Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3
Autor Wiadomość
Gość
Post : 15 lut 2007 12:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem


Ten bullet time z mojej strony to żart właściwie.
Ale nadal nie wiem co znaczy ta "inicjatywa". TO znaczy domyślam się ale pytanie czy jest to tylko trochę zmodyfikowany system tur, czy coś bardziej "nowatorskiego".


*
 
lukasamd
Post : 15 lut 2007 17:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Dla mnie najlepszym rozwiązaniem byłoby to co zobaczyłem w Falloucie Tactics czyli pozostawienie graczowi wolnej ręki - niech sam wybierze czy chce grać w turach czy w czasie rzeczywistym (który tez był oparty na punktach akcji :P). Bullet-time mi jest nie potrzebny i uważam że gry z takimi bajerami nie są realistyczne.


*
  WWW
Len
Post : 15 lut 2007 17:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Niby dobre ale już widzę wojny fanów grających na trybie turowym i realistycznym :] Poza tym jak znam życie 90% grających w tryb turowy to starzy fani JA2. Nowi na pewno by wybrali realistyczny.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Lemur
Post : 15 lut 2007 17:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Dokładnie tak, dla mnie może być tylko i wyłącznie system turowy. Natomiast jeżeli możliwość wyboru między RTS a turami spowodowałby napływ nowych fanów,to nie mam nic przeciwko.
Powtórzę pytanie; co sądzicie o tym systemie turowym opartym o "inicjatywę"?.


*
 
Len
Post : 15 lut 2007 17:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Napływ byłby z pewnością spory, ale z pewnością przygnietli by swoją ilością fanów trybu turowego i tym sposobem ta gra przestałaby być prawdziwym jaggedem.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
lukasamd
Post : 15 lut 2007 17:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


No nie wiem :P Ja najpierw grałem (i przeszedłem po 2 razy) w Fallouta 1 i 2 a potem dopiero Tacticsa, można powiedzieć że byłem już wtedy wyjadaczem serii a mimo to po sprawdzeniu obu trybów wybrałem czas rzeczywisty ponieważ uważam że gra w nim jest równie miła co w turowym a na pewno nieco trudniejsza i pełniejsza akcji :)


*
  WWW
Len
Post : 15 lut 2007 17:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wiesz, większość osób, które teraz są fanami JA2 wcześniej nawet nie grały w gry w trybie turowym. Jedni od razu wyłączyli grę a inni pograli i im się spodobało. Gdy będzie wybór to będą albo wyłączali albo wybierali tryb rzeczywisty, tryb turowy to będzie dla konserwantywnych fanów JA2 bo niestety dzisiaj już nikt nie chce grać w gry turowe.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Lemur
Post : 15 lut 2007 17:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Można się długo spierać. Faktem jest jednak że dla serii Jagged Alliance system tur jest najlepszy i po prostu niezbędny. SPM to mniejsze zło, całkowicie do zaakceptowania ale winnych grach, niekoniecznie w serii Jagged Alliance. W tej serii tryb tylko RTS byłby ogromną pomyłką. [Chociaż może i samobójstwem finansowym].
Widzę że nie macie ochoty wypowiedzieć się na temat pytania jakie zadałem :P .


*
 
lukasamd
Post : 21 lut 2007 19:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Gram sobie teraz w SS trochę (choć przez problemy z save już mi się odechciewa :( ) i powiem wam jedno - fizyka jaka będzie w JA3 będzie wymiatająca :) . Szkoda tylko że ja na tym straciłem - koleś na balkoniku może się bardzo przejąć tym że ktoś rzuca granat pod kolumny nośne tego balkonu :D

W końcu będzie gicior :)


*
  WWW
Lemur
Post : 22 lut 2007 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Sejwowanie masz aż tak uciążliwe?:-0
Engine fizyczny jest rzeczywiście genialny:-). Jednak takie rzeczy jak kula karabinowa przebijająca betonową ścianę można włożycz między bajki.
Pamiętam kiedyś taką sytuację: niemieckie miasteczko, sześciu moich ludzi jest na drugim piętrze drewnianego budynku. Nagle pojawiają się wrogowie, około 8-10. Szybko bunkruje się w małym pokoju i zaczynam ostrzeliwać przez ściany i podłogę (wrogowie są wszędzie). Oni odpowiadają ogniem i zaczyna się robić gorąco. Więc w ruch idą ciężkie granaty burzące. Rzucam je w dziury w ścianach po karabinowych seriach:-). Po dwóch-trzech turach nie ma połowy dwóch pięter i prawie wszyscy wrogowie są wybici:-).
Możliwości są fenomenalne, z tego co wiem w JA 3 nie będzie można przebić ściany betonowej strzelając z karabinu, ale wszystkie inne materiały będzie można niszczyć.

_________________
http://www.taktykazone.pl/


*
 
lukasamd
Post : 23 lut 2007 17:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


No to przebijanie ścian trochę nierealne ale już drzwi czy okna lub wysadzanie ścian nośnych to super sprawa :) Jak widać nie trzeba wcale Havoca z Half-Life 2 aby JA3 miało dobrą fizykę.


*
  WWW
momo78
Post : 16 lis 2007 18:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007
  • Skąd: Sromowce Wyżne - tak i jestem dumny


Silnik z SS jest ardzo dobry i myslę, że pasowałby do JA3. Jeśli JA 3 będzie takie dobre jak SS to full wypass :jupi:

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Premislaus
Post : 15 lut 2008 07:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Gdyby jakiś "mądry" producentinwestor wpadł na wielce "inteligentny" pomysł, by gra poszła za najnowszymi trendami i była tylko w trybie rzeczywistym, to bym się przejechał do Kanady - co nie stanowiło by problemu, mam tam rodzinę - i nawiązał kontakt z lokalną bojówką anarchistyczną i puścił ich siedzibę z dymem :-<. Swoją drogą Kanadyjczycy mają jaja by iść pod prąd i robić grę w turach, mimo tego, że mniej zarobią. Działanie dla zysku nie jest złe, jest dobre. Złe się staje gdy robisz produkt dla mas, dla każdego. Dobre jest gdy szanujesz swoich stałych klientów i zawężasz grupę odbiorców.

Pozdrawiam!

P.S. Znów katuję Silent Storma, a ściślej Sentinels, utkwiłem w misji gdzie mam się zakraść do biura skorumpowanego urzędnika, by wydobyć informacje o jakimś naukowcu. Problem mam z tym, że nie chcę przejść tej misji w stylu Rambo, ale jak się zakradam do jakiegokolwiek kolesia i go walę w łeb pałką by go ogłuszyć, to mi wyskakuje, że zostałem odkryty. I nie wiem jak sobie z tym poradzić, wie ktoś? Albo jak strzelam z gnata z tłumikiem - tak samo się dzieje, z paroma innymi niegodziwcami dałem sobie rade, wydaje mi się, że to bug.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Premislaus
Post : 05 sie 2008 17:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Dzisiaj tak sobie dumałem i doszedłem do wniosku, że wielka szkoda, że JA3 nie powstaje na silniku Brygady E5. Jest to chyba najlepsza gra taktyczna od czasów JA2 i ma lepszy element taktyczny, niż Silent Storm. Z resztą ta aktywna pauza(czy tury limitowane czasowo ;)), bardziej mi się podoba niż klasyczne tury. Dynamizm walki jest o wiele większy i lubię jak najemnicy w ty samym momencie strzelają.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
momo78
Post : 05 sie 2008 20:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007
  • Skąd: Sromowce Wyżne - tak i jestem dumny


Nie grałem w E5, ale jestem pewien, że to był dobry wybór.
Ten silnik ma naprawdę ogromne możliwości, JA3 będzie na nim dobre.
Zdaje się, ze jest także łatwy do tworzenia modyfikacji(mogę się mylić), bo z czego będą żyć Iron Squady czy jakieś inne quady? XD

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3


cron