Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Czy używacie sprzętu który leży w sektorze
Broń biała (noże, maczety, itp) 16%  16%  [ 9 ]
Alkohol (tylko piwo i wino) 4%  4%  [ 2 ]
Kamuflaż (siatki, zestawy, kombinezony) 18%  18%  [ 10 ]
Apteczki 14%  14%  [ 8 ]
Elektronika (gameboy, kable, RTG, itp) 9%  9%  [ 5 ]
Narzędzia (nożyce, zestawy ślusarskie, zestawy narzędzi) 18%  18%  [ 10 ]
Złom (rury, pręty, sprężyny, łomy, klucze hydrauliczne) 13%  13%  [ 7 ]
Śmieci (szmaty, taśmy klejące, kleje, gumki, gumy, kulki, słoiki, cygara) 7%  7%  [ 4 ]
Inne (np. kamień) 2%  2%  [ 1 ]
Liczba głosów : 56
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 25 paź 2011 20:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Mam problem z edytowaniem bezużytecznego sprzętu, którego chciałbym przekształcić w coś przydatnego.

Cygara, piwa, wina, pałki, siatki kamuflażowe, klucze hydrauliczne, itp.

Chciałbym pozamieniać śmieci na coś co może się przydać a nie tylko leżeć w sektorze i zajmować miejsce.

Proszę o głos w ankiecie i o pomoc kogoś kto zna się na edycji przedmiotów.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 25 paź 2011 21:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Jak ja przemieniałem bezużyteczne przedmioty w New Classic na coś przydatnego (np dzięki temu powstały rzucane pociski moździerzowe, granaty ogniowe czy parasol działający jak nóż i inne tego typu przedmioty) to przede wszystkim najważniejsze było to aby zmienić główny kursor danemu przedmiotowi. Większość bezużytecznych przedmiotów przemieniłem na materiały wybuchowe. Poniżej możesz sobie przeglądnąć wszystkie nowe materiały wybuchowe jakie udało mi się wykonać z bezużytecznych przedmiotów.

Materiały wybuchowe

Np. kamień zamieniłem na parasol MERC, który działa jak nóż (o widzisz zapomniałem o parasolu w broni białej). Gdy włożymy kamień do głównej ręki i klikniemy PKM to pojawi się pytajnik. Ja zmieniłem kamieniowi główny kursor na "Sting" i "Sharp" i wtedy w sytuacji opisanej wcześniej pojawiał się nóż a nie pytajnik i można było parasolem walczyć. W JA2 1.13 też musi być tak samo tylko to z pewnością jest w innym miejscu. Chyba raczej na pewno zmienisz to w którymś z plików XML.

Jak zaglądniesz do mojego poradnika z kodem źródłowym to tam jest opisane jak w 1.13 w konkretnym pliku XML łączyć różne przedmioty aby powstawały z nich nowe. To jest bodajże numer 21 "Merges.xml"

Kod źródłowy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 28 lis 2012 19:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Pytanie o wykrywacz rentgenowski...

Jak zrobić aby w/w sprzęt był włączony cały czas i żeby go co chwilę nie trzeba było uruchamiać? Problem z bateriami już rozwiązałem.

ZACHĘCAM DO WYPEŁNIENIA ANKIETY :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 28 lis 2012 22:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Pałki nie są bezużyteczne.
Po prostu osoby z um. 'sztuki walki' mają z nimi sporą premię do trafienia i obrażeń
Przynajmniej tak było, kiedy ostatnio grałem

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 28 lis 2012 23:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


micand1989 pisze:
Jak zrobić aby w/w sprzęt był włączony cały czas i żeby go co chwilę nie trzeba było uruchamiać? Problem z bateriami już rozwiązałem.

Pamiętam jak pracowałem nad New Classic, to znalazłem to oryginalnym kodzie źródłowym i tam jest tak:

Cytuj:
// Range of Xray device
#define XRAY_RANGE 40
// Seconds that Xray lasts
#define XRAY_TIME 5


Kolega Smoq znalazł nam niedawno kod źródłowy do JA2 1.13 4870, więc sprawdziłem od razu, czy to też zostało pozmieniane, ale jak się okazuje nie dość, że jest niezmienione, to jeszcze dalej jest w tym samym miejscu i pliku.

https://jagged-alliance.pl/plik506/

To jest w katalogu "Build / Tactical" w pliku "Items.h" w linijce 216.

Niestety chyba będziesz musiał skompilować cały kod źródłowy aby dokonać tej zmiany.

https://jagged-alliance.pl/artykul379/po ... -zrodlowy/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 29 lis 2012 05:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Dziękuje :ok: Spis treści mnie przeraził :/ Coś wykombinuje

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron