|
Starszy sierżant |
|
-
Posty:
291
-
Dołączył:
14.02.2008
-
Skąd:
zachodnia Małopolska
|
W 1.13 jest event o strategicznym ataku na Drassen. A da radę zrobić tak by było wiele triggerów? Na przykład musi zaistnieć kilka, czy kilkanaście różnych sytuacji, wyborów, czy rozwiązań w przejściu questaquestów by coś innego się stało, np. miałeś zrobić rekonesans i nowym przedmiotem - aparatem porobić zdjęcia i przekazać do sztabu, w razie możliwości podłożyć pare bombek(gdy milicja będzie atakować baze, to się je wysadzi ) , ale nie zrobiłeś tego tylko wszystkich wystrzelałeś, albo zabiłeś kogoś, czy ogłuszyłeś strażnika i się skapli, są poszukiwania, odnajdują bazę rebeliantów, etc. Tak by wiele różnych decyzji podczas gry wpływało na jej dlaszy przebieg? By trzeba było spełnić kilka warunków by coś w grze wystąpiło? Da się to komplikować, czasem bardzo mocno, czy mogą być jedynie proste skrypty? Fajnie by było jakbyśmy napadli na transport z pomocą humanitarną, a potem dochodzimy do miasta gdzie ono miało dotrzeć i ludzie tam umierają na ulicach z głodu i chorób. To znaczy nie fajnie, że tak się stało, ale, że jest taki realizm. I tak dalej.
_________________ „Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”
prof. Murray Newton Rothbard
|
|