Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Pablo1989
Post : 03 mar 2014 15:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 135
  • Dołączył: 27.01.2008
  • Skąd: Gdynia


Postanowiłem wrócić do JA2, po falloutcie 3 i new vegas.

No więc jestem w Grumm G2
I tu napotykam Mike,a ten od razu rzuca w wir walki, no nic :P myślę że go rozwalę jak tutejszych pachołków królowej, gdy nagle....nie da go się zabić ??

Wystrzeliłem w niego 4 magazynki z Colta Commando, 2 z Desert,a (IMP) a on dalej w takim stanie przed spotkaniem, co prawda wypadł mu G11, ale on dalej na mnie ale z piąchy.

Idzie w go w ogóle zabić ? czy tylko on staje śmiertelny gdy spotka swojego dawnego kompana z AIM ?

Bo go tak atakuje moim IMPem, Buzz i Igorem, natomiast Ivan i Grunty mają zrobić atak na kopalnie jak zajmę już G2.

_________________
I Am SLIM!!!!!


*
 
M'cin
Post : 03 mar 2014 15:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


No cóż, w czystym JA2 potrzeba 7-8 headshotów na zabicie komandosa z najwyższej klasy hełmem przy użyciu karabinka na 5,56mm AP. jeśli mu nie spadały hpki, to może brał wszystko na pancerz, jak zadałeś mu więcej niż 100 HP, szukałbym błędu w grze :P A i zawsze go możesz gazem musztardowym ciachnąć, nie wiem, czy ma maskę.


*
 
lukasamd
Post : 03 mar 2014 19:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Pytanie: z jakiej amunicji korzystasz?
Mike na bank ma na sobie spectrę i to w "pełnej obsadzie". Jeśli używasz amunicji HP (niebieska) to nic mu nie zrobisz.


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 03 mar 2014 21:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Pablo1989 pisze:
Wystrzeliłem w niego 4 magazynki z Colta Commando, 2 z Desert,a

Nie było mnie przy tym, ale trzeba brać uwagę, że zarówno Colt Commando, jak i Desert Eagle .357 nie mają w podstawowej "dwójce" zbyt dużego kopa.
Ponadto amunicja 5.56x45mm i .357 magnum cechuje się w podstawowej dwójce dość kiepskimi parametrami p.pancernymi.
Ostatecznie pancerze w JA2 są mocno przesadzone - zdarza się, że żołnierz elitarny oberwie kulkę z AUG z 10m w głowę, i dalej stoi gdzie stał, i ubyło mu tylko 3-4% zdrowia.

Bijąc Mike'a najlepiej mieć broń na amunicję 7.62x39mm lub 7.62x51mm, optymalnie FAL, albo HK21, do tego amunicję p.panc (tj. "AP" lub jak kto woli "czerwoną").

Ostatecznie można próbować sypać seriami (celnymi!) z dowolnej innej broni długiej (Minimi albo M16, tudzież RPK) i liczyć, że uszkodzenie pancerza i ubytek "energii" zrobią swoje.

Ten ostatni wariant jest o tyle ważny, że powalonego przeciwnika (najpierw musi się sam nabiegać, albo przyjąć na klatę sporo glanów/kulek) można bez trudu dobić jednym ciosem noża, bądź strzałem, pomimo osłony.

Niezależnie od obecności maski p.gazki Mike'a można powalić granatem ogłuszającym, i wtedy wykorzystać jego stan (jakkolwiek to nie brzmi).

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie