Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 03 maja 2013 10:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Niebieskich=regularni??
Jakbyś mógł to pisz albo weterani, regularni albo żółtodzioby.

Pieniek pisze:
Nie ma możliwości by niebieska samoobrona powstrzymała atak na punkt SAM. Po prostu jest rozbijana w pył. Wlatuje 32 elitarnych żołnierzy Deidranny i pozamiatane.

Ustaw normalne wartości w INI. Jest 32 vs 32?? czy inne proporcje w SAM??
Pieniek pisze:
Problem mam w Almie, gdzie z przyległych sektorów są wzywane posiłki, ale i tak ok 32 żołnierzy Deidranny rozwala mi 90 niebieskich samoobrony! Zauważyłem że w przypadku Almy, obrońcy z przyległych sektorów są jakby wzywani po kolei, po 30 sztuk i nie są w stanie obronić sektora.

Ten problem w Almie polega na tym że odpala się auto-walka i jest 90 vs 32??
Pogrubione to mi się w głowie nie mieści...przecież i tak wszyscy dostają bęcki w ciągu niecałych 2 minut auto-walki.
No jeśli 32 elitarnych wrogów rozwala ci 90 regularnych to coś nie tak poustawiałeś w INI.
Ewentualnie zmień wartość w szkoleniu weteranów...żebyś mógł ich szkolić od razu.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lukasamd
Post : 03 maja 2013 11:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


A moim zdaniem to normalna sytuacja. W walce 32 niebieskich (regularni) vs 32 elitarnych ta pierwsza grupa zostanie po prostu wycięta w pień. Takie coś ma już miejsce np. w Wildfire w który ostatnio pogrywałem tj. 24 regularnych nie miało najmniejszych szans z 15 elitarnymi. Na ogół kończyło się na wyniku typu 0:13... oczywiście to ma miejsce tylko przy auto-walce, bo gdy najemnicy byli w sektorze, nawet zupełnie bierni, to ginęło o wiele więcej osób z oddziału królowej.
Co do drugiej walki tj. 90 vs 32... no tutaj jest już chyba coś nie tak. Jednak mają prawie trzykrotną przewagę i powinni sobie dać radę, nawet jakby miało ich zostać 15-20. No chyba że przy ataku na Almę idą aż tak dobrze wyposażeni przeciwnicy.


*
  WWW
Pieniek
Post : 03 maja 2013 20:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


W SAM jest ok 28vs30 regularnych samoobrony.
Almę musiałem bronić (i bronię nadal) - regularni z najemnikami. Na autowalce wyświetla się ok. 90vs32. Gdy biorę udział w walce w Almie, to pomimo wezwania posiłków z sąsiednich sektorów to nie widzę, aby oni się pojawili. Dlatego sądzę, że elitarni wyżynają regularnych po ok. 30 sztuk i dopiero na ich miejsce pojawia się 30 regularnych z sąsiedniego sektora. W Drassen raz odbyła się walka ok 48 żołnierzy Deidranny Vs 60 regularnych. Z trudem, ale samoobrona dała radę.
Coś musi być nie tak z Almą. Chyba najlepszym rozwiązaniem jest wytrenowanie od razu weteranów. W edytorze, do tej pory nic nie musiałem mieszać. Szkoda.


*
 
micand1989
Post : 04 maja 2013 10:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


MASAKRA :wall:
No to cały czas się bronisz? Ewentualnie spróbuj mobilną samoobroną trochę zmiękczać zanim wejdą do miasta.

To pewnie Ira tam cały czas siedzi i trenuje? Nadąża wytrenować nowych przed kolejną falą, czy bierzesz z sąsiednich sektorów i przenosisz do walczącego sektora?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Pieniek
Post : 04 maja 2013 12:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 25.02.2013


Chitzena - cały czas trenuje Hamous
Drassen - Dimitri i Dynamo
Alma - Thor i Shank. Shank na coś się jednak w grze przydaje :)
Ira i mój IMP osiągneli już poziom doświadczenia 10, więc ich w rozgrywce już nie używam, trenuję pozostałych na 10 level. Więc też będą trenować samoobronę.
W sumie Drassen też muszę bronić najemnikami. Do rozgrywki automatycznej mogę jedynie dopuścić co drugi, trzeci atak, który skasuje mi 30-50% samoobrony.
Obrona miast w autorozgrywce na poziomie Insane to przerost formy nad treścią. Zaś batalie najemnikami w terenie są fantastyczne :) Średnio żołnierzy jest od 30-48. Maksymalna batalia w dzień - 59; w nocy 64. Jak było 80 to nie podołałem:) Po zajęciu Almy królowa wysyła tylko elitarnych :) Choć wcześniej zielonych żołnierzy spotkałem może w sumie 30.


*
 
Aparatus
Post : 07 cze 2013 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 07.06.2013


Witam, właśnie zainstalowałem Aimnas 4870, zacząłem rozgrywke i mam takie pytanie. Otóż zwerbowałem Blooda i jego broń AKS-74U ma celnośc 0. Przez to nie moge w nic trafić czy to jakiś błąd?


*
 
BoloG
Post : 07 cze 2013 13:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


Witam, jak na razie (zająłem Drasen) nie mam z modem większych problemów gra się świetnie, mam natomiast pytanie: co trzeba zrobić aby AIMNAS 1.13 v4870 działał z modem JA1 Mercenaries 1.13(4870) v3.0 prubowałem po prostu instalować przez kopiowanie zawartości do folderów Data i 1.13 Data ale nie wykrywa mi nowych najemników w AIM.

Dzięki.


*
 
Aparatus
Post : 07 cze 2013 15:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 07.06.2013


Aparatus pisze:
Witam, właśnie zainstalowałem Aimnas 4870, zacząłem rozgrywke i mam takie pytanie. Otóż zwerbowałem Blooda i jego broń AKS-74U ma celnośc 0. Przez to nie moge w nic trafić czy to jakiś błąd?



Widzę, że nie tylko ta broń ma w statystykach celność 0( zacząłem kilka gier i kilka innych broni miało podobnie - pistolety, karabiny bojowe). Jak rozumiem mimo, że to stabilna wersja to lepiej pograć w 1.13 DBB niż w tego Aimnasa w takim razie. I tutaj mam pytanie czy da się wkleić mapy z AIMNASA 4870 do 1.13 DBB?


*
 
Starchris
Post : 07 cze 2013 18:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Z tego co się orientuje to AIMNAS został wykonany na grafice z 1.13, więc nie powinno być problemu z kompatybilnością. Zrób tak, z katalogu Data z AIMNASA przekopiuj do katalogu DATA DBB następujące foldery:

MAPS
RADARMAPS
TILESETS

I daj znać czy wszystko się uruchamia bez problemu.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Aparatus
Post : 08 cze 2013 11:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 07.06.2013


Cześć Starchris

Zrobiłem jak napisałeś ale mapy mam nadal nie takie jak w AIMNAS


*
 
Starchris
Post : 09 cze 2013 06:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Przepraszam, źle napisałem. Z AIMNASA z folderu Data-AIMNAS do DBB do folderu Data-IoV.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Svean
Post : 10 cze 2013 08:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Aparatus pisze:
Aparatus pisze:
Witam, właśnie zainstalowałem Aimnas 4870, zacząłem rozgrywke i mam takie pytanie. Otóż zwerbowałem Blooda i jego broń AKS-74U ma celnośc 0. Przez to nie moge w nic trafić czy to jakiś błąd?



Widzę, że nie tylko ta broń ma w statystykach celność 0( zacząłem kilka gier i kilka innych broni miało podobnie - pistolety, karabiny bojowe). Jak rozumiem mimo, że to stabilna wersja to lepiej pograć w 1.13 DBB niż w tego Aimnasa w takim razie. I tutaj mam pytanie czy da się wkleić mapy z AIMNASA 4870 do 1.13 DBB?


Nie jestem pewien dokładnie co do AKSU-74U ale z tego co pamiętam w grze jest kilka broni z celnością 0 a zdarzały się i shotguny z celnością np -1 albo -2 (choć nie pamiętam w której to wersji). To jest jeden z modyfikatorów przy strzelaniu (podobnie jak zasięg, dodatki od celowników i lasera itp.) i jeśli tylko najemnik ma wysoki marksmanship to powinien dać sobie radę (tzn. trafiać).

Generalnie AK-74 nawet jeśli celniejszy jest od starszych AKMów to do precyzyjniejszych zachodnich ARów pod tym względem mu trochę brakuje (ale jest zato wciąż bardziej niezawodny), a jego skrócona wersja, jeszcze bez stabilnej kolby, raczej snajperką nigdy nie będzie. AKSU daje dużą siłę rażenia przy niezłej szybkości strzelania - przy przy penetrowaniu budynków i na bliskie odległości daje radę, ale nie ma co liczyć że będzie to broń "do wszystkiego".

_________________
Obrazek


*
 
Stridingshadow
Post : 10 cze 2013 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Aparatus pisze:
Otóż zwerbowałem Blooda i jego broń AKS-74U ma celnośc 0.

To znaczy tylko tyle, że broń nie ma żadnego modyfikatora do celności, dodatniego ani ujemnego, jest 'przeciętna'.

Podobnie jak CQBR (M16 z 262mm lufą) AKS-74U powstał jako broń do bardzo bliskich starć, przy okazji korzystająca ze standardowej amunicji.
Oba subkarabinki nie wykorzystują potencjału swojej amunicji, i trzeba je raczej traktować jako pistolety maszynowe.

_________________
Obrazek


*
 
BoloG
Post : 10 cze 2013 10:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 07.06.2013


Tak jak najbardziej zgadzam się co do tezy dotyczącej subkarabinków na amunicję pośrednią (swoją drogą polskie kuriozum słowotwórcze, wywodzące się od słowa submachinegun, które w nomenklaturze anglosaskiej oznacza zupełnie inną klasę broni palnej), nie można tej broni traktować jako pełnowartościowe karabiny szturmowe, nowy AIMNAS pełen jest błędów w table data utrudniających grę np: pistolet maszynowy FAMAE SAF przypisany w table data jako granat dymny 40 mm , celność 0 (co mam z tym zrobić - może rzucić w kogoś, lub karabinek Ruger przypisany jako "nada" czyli nic! dobre. pomimo faktu więc, że bardzo lubię ten mod to na obecnym etapie polecam nowe wydanie DBB z iov, gdzie na razie poza drobnym problemem z działaniem składnika 18, który jest już rozwiązywany dopatrzyłem się jednego przekombinowania, mianowicie stara amunicja .223 Remington i 5.56x45 z pociskami M 193 nie jest wymienna z nową amunicją 5.56x45 NATO z pociskami SS103, M855, M995, MK318 i pochodne, (moim zdaniem to tylko lekkie przekombinowanie z realizmem), w realu pomimo niewielkich różnic wymiarowych pocisków, różnic wymiarów komór zamkowych i bruzdowania luf broni zasilanych starą amunicją 5.56, .223 Rem. i nową amunicją standardu STANAG 4172 nie powinno być większych problemów z kompatybilnością amunicji.

Tylko taka off topicowa refleksja.


*
 
Aparatus
Post : 10 cze 2013 11:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 07.06.2013


W AIMNAS jak dla mnie błędów jest stanowczo za dużo, aby można w tą wersje spokojnie grać. Tak jak napisał BoloG, karabiny maszynowe jako wyrzutnie grantów, zamontownie celownika do karabinu snajperskiego 7x, wcale nie zmienia statystyk, broń nadal zachowuje się jakby nie było zamontowanego celownika. Wyklucza to używanie karabinów snajperskich, a przynajmniej ich części. Jest tego pewnie więcej ale już z tych powodów przerzuciłem się na DBB z iov.

Starchris również skopiowanie z Data-Aim do Data-Iov nie zmienia map. O ile pamiętam zmienia mi to tylko zarys miast na mapie, ale poszczególne sektory wyglądają tak jak wyglądały wcześniej.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna


cron