Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Sunbeach
Post : 21 lis 2011 10:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 21.11.2011


Witam was! Chciałbym się od was dowiedzieć czy zaczynając swoją przygodę z serią instalować patcha 1.05 do polskiej wersji czy instalować ten mod 1.13 ?


*
 
hasan_talib
Post : 21 lis 2011 11:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Definitywnie patcha. 1.13 jest świetny, ale bardziej skomplikowany od podstawki, więc odpuść sobie go na razie. Pograj w neizmodowane Jagged Alliance 2, a jak Ci się spodoba, to możesz potem myśleć o modach ;-)


*
 
micand1989
Post : 21 lis 2011 13:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Też polecam "podstawkę". Tylko nie za wiele razy, bo mody wydadzą Ci się później nudne.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Sunbeach
Post : 21 lis 2011 16:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 21.11.2011


ok dzięki wam :) co do patcha to do polskiej wersji tylko 1.05 tak? Czy można też 1.06 i 1.07? Przy okazji też jak mogę zmienić sobie rozdzielczość na powiedzmy 1280x800 bo gram na lapku?


Ostatnio zmieniony 21 lis 2011 17:03 przez Sunbeach, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
SaviolaMaster
Post : 21 lis 2011 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Ja proponuje AIMNAS pod Wildfire (temat na forum w dziale 1.13) Polecam!


*
 
Starchris
Post : 21 lis 2011 17:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Sunbeach pisze:
Przy okazji też jak mogę zmienić sobie rozdzielczość na powiedzmy 1280x800 bo gram na lapku?

Rozdzielczości na pewno nie zmienisz za pomocą gry, którą posiadasz. Jedyna możliwość zwiększenia rozdzielczości na większą i żeby jednocześnie gra pozostała klasyczna to wgranie poniższej nakładki. Zwiększy Ci ona rozdzielczość na 800x600 oraz doda opcję drops all items. Poza tym uaktualni Ci grę do najnowszej wersji czyli JA2 Gold 1.12 ale niestety zmieni również i język na angielski. Innej możliwości nie ma.

https://jagged-alliance.pl/plik10/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kynio
Post : 16 gru 2011 18:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 16.12.2011


Witam!

Nie chcę zaśmiecać, więc napiszę tutaj. Mam kilka pytań jako początkujący. Nie mając ostatnio w co zagrać, odkurzyłem starą płytkę z JA2 i zainstalowałem grę, a że większość Let's Play'ów (których chciałem używać jako "ściągawek") dotyczy moda 1.13, to go zainstalowałem. I się zaczęło... ;)

Gram na nowicjuszu (z JA2 mam doświadczenie mizerne). Stworzyłem sobie własną ekipę (2 moich strzelców + mój lekarz + Nails do otwierania/mechaniki) i poszło gładko. Tak jak myślałem, nocne operacje (noktowizor!) pomogły mi w bezstresowym odbiciu Dressen, ale potem... No właśnie - prawie co godzinę miasto jest napadane. Od czterech dni siedzę i szkolę samoobronę, ale walki osiągają jakiś chory poziom - nie mam się jak ruszyć, nawet pilota nie odnalazłem, co dopiero mówić o odbijaniu miast.

No to teraz konkretne pytania:
1. Czy da się jakoś powstrzymać żołdaków Dedriany przed tak licznymi atakami? Podobno w mieście na PD jest akademia, jak ją zajmę, to może będzie ich mniej?
2. Czy samoobrona da sobie radę sama? W walce padają jak muchy (mam już po 20-tu na każdym polu Dressen).
3. Czy wchodzić do kopalni w Dressen?
4. Jak zamówię dostawę broni przez neta (zaznaczam błyskawiczną dostawę) to 2 dni czekam i nic. Sa jakieś powiadomienia, że skrzynia z bronią dotarła? I gdzie ona konkretnie ląduje - w magazynie na lotnisku czy w biurze lotniska?
5. Podobno dostawy są rozkradane. Da się temu zapobiec? (zabicie kręcącego się tam Pablo na przykład).
6. Ile pkt. dowodzenia musi mieć najemnik, żeby szkolić samoobronę? Ira nie może, a jestem niemal pewny, że w czystym JA2 to właśnie ona tworzyła pierwsze grupy oporu.
7. Czy najemnicy mają jakieś ukryte statsy? Dużo słyszałem że Raven świetnie strzela (ktoś na forum nawet pisał, że odczuwalne możliwości Raven są lepsze niż te "na papierze"), ale niewiele droższa Buzz ma lepsze Bronie Palne.

Uff, trochę tego jest ;). Mam nadzieję, że napisałem w miarę jasno.

_________________
http://gryziemiajalowa.blogspot.com/


*
 
Starchris
Post : 16 gru 2011 22:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Kynio pisze:
Nie chcę zaśmiecać, więc napiszę tutaj. Mam kilka pytań jako początkujący. Nie mając ostatnio w co zagrać, odkurzyłem starą płytkę z JA2 i zainstalowałem grę, a że większość Let's Play'ów (których chciałem używać jako "ściągawek") dotyczy moda 1.13, to go zainstalowałem. I się zaczęło...

No rzeczywiście najwięcej tych Let's play'ów i innych gamplay'ów jest na temat modyfikacji 1.13 ale jeśli masz bardzo małe doświadczenie z JA2 to zalecam zagranie najpierw w czystą wersję JA2 czyli tą tuż po zainstalowaniu z płytki. Oryginał, a modyfikacja 1.13 to niebo a ziemia. Różnica jest diametralnie kolosalna.

Kynio pisze:
1. Czy da się jakoś powstrzymać żołdaków Dedriany przed tak licznymi atakami? Podobno w mieście na PD jest akademia, jak ją zajmę, to może będzie ich mniej?

Jak grasz na nowicjuszu to nie powinieneś mieć takich ataków ale skoro grasz w modyfikację 1.13 to tam jest wszystko możliwe. Z tą akademią to nic Ci nie da. Nie ma ona żadnego wpływu na ataki ze strony wroga.

Kynio pisze:
2. Czy samoobrona da sobie radę sama? W walce padają jak muchy (mam już po 20-tu na każdym polu Dressen).

Na nowicjuszu jak najbardziej tak ale Ty grasz w moda 1.13 więc to jest jak najbardziej możliwe.

Kynio pisze:
3. Czy wchodzić do kopalni w Dressen?

W kopalni znajduje się około 2500 dolarów w bryłkach srebra, które znajdziesz porozrzucane po całej kopalni. Po za tym nic tam nie ma.

Kynio pisze:
4. Jak zamówię dostawę broni przez neta (zaznaczam błyskawiczną dostawę) to 2 dni czekam i nic. Sa jakieś powiadomienia, że skrzynia z bronią dotarła? I gdzie ona konkretnie ląduje - w magazynie na lotnisku czy w biurze lotniska?

Powinieneś dostać mail, że paczka dotarła do Drassen. Paczka jest w jednej ze skrzyń w magazynie w Drassen. W tym koło którego pałęta się Pablo.

Kynio pisze:
5. Podobno dostawy są rozkradane. Da się temu zapobiec? (zabicie kręcącego się tam Pablo na przykład).

Tak ale daj Pablo trochę pieniędzy, a przestanie kraść, a gdy coś ukradnie to postrasz go kilka razy i wystarczy. Nie zabijaj go bo na jego miejsce przyjdzie Salvator, który będzie ciągle mylił adresy przesyłek i będzie je wysyłał do wszystkich innych miast tylko nie do Drassen. Już lepiej mieć okradzioną paczkę niż w ogóle jej nie mieć.

Kynio pisze:
6. Ile pkt. dowodzenia musi mieć najemnik, żeby szkolić samoobronę? Ira nie może, a jestem niemal pewny, że w czystym JA2 to właśnie ona tworzyła pierwsze grupy oporu.

Wszystko zależy jakie opcje na początku gry sobie wybrałeś. W 1.13 jest to wszystko pozmieniane o 180 stopni. Umiejętności są na nowo wykonane i ja nawet nie łapie do końca o co w tym wszystkim chodzi. Powinieneś wybrać na początek grę w oryginał, a nie w modyfikacje 1.13.

Kynio pisze:
7. Czy najemnicy mają jakieś ukryte statsy? Dużo słyszałem że Raven świetnie strzela (ktoś na forum nawet pisał, że odczuwalne możliwości Raven są lepsze niż te "na papierze"), ale niewiele droższa Buzz ma lepsze Bronie Palne.

W modyfikacji 1.13 ukrytych statsów jest od groma, po prostu multum i wątpię żebyś jako nowicjusz się w tym odnalazł. To w oryginale są dwie lub jedna ukryta umiejętność i można ją zobaczyć w laptopie w zakładce o najemnikach. Tam są szczegółowe dane na temat wszystkich cech Twoich najemników.

Zobacz Poniżej. Tam masz przy każdym najemniku napisaną jego umiejętność lub umiejętności specjalne.

https://jagged-alliance.pl/artykul31/naj ... lliance-2/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kynio
Post : 16 gru 2011 22:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 16.12.2011


Dzięki wielkie za odpowiedź! Rzeczywiście na razie zrezygnowałem z 1.13 (choć boję się, że narobię sobie złych nawyków, grając w czystą wersję ;) ) i póki co idzie nieźle (Dressen wyzwolone i 20 ludzików z samoobrony w kopalni i... ŻADNEGO kontrataku!). Rodzą się niestety kolejne pytania... :D

1. Czy apteczki kończą się, a jeśli tak, to czy trzeba tachać ich ze sobą na kilogramy? Dużo miejsca zajmują (w 1.13 tych slotów w plecaku jakby więcej...).
2. Czy można zostawiać przedmioty na ziemi? Nikt się nimi nie zainteresuje? A jeśli te przedmioty znikaja, to czy jest jakaś opcja, żeby je gdzieś upchać? (Muł-najemnik odpada, kasy mam póki co mało).

_________________
http://gryziemiajalowa.blogspot.com/


*
 
Starchris
Post : 16 gru 2011 23:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Kynio pisze:
1. Czy apteczki kończą się, a jeśli tak, to czy trzeba tachać ich ze sobą na kilogramy? Dużo miejsca zajmują (w 1.13 tych slotów w plecaku jakby więcej...).

Kończą się szybko ale tylko wtedy gdy się je często używa. Myślę, że wystarczy jedna mała apteczka u każdego najemnika. Zresztą po każdej wygranej bitwie w jakimkolwiek sektorze wrogowie pozostawią po sobie mnóstwo tych apteczek więc naprawdę nie masz się o co martwić.

Kynio pisze:
2. Czy można zostawiać przedmioty na ziemi? Nikt się nimi nie zainteresuje? A jeśli te przedmioty znikaja, to czy jest jakaś opcja, żeby je gdzieś upchać? (Muł-najemnik odpada, kasy mam póki co mało).

Nikt nie zabierze no chyba, że wrogowie odbiją sektor to Ci wszystko zabiorą. Jest mnóstwo opcji klawiszowych związanych z przedmiotami na mapie. Poczytaj sobie o nich w klawiszologi.

https://jagged-alliance.pl/artykul352/kl ... e-2-v1-13/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 17 gru 2011 16:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Jak grasz na nowicjuszu to nie powinieneś mieć takich ataków ale skoro grasz w modyfikację 1.13 to tam jest wszystko możliwe


Hehe dobre.. :one:

Starchris pisze:
Powinieneś wybrać na początek grę w oryginał, a nie w modyfikacje 1.13.


A tak na serio, @Starchris ma rację..
W zwykłym Jagged Alliance 2, będziesz miał obraz i zamysł Twórcy, który robił tę grę... ;) Amen..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Kynio
Post : 19 gru 2011 10:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 16.12.2011


Perry pisze:
W zwykłym Jagged Alliance 2, będziesz miał obraz i zamysł Twórcy, który robił tę grę...



Liczyłem, że 1.13 doda kilka "feature"'sów (lepsza grafika, lepsze AI, większy ekwipunek, lepsze bronie na początek) i nie będzie robił problemów z upierdliwymi atakami. Ale tak poza tym, z tego co widzę, rozgrywka z modem i bez niewiele się na nowicjuszu różni (mniej walk, zdecydowanie mniej walk...). Kolejne pytania:

1. Generał w Almie zachowuje się dziwnie - nie atakuje mnie (wg opisu na stronce po gadce powinien tak zrobić). Mogę go po prostu zabić?
2. Nie potrafię dojść do tego, co właściwie mam zrobić z Kingpinem - zabić go? Jeszcze nie okradłem kopalni z jego kasy, więc może najpierw to zrobić (podobno płatni mordercy, jakich za nami posyła, mają fajne przedmioty). "Cheat" z kasą za kielich i natychmiastowym zabiciem odpada (bo nie chcę rozpoczynać walki w samym środku jego armii).
3. Czytałem, że wiele osób wynajmuje nawet 36 najemników, a ja jakoś sobie nie wyobrażam po co. Zdobywam miasto i na każdym jego polu robię po 20 działaczy samoobrony, potem idę dalej. Domyślam się, że na wyższym poziomie trzeba tych obrońców więcej, ale w takim wypadku po prostu nająłbym 2-3 szkoleniowców, którzy łaziliby za główną armią i trenowali kogo się da (już tak robię).
4. Podobno da się zatrudnić Dimitra, po tym, jak księżulek wyśle żarło do Omerty. Muszę najpierw zagadać do ksiedza czy jak? (Wróciłem do Omerty po zagadaniu z księżulkiem i nie chciał się do mnie Dymitry przyłączyć).
5. Medycyna... Co ona właściwie daje? Zaopatrzyć rany może nawet kretyn z urwanymi rękoma (czyli moja główna postać odpada - MED = 0 ;) ). Nie zauważyłem, żeby za szybko schodziły opatrunki. Gram pierwszy raz, więc opcja save/load jest w użyciu, toteż rzadko mam poważne obrażenia, ale Trevor raz miał życie zredukowane poniżej połowy i też łatwo się dał załatać.
6. Czy na wyższych poziomach trudności kopalnie dają mniej kasy? Na razie opływam w dostatki i nie wiem na co to wydawać... (Aż z rozrzutności nająłem tego szkoleniowca z Almy).
7. Jak wygląda "Level scalling" w tej grze? Tzn. na jakiej zasadzie wrogowie stają się silniejsi? Czy zależy to od czasu (czyli jeśli spędzę w Omercie dwa miesiące, to wrogowie będą mocniejsi), od poziomu głównej postaci (bo "Poziom" to jedyne, co oznacza generalny progres bohatera, inne chechy można szybciej lub wolniej wyszkolić już na początku gry) czy od wyzwolonych miast?
8. KIM KURDE JEST MIKE????

_________________
http://gryziemiajalowa.blogspot.com/


*
 
micand1989
Post : 19 gru 2011 12:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Kynio pisze:
Kolejne pytania:

1. Generał w Almie zachowuje się dziwnie - nie atakuje mnie (wg opisu na stronce po gadce powinien tak zrobić). Mogę go po prostu zabić?
2. Nie potrafię dojść do tego, co właściwie mam zrobić z Kingpinem - zabić go? Jeszcze nie okradłem kopalni z jego kasy, więc może najpierw to zrobić (podobno płatni mordercy, jakich za nami posyła, mają fajne przedmioty). "Cheat" z kasą za kielich i natychmiastowym zabiciem odpada (bo nie chcę rozpoczynać walki w samym środku jego armii).
3. Czytałem, że wiele osób wynajmuje nawet 36 najemników, a ja jakoś sobie nie wyobrażam po co. Zdobywam miasto i na każdym jego polu robię po 20 działaczy samoobrony, potem idę dalej. Domyślam się, że na wyższym poziomie trzeba tych obrońców więcej, ale w takim wypadku po prostu nająłbym 2-3 szkoleniowców, którzy łaziliby za główną armią i trenowali kogo się da (już tak robię).
4. Podobno da się zatrudnić Dimitra, po tym, jak księżulek wyśle żarło do Omerty. Muszę najpierw zagadać do ksiedza czy jak? (Wróciłem do Omerty po zagadaniu z księżulkiem i nie chciał się do mnie Dymitry przyłączyć).
5. Medycyna... Co ona właściwie daje? Zaopatrzyć rany może nawet kretyn z urwanymi rękoma (czyli moja główna postać odpada - MED = 0 ;) ). Nie zauważyłem, żeby za szybko schodziły opatrunki. Gram pierwszy raz, więc opcja save/load jest w użyciu, toteż rzadko mam poważne obrażenia, ale Trevor raz miał życie zredukowane poniżej połowy i też łatwo się dał załatać.
6. Czy na wyższych poziomach trudności kopalnie dają mniej kasy? Na razie opływam w dostatki i nie wiem na co to wydawać... (Aż z rozrzutności nająłem tego szkoleniowca z Almy).
7. Jak wygląda "Level scalling" w tej grze? Tzn. na jakiej zasadzie wrogowie stają się silniejsi? Czy zależy to od czasu (czyli jeśli spędzę w Omercie dwa miesiące, to wrogowie będą mocniejsi), od poziomu głównej postaci (bo "Poziom" to jedyne, co oznacza generalny progres bohatera, inne chechy można szybciej lub wolniej wyszkolić już na początku gry) czy od wyzwolonych miast?
8. KIM KURDE JEST MIKE????

1. generał jest wrogiem ale póki z nim nie zaczniesz gadać to będzie neutralny. Może pozostać żywy. Zyskasz 1% lojalności zabijając go.
2. Kingpin jest neutralny. Jeśli chce ci się walczyć to pod koniec gry można przeprowadzić akcję.
3. W "dwójce" 36 najemników? Max jest 18.
4. Dimitri przyłączy się do ciebie jak będziesz miał wyzwolone 2 miasta i wykonaną misję z Omerty.
5. Im wyższa znajomość medycyny tym szybciej przebiega leczenie LEKARZ/PACJENT w ekranie mapy.
6. Nie. Na wszystkich poziomach jest tak samo.
7. Od wyzwolonych miast i od wkurzenia królowej.
8. Mike to najemnik wynajęty przez królową. Spotkasz go w którymś z miast albo rakietach Z-P. Więcej o nim w dziale POSTACIE.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Svean
Post : 19 gru 2011 13:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Tak ogólnie pisząc "w temacie" to przyznam że w gołego JA2 bardzo dawno nie grałem ale jak pamiętam grało się na tyle fajnie że i 1.13 się zachciało :)
Przede wszystkim względem ataków na Drassen w 1.13 - da się to wyłączyć w ini-editorze ale jest to feature mający dodac realizmu - zajmujesz w końcu ważne lotnisko miedzynarodowe... Generalnie ja nigdy Drassen jako pierwszego miasta nie zdobywałem - lepiej najpierw podszkolić drużynę w polu i zarobić kilka $ walkami i u sprzedawcy broni Tony'ego, tak żeby w Drassen mieć już podpakowanych ludzi i osobny team min. 2-3 ludzi do szkolenia milicji (czasami nawet wcześniej kupowałem Hummera ew. zdobywałem Cambrię i Grum). Kiedy zdobędzie się miasto rozpoczynamy szkolenia specjalistami a team bojowy szwenda się po okolicy i wybija wszystkie patrole w pobliżu, bo ataki lubią się kumulować (najlepszą obroną jest atak :)). Dobrze też pamiętać że milicje szkolimy na 2 razy tzn pierwszy raz na poziom green, a potem drugi na poziom regular (są niebiescy) - strzelają celniej i z lepszych broni i nawet jeśli nie są rewelką to jest szansa że jakieś ataki niedobitków powstrzymają.
Generalnie opanowanie Drassen i okolicy w 1.13 to najdłuższa czasowo fazy gry (przynajmniej u mnie).

_________________
Obrazek


*
 
Perry
Post : 19 gru 2011 19:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Kynio pisze:
7. Jak wygląda "Level scalling" w tej grze? Tzn. na jakiej zasadzie wrogowie stają się silniejsi? Czy zależy to od czasu (czyli jeśli spędzę w Omercie dwa miesiące, to wrogowie będą mocniejsi), od poziomu głównej postaci (bo "Poziom" to jedyne, co oznacza generalny progres bohatera, inne chechy można szybciej lub wolniej wyszkolić już na początku gry) czy od wyzwolonych miast?


W zwykłym JA2 jest zazwyczaj tak (mówię tu o poziomie expert), że jeśli przejmujemy 2 pierwsze miasta na północy czyli Drassen i Chitzena + bazy SAM, to ingerencja wroga jest bardziej intensywna w tych dwóch miastach. Tzn. Dedriana chce je odbić za wszelka cenę..
Natomiast kiedy przejmiemy Cambrię, wróg nie skupia się już tak na Drassen i Chitzenie, tylko atakuje centralne Arulco.. Czyli Cambria, zwłaszcza kiedy przejmiemy również tamtejszą bazę rakietową..
Natomiast po przejęciu pozostałych miast: Almy i Grumm, Dedriana nie będzie ingerować w przywrócenie kopalni w Drassen i w Chitzenie, co najwyżej może kontynuować ataki na tamtejsze bazy rakietowe..
Mniej więcej tak skonstruowany jest plan przegrupowania sił wroga, zazwyczaj w bazie rakietowej w Cambrii dostajesz pierwszą fajną broń.. I na tym etapie gry, wróg przestaje być, ze tak powiem, bardziej "uparty", będzie się starał przejmować obszary położone najbliżej Meduny.. Orta, Tixa, (np. patrole na skrzyżowaniach w okolicach Cambrii, Grumm, Almy, Omerty) są atakowane najczęściej i zazwyczaj przejmowane (zwłaszcza skrzyżowania, z racji tego, że nie ma tam samoobrony, zarówno jak i Tixa czy Orta)..
Jednak najbardziej atakowanym miejscem w Arulco, jest kopalnia w Grumm.
Jest ona wyjątkowa pod tym względem, że jako jedyna wydobywa złoto..
W późniejszym etapie gry, kiedy do przejęcia zostanie nam już tylko stolica i jej przedmieścia, (czyli tereny z czołgami), będą one uzupełniane przez wojska królowej w pierwszej kolejności, aby nie dopuścić naszych najemników do Meduny i stworzenia tam samoobrony.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna


cron