Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna

Wybierz tryb rozgrywki multiplayer, który preferujesz w Jagged Alliance 3
Gracz vs. Gracz 18%  18%  [ 2 ]
Wielu graczy vs. Wielu graczy 27%  27%  [ 3 ]
Wielu graczy vs. Komputer 0%  0%  [ 0 ]
Kampania: Gracz vs. Gracz 18%  18%  [ 2 ]
Kampania: Gracz z Graczem 36%  36%  [ 4 ]
Liczba głosów : 11
Autor Wiadomość
Pavcio
Post : 10 sie 2007 11:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 252
  • Dołączył: 17.07.2007


Ja wybrałem Kampania: gracz z graczem. Byłoby to nieco podobne do RPG ala Baldurs Gate, Icewind Dale. Każdy tworzy swoją postać i ruszamy w wir przygód. Może tak też właśnie zagłosowałem bo obecnie gram w Icewind Dale 2 w sieci. :D


*
 
Kanapa
Post : 10 sie 2007 14:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 93
  • Dołączył: 14.08.2006


Jeżeli w trójce będzie 5 stron konfliktu to w multiplayerze mogą znaleźć się bitwy gracz vs gracz vs gracz vs gracz vs gracz, a z odpowiedzi w ankiecie najbardziej ciekawa jest opcja kampania: gracz vs gracz.


*
 
lukasamd
Post : 13 sie 2007 13:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Ale jak będzie tylu graczy to na bank odpada tryb turowy - no chyba że ktoś lubi sobie poooczeeeekaaaaćććć. W realistycznym tak ale obawiam się że 5 stron walczących między sobą w jednej chwili to olbrzymi chaos. Poza tym może być taka sytuacja: jedna grupa się gdzieś zaczai i poczeka aż inne się wykrwawią a dopiero wtedy wkroczy do akcji.


*
  WWW
mtl
Post : 13 sie 2007 13:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Wg. mnie najlepszym rozwiazaniem bylby multiplayer taki jak w przypadku Fallout Tactics - gralo sie wysmienicie.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Len
Post : 13 sie 2007 20:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Lukas. W tym wypadku nie może być mowy o "ogólnych" turach. Czyli, że jeśli dwóch się spotka, ale my ich nie widzimy to dla nas tury nie włączają się. Jeśli jednak wszyscy gracze spotkaliby się w jednym miejscu to wtedy rzeczywiście mogłoby to zająć trochę czasu, w tym wypadku można by zastosować system - im więcej graczy tym mniej czasu dla każdego.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
lukasamd
Post : 13 sie 2007 21:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Len pisze:
Lukas. W tym wypadku nie może być mowy o "ogólnych" turach. Czyli, że jeśli dwóch się spotka, ale my ich nie widzimy to dla nas tury nie włączają się.


No dobra ale jak wyobrażasz sobie taką grę - powiedzmy 5 oddziałów i co 2 się spotykają i walczą w turach a reszta chodzi w rzeczywistym? Przecież to nie ma jakiegokolwiek sensu :wall: Wtedy to już jest tylko gracz vs gracz a poza tym tego chyba nie da sie w ogóle zrpbić.


*
  WWW
Len
Post : 14 sie 2007 10:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
No dobra ale jak wyobrażasz sobie taką grę - powiedzmy 5 oddziałów i co 2 się spotykają i walczą w turach a reszta chodzi w rzeczywistym?

Tak, ale gdy zobaczą kogoś to włączają się w te tury bądź we własne w zależności od tego kogo spotkają. Ale najlepiej to zrobić ograniczenie graczy.

A jak sobie wyobrażasz inaczej? He? :P Jesteś na przeciwnej stronie mapy niż reszta graczy, nie ma możliwości byś ich zobaczył ani oni ciebie ale mimo to włączają ci się tury? Chyba nie wielu graczy wytrzymałoby takie coś :]

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
lukasamd
Post : 14 sie 2007 13:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Można np. 4 graczy między sobą w trybie rzeczywistym albo i więcej ale np. tylko po 1 najemniku. Ew. same tury (choć bardzo czasochłonne i nudne moim zdaniem).

Najlepiej to walka drużynowa - 10 grup na 10 i jedziemy xD


*
  WWW
nemrod
Post : 14 sie 2007 20:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 602
  • Dołączył: 28.07.2006


Ja jestem tego zdania, ze daloby sie grac "deathmatch" np. 4-5 graczami na raz (ale raczej nie wiecej) z zastosowaniem tur dla wszystkich. Z tym, ze jak jeden gracz spotka drugiego i wlaczaja sie tury - kazdy ma czas ograniczony, np. 60-90 sek. na wykonanie czynnosci, potem kolejny. A zeby nie czekac dlugo na walke, sektor powinien byc odpowiednio maly, zeby szybko sie spotkac. Oczywiscie wygrywa ostatni z zyjacych (a po sroogiej jatce to rzczej juz ledwo zyjacych :diabel2: ).
To takie moje przemyslenia na ten temat, ale oczywiscie gra kazdy na kazdego w wielu ma jedna zasadnicza wade. Jezeli zwyciezca zostaje ostatni zyjacy, to przeciez gracz, ktory wykonczyl np. 3 oddzialy innych graczy zostaje pokonany z latwoscia przez gracza, ktory unikal walki przez cala rozgrywke, co jest niesprawiedliwe. Chyba, ze zwycieza oddzial, ktory ma na swoim koncie najwiecej zabojstw. Istnieje tez opcja respawnow i ustalony limit zabojstw, ale to raczej nie ten typ gry.

_________________
.


*
 
snick
Post : 16 sie 2007 10:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Naszła mnie nowa koncepcja. :P (mam nadzieję, że nikt wcześniej na to już nie wpadł :D )

6 graczy vs 6 graczy

Wyglądałoby to tak: gracze dzielą się na 2 przeciwne sobie drużyny, każda po 6 osób. Każdy z graczy wciela się w jednego najemnika i nim kieruje. Tury trwają naprzemiennie dla obu drużyn (raz jedna szóstka, raz druga).

Coś jak Enemy Territory, tylko, że w turach.

Oczywiście istniałaby opcja komunikacji pomiędzy członkami poszczególnych drużyn, by można było koordynować akcje i działać wspólnie jako odział, a nie na własną rękę.


Co o tym sądzicie? :>


*
  WWW
Len
Post : 16 sie 2007 10:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Dobry pomysł, chętnie bym pograł z kimś przeciwko komuś :)

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
snick
Post : 16 sie 2007 10:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Wyobraźcie sobie redakcyjny pojedynek - Snick i Len vs reszta redakcji xD :kosci:


*
  WWW
lukasamd
Post : 16 sie 2007 10:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


snick pisze:
Coś jak Enemy Territory, tylko, że w turach.


...OMG... :lol:

W Jaggedzie może to pasować ale w ET... błagam nie psuj przez porównanie tej strzelanki xD


*
  WWW
Len
Post : 16 sie 2007 10:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Trzeba by zaprosić panów z GFi Russia i Strategy First, oni zawsze bardzo się 'lubili' xD

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
lukasamd
Post : 16 sie 2007 11:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


GFi Russia vs Strategy First - ciekawe jak ostro byłoby ;)

Ehh teraz jak się tak pisz kto z kim by walczył to brak multi w JA2 naprawdę daje się odczuć a do JA3 jeszcze spory kawał czasu... chyba muszę zainstalować Fallouta Tactics... :)


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna


cron