Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
JollyBuszko
Post : 06 maja 2011 23:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 70
  • Dołączył: 21.03.2011
  • Skąd: Uciekinier z Wawy zamieszkały w Olsztynie . :)


Generalnie to Ira za szkolenie . Można przyjąć założenie że zna mentalność miejscowych dlatego tak dobrze szkoli . Gdyby tylko trochę lepiej pływała . :( Acha w modzie Wild Fire 6.06 S.T.O.M.P. ma zupełnie inne umiejętności , da się z niej zrobić zwiadowcę / paramedyka . W tym modzie jest taki bug że w momencie nałożenia kamuflażu pojawia " stara Ira " z Ja 2 :(


Ostatnio zmieniony 06 maja 2011 23:33 przez JollyBuszko, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Death34
Post : 19 maja 2011 10:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 19.05.2011


Kiedys mialem w skladzie Carlosa i Miguela, bo Dimitriego i Iry sie szybko pozbylem bo leszcze.

Ale teraz uwazam ze Miguel bez 2 zdan jest najlepszy z nich ale w tak dalekiej fazie gry, jaką jest ich rekrutacja uwazam ze nie jest konieczne i potrzebne by ich werbowac, napewno do tego czasu ma sie porzdny sklad 4-6 najemnikow gdzie nastepny kolejny to utrudnienie, ze wzg na ekwipunek ktory trzeba mu przydzielic i miejsce w odziale.

Chyba nikt nie lubi jak sie ma wiecej niz 6 najemnikow i 1 helikopter :D


*
 
Pfc.Enrico Mendel
Post : 29 cze 2011 08:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 44
  • Dołączył: 19.05.2011
  • Skąd: Toruń


A co do mnie, najlepsza jest Ira. Co prawda na początek słaba, ale i tak szybko się uczy.
Dimitri- cienias, chyba że jest tragarzem, lub walczy w San Monie na walkach. Ciągle coś zapomina.
Carlos & Miguel- nie wiem, nie zwerbowałem ich jeszcze.
Jednak każdy z nich ma jedną zaletę, mianowicie to, że są za friko.


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 08:04 przez Pfc.Enrico Mendel, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
Hawk
Post : 02 lip 2011 09:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 19.08.2006


Pfc.Enrico Mendel pisze:
Dimitri- cienias, chyba że jest tragarzem, lub walczy w San Monie na walkach. Ciągle coś zapomina.


Mój "cienias" Dimitri.

Obrazek

:)

_________________
Keep what you kill.


*
 
MSG
Post : 19 wrz 2011 20:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 41
  • Dołączył: 18.09.2011
  • Skąd: Silesia


Zdecydowanie Ira :ok:

Najłagodniejsza twarz, najmilszy głos z rebeliantów :)
Ma fajne teksty opowiadające o danych sektorach

_________________
Obrazek


*
 
Gryf
Post : 19 wrz 2011 22:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Ira :) Dostepna od razu, szybko sie uczy, bardzo przydatna w szkoleniu milicji i smiesza mnie jej teksty :D Dimitri przydatny jako tragarz.. za darmo nie ma co narzekac.
Miguel i Carlos sa zbyt pozno dostepni. Carlos kompletnie nieprzydatny na tym etapie gry. Miguel daje rade w szkoleniu w Grumm

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2011 22:15 przez Gryf, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Sir Alien
Post : 27 paź 2011 14:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 27.10.2011


Ira jako ze szybko sie uczy i szkolenie samoobrony jest duzo szybsze.
Dimitri kiedys go bralem ale w koncu mnie zaczol draznic swoimi tekstami wiec z niego zrezygnowalem.
Carlos i Miguel zbyt pozno dostepni i odbiegaja od reszty wiec nigdy ich nie bralem.


*
 
Luk - Astek
Post : 12 sty 2014 12:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 21
  • Dołączył: 12.01.2014


Ira - sporo ludzi jej nie lubi czy uwaza za malo wartosciowa... Nie rozumiem tego przynam sie otwarcie.
Dla mnie Ira jest numero uno. Klimat opowiesci o miastach i tak dalej.. Dialogi. Glos moze taki pasujacy do Blooda hehe ale ujdzie w tloku i mozna sie przyzwyczaic. Uwielbiam ja za to ze jest taka niepozorna niby niewiele umie i do malo czego sie nadaje (nie liczac szkolenia), a jak przyjdzie co do czego to przy podbijaniu grum albo wizycie w almie robi u mnie za czolowa postac do walki. Przerywa tak czesto jak Magic czy Shadow.. Celnie strzela, leczyc juz umie lepiej niz potrzeba. dowodzenie znakomite i inteligencja srednio 88-90 juz u niej jest. Strzeleckie podobne wartosci. Sila o 5-10 punktow podskakuje. Jej prezencja na tle takiego Magica jest calkiem ok. W duecie z Raven lub Scope potrafi rozwalic 10-15 przeciwnikow zanim Ci podejda na sredni dystans. Kogo nie rozwali to Raven dokonczy albo kto jest na za "trudnej" pozycji dla Iry to Raven huknie headshot'a :)
Bez Iry gra to tak jak by wladca pierscienia bez gandalfa hehehehe Niby taki stary dziadek o lasce ale lepiej szanuj brodacza i Ira podobnie. Niby dziewucha troche nie wyrazna ale lepiej jej nie lekcewazyc :)

Kto niezna fuksiarskich strzalow Iry ? Chyba kazdy wie jakie niespodzianki ona potrafi wyczyniac.


*
 
hasan_talib
Post : 12 sty 2014 21:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


...co doskonale podsumowują słowa Miguela: "Ira is full of surprises!"

_________________
Wszystkim lubiącym pograć po polsku.
http://ironsquad.pl/


*
 
Faramir
Post : 27 lut 2014 19:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 15.02.2014


Ira -bez niej gra jest gorsza ,to jedna z kluczowych postaci .


*
 
Faramir
Post : 27 lut 2014 19:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 15.02.2014


PS.w 1.13 jacyś ludzie okaleczyli te postać ,to znaczy Ire ,nie wiem dlaczego tak uczyniono .generalnie w 1.13 popełniono sporo głupot .


*
 
Faramir
Post : 15 mar 2014 16:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 15
  • Dołączył: 15.02.2014


W wersji podstawowej Ja2 Ira za szkolenie , w wersji z rozszerzenia także Ira ale nie za szkolenie które zostało odebrane Irze przez twórców dodatku !.13 , wtej wersji Ja2 Ira nadal jest doskonałym najemnikiem tym razem jako pierwszoliniowy strzelec .Oczywiście ma ograniczenia np. ma mało siły stąd trzeba sie zdecydować na jeden typ broni ,w moim przypadku nosi ruski automat Groza z wmontowanym granatnikiem + ciuchy do kamuflażu .


*
 
Piorun22
Post : 11 kwie 2016 07:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 10.04.2016


Generalnie lubię wszystkich miejscowych za to że dodają klimatu grze, są za free lub rozsądne pieniądze płatne z dołu

Najfajniejszy jest Dimitri
Daje mu duuużo noży i remingtona lub spas-15
Koleś wymiata : 2x nożem w głowę (na maksymalnym zasięgu wystarcza pojedyncze przy-celowanie) = 2 trupy na turę i jeszcze zawsze zostanie mu kilka punktów akcji by się schować za załom/położyć
A to że czasem zapomina? nikt nie jest idealny...
Fakt na początku (10 lat temu ? coś koło tego ) też go nie lubiłem
Jedna bitwa zmieniła to
Używałem go jako tragarza - samotnie transportował nocą jakieś badziewne bronie ( bez ammo ) na sprzedaż i na drodze z Cambrii do San-mony i trafił na oddział około 16-17 żołnierzy ( w tym kilka elit ) Miał noktowizor ale jedyna sprawna broń to 3 noże do rzucania pamiętam że siedziałem nad tą bitwą cały wieczór
Problemem nie było załatwienie pierwszych 2-3 gości tylko podniesienie tych noży z trupów zanim kolejni Dimitra spostrzegą
Ale za to mega satysfakcja po wygranej :D
I jak tu gościa po czymś takim nie lubić?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5


cron