Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Len
Post : 09 gru 2006 17:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Opis pliku Weapons.xml znajduje się na stronie Iron Squad. Wszystkie komentarze, opinie lub napotkane błędy proszę zamieszczać tutaj.

Zapraszam do dyskusji.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
micand1989
Post : 05 gru 2013 15:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Plik odpowiadający za przedmioty króre wybuchają, oświetlają, wypuszczają gazy, itp.

Przykład
Granat hukowo-błyskowy typu flashbang

<EXPLOSIVE>
<uiIndex>75</uiIndex>
<ubType>9</ubType>
<ubDamage>0</ubDamage>
<ubStunDamage>250</ubStunDamage>
<ubRadius>9</ubRadius>
<ubVolume>20</ubVolume>
<ubVolatility>0</ubVolatility>
<ubAnimationID>11</ubAnimationID>
<ubDuration>1</ubDuration>
<ubStartRadius>0</ubStartRadius>
<ubMagSize>1</ubMagSize>
</EXPLOSIVE>

<uiIndex> numer katalogowy (ważna zachowana kolejność). W pliku Items.xml odpowiada linii <ubClassIndex>75</ubClassIndex>
<ubType> rodzaj przedmiotu. Tutaj 9=granat
<ubDamage> wartość obrażeń
<ubStunDamage> wartość ogłuszenia
<ubRadius> maksymalny zasięg rażenia
<ubVolume> zasięg odgłosu eksplozji wyrażony w kratkach gry
<ubVolatility> jeszcze nie rozgryzłem tego ale w grze nic za to nie odpowiada
<ubAnimationID> rodzaj animacji. Tutaj 11=błysk, huk i fala uderzeniowa.
<ubDuration> długość działania. 1=jednorazowa eksplozja; im wyższa wartość tym więcej tur trwa gaz, dym, oświetlenie.
<ubStartRadius> początkowy (zaraz po eksplozji) promień rażenia; występuje przy gazie, dymie i oświetleniu
<ubMagSize> ilość ładunków. Np. magazynki 20mm i 25mm mają po 6 granatów


WAŻNA INFORMACJA

Wartości z pliku Explosives.xml nie są poprawione o wartość mnożnika procentowego z pliku Ja2_Options.INI (można edytować ręcznie albo w INI Edytorze).
Domyślnie - EXPLOSIVES_DAMAGE_MODIFIER = 100
ale gdy zwiększymy do 200% to żadna wartość z pliku Explosives.xml nie zmieni swojej wartości obrażeń. Jest to mnożone tylko w samej rozgrywce.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron