Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
M'cin
Post : 12 lut 2013 19:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 753
  • Dołączył: 18.11.2009


Chodzi Ci o to, żeby jeden najemnik mógł mieć więcej niż jedną, dobrze rozumiem?


*
 
Ronnie
Post : 12 lut 2013 23:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Chyba się nie da. Ini editor nie operuje plikiem "Skills_Settings".
Za perki (ich ilość) odpowiada sekcja [Generic Traits Settings]:
-MAX_NUMBER_OF_TRAITS
-NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED
Ten drugi odpowiada za ilość różnych umiejętności jakie można zaznaczyć
Jednak jak chcesz przy tym kombinować to pierwsza wartość musi być wyższa od ilości umiejętności przynajmniej o 1

np. chcesz mieć do wyboru maksymalnie 4 umiejętności będzi to wyglądało tak:
MAX_NUMBER_OF_TRAITS = 5
NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED = 4

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 13 lut 2013 06:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


kamiloooooooo pisze:
Mam pytanie, a mianowicie czy za pośrednictwem INI editora
da się zmienić ilość głównych umiejętności do rozdania.
Mam na myśli takie umiejętności jak powiedzmy "Snajper"
czy "bombardier" jak i tych dodatkowych jak "oburęczność".

Gram w JA2 Arulco Revisited 1.13.

punkty rozdaje się w tym IMP_INITIAL_POINTS
umiejętności w tym...dziwne...wiem że gdzieś się to w INI edytorze zmienia ale muszę dokładnie sprawdzić (Jak przyjdę z pracy to poszuakm).

Ale jestem pewien że da się to zmienić bo sam już to zmieniałem.

------------------------------------------
EDIT
nie sprawdziłem 2 strony...widzę że już wszystko wyjaśnione.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
kamiloooooooo
Post : 14 lut 2013 23:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 12.02.2013


Wielkie dzięki, właśnie o to mi chodziło.


*
 
NoYess
Post : 25 mar 2014 21:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 25.03.2014


Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.


*
 
micand1989
Post : 26 mar 2014 13:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.

Nie jest za to odpowiedzialny żaden plik ini, a co za tym idzie nie da się tego zmienić w INI edytorze.

Prawdopodobnie w kodzie źródłowym można to zmienić, ale nie dam sobie za to ręki uciąć.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Jazz
Post : 27 mar 2014 18:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 319
  • Dołączył: 09.12.2006


NoYess pisze:
Witam wszystkich , jest to mój pierwszy post :D
Mam takie pytanko - czy ktoś podpowie mi gdzie w edytorze INI znajduje się opcja odpowiedzialna za spadek lojalności, ten wywołany brakiem postępów i poprzedzony wiadomością od Enrico.


Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

      for i = 1,12 do
         if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
            SetTownLoyalty ( i, 100 )
         end
      end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.


*
 
NoYess
Post : 27 mar 2014 22:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 25.03.2014


Cytuj:
Możesz zastosować taki trik ;)

W katalogu "Data\scripts" (jeżeli grasz w trybie vanilla) lub w katalogu Data1.1-3\scripts (gdy grasz w trybie v1.13) znajduje się plik HourlyUpdate.lua. Jest to skrypt wykonywany podczas kompresji czasu na mapie strategicznej. Możesz go zmodyfikować dodając w funkcji function HourlyQuestUpdate() taki kod :

Kod:

for i = 1,12 do
if ( GetTownLoyaltyStarted (i) == true ) then
SetTownLoyalty ( i, 100 )
end
end



Ten kod możesz dodać gdzieś na początku tej funkcji lub na jej końcu, przed ostatnim "end".

Jeżeli posiadasz zdobyty jakiś jeden sektor danego miasta, to funkcja GetTownLoyaltyStarted (i) == true sprawdzi czy lojalność w danym mieście jest aktywna. Jeżeli tak, to funkcja SetTownLoyalty ( i, 100 ) ustawi lojalność na 100%. Ta czynność będzie wykonywana co godzinę.

Możesz też pobawić się plikiem StrategicTownLoyalty.lua. Jest tam taka funkcja function HandleGlobalLoyaltyEvent( ubEventType, sSectorX, sSectorY, bSectorZ ). Funkcja zawiera informacje o przegranych bitach, zdobytych lub utraconych miastach .itp. Możesz tam zmodyfikować lojalność, np. wartości ujemne zamienić na dodatnie. Dzięki temu, jeżeli przegrasz lub wygrasz lojalność zawsze będzie dodatnia ;)

Jak potrzebujesz więcej informacji o tych plikach lua, to odsyłam pod ten link.


Bóg zapłać,dobry człeku . ;]


*
 
lucaskane
Post : 16 cze 2014 18:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 13.06.2014


witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited


*
 
micand1989
Post : 16 cze 2014 21:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


lucaskane pisze:
witam, jest możliwość wyłączenia możliwości wchodzenia na dachy przez wroga? posiadam v4870 z arulco revisited

Nie.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 00:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 18.03.2015


czy jest opcja WYLACZENIA czy dany najmenik kogos lubi badz nie? wiaodmo ze przy przedluzaniu kontraktu nie da sie jesli 2 gosci sie nie lubi, jeden musi zniknac. da sie to wylaczyc w INi edytorze albo gdzies indziej. szukam szukam i nic? :D


*
 
misiek5872
Post : 08 paź 2015 07:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 03.06.2015


Raczej nie da się tego obejść.


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 10:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 18.03.2015


a to kicha. bo recznie kazdego MERCa usuwac wartosc hated1,2 itd jest zbyt zmudne.


*
 
Ripper
Post : 08 paź 2015 15:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 299
  • Dołączył: 24.09.2010


A merc profile editor ?


*
 
Marquss
Post : 08 paź 2015 19:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 18.03.2015


no ale recznie trzeba kazdego? to wiem jak zmienic ;) mialem nadzieje ze jest gdzies opcja on/off


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna