Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 188 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
mtl
Post : 17 maja 2009 10:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


W końcu pojawił się długo wyczekiwany patch oznaczony numerkiem 908 (który oczywiście jest już dostępny w naszym downloadzie - https://jagged-alliance.pl/download-44.html ).

Autorzy zalecają instalację samego DBB-MOD na najnowszą wersję 1.13, pobraną np. z SVN'u lub również od nas z downloadu. Przed instalacją patcha 908 należy koniecznie upewnić się, że instalujemy go na wersję 907, przystosowaną do systemu 100AP.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 23 maja 2009 17:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Zagrałem dziś w najnowsze DBB jakie było dla mnie dostępne czyli wersja 908b.
I zmiotło mnie z nóg :)
W porównaniu do 2 1.13 dodano DUUUŻO broni, osobiście uważam że jeżeli ktoś nie zna się na broni to nie powinien grać w moda, ew. będzie miał nietypowo podwyższony stopień trudności.
Dla przykładu, różnych wersji automatu Kałasznikowa jest obecnie więcej niż całej broni palnej z niezmodyfikowanego JA2.
Wiele karabinków samoczynno-samopowtarzalnych ma ten sam zasięg, strzela tą samą amunicją, ma podobną szybkostrzelność, nawet niezawodność i celność, pasują do nich podobne akcesoria ale co z tego skoro one i tak się między sobą istotnie różnią?

Fajnie poprawionych zostało sporo zagadnień związanych z realizmem.
AK-47 jest celnym karabinkiem ale ma duży rozrzut - celność +4, kara za serię coś około -13
FN-FAL jest bardzo celnym karabinem ale rozrzut ma taki że żal marnować amunicji - zasięg coś ponad 60, duże obrażęnia, celność +5, kara za serię -33!
(to nie błąd, tam są dwie trójki, jedna po drugiej).
Zatem jeżeli ktoś planuje trafić w cokolwiek mniejszego od królowej Crepitusów ponad 3 nabojami z FAL'a to ja mu życzę szczęścia :D
Przedtem amunicja różniła się zasadniczo zasięgiem i mocą, teraz jest tak że tylko małokalibrowe karabinki mają znośny rozrzut.
Teraz musimy wybrać między bronią do CQC a jakimś DMR'em, właściwie nie będzie łatwo pogodzić obu ról.
Jest mnóstwo nowych noży, granatów, mnóstwo oporządzenia, nowe rodzaje amunicji.

Poprawiono coś takiego jak pojemność magazynka, przedtem większość rodzajów broni miała zbliżoną prawidłowej pojemność magazynka, obecnie jest to najczęściej pojemność prawidłowa.

Bardzo fajnie rozwiązano zagadnienie KM'ów, strzelanie z pozycji innej niż leżąca nie ma sensu ponieważ broń ma ogromny modyfikator ujemny na starcie coś jak -10, -20, z kolei za wykorzystanie integralnego dwójnoga jest duża premia która zwraca karę z nawiązką.
Jest to w sumie bardzo realistyczne ponieważ większość KM'ów nie jest przystosowanych do strzelania z wolnej ręki.
chu
Ogólnie sajgon, można założyć ryżowy kapelusz VC, przewiesić sobie przez ramię chińską torbę rewolucjonisty, na klatę chiński panel z 3 magazynkami a do rączki chiński typ 63. Szkoda że nie przewidzieli gumowych klapek.
Podobnież można skompletować mundur spadochroniarza radzieckiego, razem z tym prześmiesznym kapeluszem.
Jest całe mnóstwo dodatkowego oporządzenia i pancerzy.
To jest mod dla ludzi którzy lubią broń i sprzęt wojskowy, inni będą wkurzeni tym że ciężko im porównać parametry różnych przedmiotów i dobrać ten najwłaściwszy.
W grze jest też sporo polskiej broni, Beryle, Wanady, Glauberyty.
...a miałem się uczyć do egzaminu :D

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 24 maja 2009 14:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Autorzy DBB-MODa najwyraźniej się rozkręcili, bowiem pojawiła się nowa wersja modyfikacji, oznaczona numerkiem 909 oraz patch do niej oznaczony numerkiem 909B. Wszystko oczywiście dostępne w naszym downloadzie, w sekcji DBB-MOD - https://jagged-alliance.pl/download-44.html .

Warto zaznaczyć, żę w wersji 909 modyfikacja po raz pierwszy w historii jest kompatybilna z programem XML Editor!

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 10:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Wypada zaznaczyć, że (przynajmniej z mojego doświadczenia tak wynika) wersja 909 i jej patche potrzebują jako podstawy wersji 907 i 908.
Instalując JA2 -> 2 1.13 -> update do 2 1.13 z SVN'u ->DBB-MOD aka COSPLAY 909 -> DBB-MOD aka COSPLAY 909b Patch ->DBB-MOD aka COSPLAY 909cPatch, i odpalając grę odpalało mi się zwykłe 2 1.13 z najnowszymi update'ami.
Dopiero jak profilaktycznie zainstalowałem na czyste 2 1.13 wszystkie wersje DBB od 907 do 909c Patch to DBB poszło (w ogóle) i do tego w najnowszej wersji.
Zainstalowanie samego 909 i patchy dawało czyste 2 1.13 a zainstalowanie wersji 907/908 i patchy dawało stare wersje moda.
Z tego wynika że 909 nie jest do końca stand-alone tylko zależy od poprzednich wersji.

_________________
Obrazek


*
 
Kelly
Post : 16 cze 2009 13:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Mi działa normalnie


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 13:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Mi nie działało, ale teraz już działa :-D

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 15:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Ja również instalowałem samo 909 Full + Patche 909b i 909c i wszystko śmiga jak powinno ;)

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 15:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


U mnie nie działało, być może dlatego że przedtem coś majstrowałem z Wildfire 2 1.13.

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 15:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Bardzo prawdopodobne ;) Najlepiej instalować na czyste 1.13 (choć wątpię, aby np. same mapy z Wildfire-1.13 nie współgrały z tym modem).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 16:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


W ogóle to chciałem pograć sobie w Wildfire 2 1.13 ale nie miałem odpowiednio starej wersji 2 1.13 więc gra mi się wykaszaniła na starcie :P
Więc po prostu przywróciłem czysty plik Data JA2 1.13 i na to wrzuciłem DBB, i w efekcie nic się nie zmieniło w porównaniu do 2 1.13 :P
Więc zrobiłem wszystko od nowa.
Ale Wildfire 2 1.13 już nie działa z nowymi update'ami z SVN'u.

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 16:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Nom, ostatnio w 1.13 wprowadzili "Virtual File System" - niby ma pomóc rozporządzać modami na jednej wersji 1.13, ale z tego co na razie widzę, to tylko jeszcze bardziej namiesza :P Mam nadzieję, że ogarną to przy następnej wersji Release (o ile się jej w ogóle doczekamy wcześniej niż za 10 lat...).

A Wildfire-1.13 działa OK również na wersji Release 2085 ;)

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 16 cze 2009 17:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Im później tym lepiej, seria dłużej przetrwa.
Ten wyczekiwany release będzie czymś na wzór Duke Nukem Forever (przypominam że już 10 lat temu był ostateczny definitywny termin wydania gry, na engine Quake II).
:D :D :D

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 16 cze 2009 17:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Stridingshadow pisze:
Ten wyczekiwany release będzie czymś na wzór Duke Nukem Forever (przypominam że już 10 lat temu był ostateczny definitywny termin wydania gry, na engine Quake II).
:D :D :D


Oby nie - ostatnio już "oficjalnie" potwierdzono, że anulowano prace nad DNF z powodu złego stanu finansowego 3D Realms :P

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Kyuzo
Post : 18 cze 2009 20:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 18.06.2009
  • Skąd: Gdańsk


Hey panowie, zostawię temat Księcia i wrócę do DBB-MODA. Powiedzcie mi jakie macie sposoby na przeładowanie - mi broń na przeładowanie chce aż 22 punkty, co sprawia że gdy walczę zmęczonymi najemnikami i wróg nie daje mi chwili wytchnienia (np. atak na bagna - 2 najemników vs. 40 wrogów - co by wróg nie zaatakował kopalni w Drassen ze wszystkich sektorów jednocześnie) nie mam najmniejszej szansy na przeładowanie ani utłuczenie 30 wrogów na 2 magazynkach i muszę się wycofać! Tak samo snajperka - używam Vychlop'a i za diabła nie mogę go nigdy przeładować w czasie trwania walki!


*
 
spiryt
Post : 18 cze 2009 21:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 444
  • Dołączył: 27.03.2008


No cóż niektóre karabiny trzeba przeładowywać a niektóre nie tek które trzeba mają wysoką celność ale dużo wymagają ap a te których nie trzeba mają niższą celność ale mniej ap co do ataku to na jaki sektor szturmują ? jeśli na kopalinie to przed atakiem ustaw wszystkich najemników w kiblu i czekaj na wrogów będą się sami się pchać pod lufę ja tak załatwiłem 72 typa z czego połowę z nich załatwił Razor z jakiegoś pistoleciku z 4 magazynkami ale ja mam ustawione o 300 % większe obrażenie zadawane przez broń palną więc 1shot=1Kill wow chyba mój najdłuższy post na tym forum ;)

_________________
"Szczęście okazało się dziwką, a ja klientem bez portfela"
Max Payne

Tak. Da się zauważyć, że ten świat od jakiegoś dłuższego czasu działa w systemie Pay-to-win.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 13  Następna


cron