Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Maxwell
Post : 22 wrz 2006 22:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Nie chciało mi sie bawić w pogrubienia i kolorki - jest wystarczająco czytelne. Przed zamieszczeniem na jakiejkolwiek stronie (całości lub fragmentów) proszę mnie poinformować o zamiarze.

________________


uiIndex - indeks broni - ważna jest kolejność. Maksymalna wartość to 5000. Numer ten musi odpowiadać ubClassIndex w pliku Items.xml.

szWeaponName - nazwa broni - maksymalnie 20 znaków.

ubWeaponClass - klasa broni
0 - NOGUNCLASS - nie jest bronią
1 - HANDGUNCLASS - pistolet
2 - SMGCLASS - pistolet maszynowy (w Polsce tak określa się SMG)
3 - RIFLECLASS - karabin
4 - MGCLASS - karabin maszynowy
5 - SHOTGUNCLASS - strzelba
6 - KNIFECLASS - nóż
7 - MONSTERCLASS - potwór ;)

ubWeaponType - dokładny typ broni (odpowiada za sortowanie broni u Bobby Ray'a)
0 - NOT_GUN - nie jest bronią
1 - GUN_PISTOL - pistolet
2 - GUN_M_PISTOL - pistolet automatyczny
3 - GUN_SMG - pistolet maszynowy (SMG)
4 - GUN_RIFLE - karabin
5 - GUN_SN_RIFLE - karabin wyborowy
6 - GUN_AS_RIFLE - karabin szturmowy
7 - GUN_LMG - lekki karabin maszynowy
8 - GUN_SHOTGUN - strzelba

ubCalibre - kaliber używanej amunicji (dyktuje również dźwięk serii)

ubReadyTime - ilość punktów akcji potrzebna by przygotować broń do strzału.

ubShotsPer4Turns - szybkostrzelność broni dla pojedynczego strzału, im większa tym lepiej. Oto dokładna tabelka ile będzie kosztował strzał w zależności od wartości parametru:
4 = 22AP
5 = 18AP
6 = 15AP
7 = 13AP
8 = 11AP
9 = 10AP
10 = 9AP
11 = 8AP
12 = 7AP
13 = 7AP
14 = 6AP
15 = 6AP
16 = 6AP
17 = 5AP
18 = 5AP
19 = 5AP
20 = 4AP
21 = 4AP
22 = 4AP
23 = 4AP
24 = 4AP

ubShotsPerBurst - ilość pocisków wystrzeliwanych podczas krótkiej serii

ubBurstPenalty - kara do celności dla każdego pocisku w serii (kolejne kule są mniej celne)

ubBulletSpeed- szybkość z jaką pocisk leci

ubDeadliness - 'zabójczość' broni - najemnicy mogą się skarżyć jeśli za niska

bAccuracy - premia do celności broni

ubMagSize - pojemność magazynka

usRange - maksymalny skuteczny zasięg broni (w metrach)

usReloadDelay - obecnie nie używane, ale może posłużyć do określenia prędkości przeładowania w czasie rzeczywistym.

ubAttackVolume - hałaśliwość broni

ubHitVolume - głośność uderzenia pocisku

sSound - dźwięk dla pojedynczego strzału

sBurstSound - domyślny dźwięk dla serii - nie jest obecnie w użytku, ale należy ustawić na inne niż zero by słyszeć serię.

sReloadSound - dźwięk przeładowywania

sLocknLoadSound - dźwięk przy automatycznych rozstrzygnięciach bitwy.

bBurstAP - koszt punktowy serii

bAutofireShotsPerFiveAP - ilość pocisków przy ogniu ciągłym na każde 5 AP

APsToReload - koszt punktowy wymiany magazynka

SwapClips - rodzaj wymiany magazynka podczas bitwy: 1 to normalna zamiana, 0 to jak w niektórych strzelbach, czyli dokładanie kolejnych naboi

MaxDistForMessyDeath - maksymalna odległość na jakiej broń może wywołać specjalną animację (eksplodujące głowy itp.)

AutoPenalty - karny modyfikator do celności podczas ognia ciągłego

NoSemiAuto - broń ma tylko tryb ognia ciągłego (broń samoczynna)

APsToReloadManually - jeśli większe od zera broń jest powtarzalna - czyli trzeba ręcznie przeładować po każdym strzale.

ManualReloadSound - dźwięk dla ręcznego przeładowania broni


*
 
Len
Post : 09 gru 2006 17:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Opis pliku Weapons.xml znajduje się także na stronie Iron Squad. Wszystkie komentarze, opinie lub napotkane błędy proszę zamieszczać tutaj.


*
  WWW
micand1989
Post : 22 wrz 2011 10:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Zamieszczam naprawiony plik do wersji 1,13 v4452

Plik zawiera poprawki do:

- Barrett M82A2

( Naprawiony błąd z ładowaniem i rozładowaniem amunicji .50 BMG )

Plik należy skopiować do folderu:
\Ja2\Data-1.13\TableData

Autor poprawionego pliku nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek usterki związane z utratą danych.
Zalecam zrobienie kopii zapasowej tego pliku.


Załączniki:
Komentarz: Zmodyfikowany plik z arsenałem :)
Weapons by @micand1989.rar [40.23 KiB]
Pobrany 344 razy
JA2_1,13 M82A2_problem_fixed.rar [40.94 KiB]
Pobrany 221 razy

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
micand1989
Post : 05 gru 2013 14:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Maxwell pisze:
usRange - maksymalny skuteczny zasięg broni (w metrach)

MaxDistForMessyDeath - maksymalna odległość na jakiej broń może wywołać specjalną animację (eksplodujące głowy itp.)

NoSemiAuto - broń ma tylko tryb ognia ciągłego (broń samoczynna)

APsToReloadManually - jeśli większe od zera broń jest powtarzalna - czyli trzeba ręcznie przeładować po każdym strzale.

usRange - maksymalny skuteczny zasięg broni (w kratkach /10)

Przykład
Glock 17 usRange=150
oznacza że ma zasięgu 15 kratek w grze (tylko w Bobby Ray będzie pokazywać że ma zasięg 150 metrów)
-------
MaxDistForMessyDeath - (...) specjalną animację (eksplodujące głowy i odrzut zwłok przy strzale w korpus)
-------
NoSemiAuto - broń ma tylko tryb ognia ciągłego. Istnieje możliwość wystrzelenia 1 pocisku przy strzale serią ustawiamy tylko 1 pocisk.
-------
APsToReloadManually - ilość punktów akcji potrzebna do przeładowania broni powtarzalnej (np. Mauser, Mosin, M40, M24 i strzelby "z pompką").

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie