Mi się grafa podoba, mapa też choć nie jest za bardzo jaggedowa (ale coś trzeba w końcu zmieniać no nie?), cienie tak jak pisał Len są bardzo dobre.


*
  WWW
Len
Post : 31 sty 2007 16:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Mapę mogli zmienić ale tak jak zrobili to w JA3D. Tam była świetna.


*
  WWW
Lemur
Post : 31 sty 2007 16:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


A przynajmniej przypominała starego Jaggeda (trochę)...


*
 
ciastoludek
Post : 04 lut 2007 11:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 31
  • Dołączył: 16.12.2006
  • Skąd: Toruń


E tam ja do mapy nic nie mam ale jak to powiedyział Lukas...
lukasamd pisze:
ale coś trzeba w końcu zmieniać no nie?
Za to nie podobają mi się te trójwymiarowe twarze. Lepsze były by takie jak te w JA2 tylko dokładniejsze. (takie jak w JA3D.) Wiem że tu widać co się ma zalożone, ale dla mnie to jest zbędne i tylko psuje klimat. W końcu coś z klasycznego JA2 musi pozostać.

_________________
no fun without a gun


*
 
Lemur
Post : 04 lut 2007 12:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Jak było wcześniej mówione: między innymi portrety są we wczesnej fazie produkcji, więc na pewno będą bardziej dopracowane.
Wiesz, też jestem za tym żeby portrety były "komiksowe" i bardzo podobne do tych z JA. Jednak jest problem, bo jeżeli portrety będą komiksowe to wtedy będą zupełnie niepodobne do modeli trójwymiarowych (oczywiście jeźeli będą przybliżenia kamery jak w SS).


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron