Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 06 sty 2012 16:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


M'cin pisze:
A jak strzela się zwykłymi, kulkowymi? Wtedy jak zwykła amunicja do karabinu się liczy?

Tak samo jak śrutami.


To jest kod na śruty
Starchris pisze:
#define BUCKSHOT_SHOTS 9


A to jest kod na kulki
Starchris pisze:
#define NUM_BUCKSHOT_PELLETS 9

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kynio
Post : 06 sty 2012 21:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 16.12.2011


A może by zebrać takie wzory i zrobić (sporą) kartę referencyjną? Nie wiem ile to roboty (podejrzewam że dużo, ale jak ktoś rozkłada kod źródłowy to może nie byłoby tak źle) żeby wyciągnąć zapisy z kodu, a potem to przetłumaczyć z informatycznego na ludzkie?

_________________
http://gryziemiajalowa.blogspot.com/


*
 
Stridingshadow
Post : 07 sty 2012 07:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Starchris pisze:
W zwykłym Jagged Alliance 2 kaliber nie ma żadnego znaczenia. Dla amunicji i broni jest to tylko i wyłącznie nazwa i nic więcej. W kodzie źródłowym nie ma nic na temat różnorodności obrażeń w stosunku do różnych kalibrów.

Ty jesteś ekspertem od kodu, i Ty wiesz lepiej.
Ale ja jestem ciekaw, czy np. 7.62x51 nie jest sklasyfikowany jako 'super AP' podczas gdy 5.56x45 jako 'AP', bo w praktyce zawsze była duża różnica (FAL siła 32 zasięg 42, AUG siła 30, zasięg 50, niby niewielka różnica a przy strzale w łeb mocno opancerzonego przeciwnika FAL zabierał naście bądź dwadzieścia parę, a AUG tak z 3).

hasan_talib pisze:
Dodatkowo mają znaczenie jeszcze umiejętności strzeleckie.

Nie wiem czy w czystej JA2, ale w v1.13 na pewno mają.
W v1.13 każdy pancerz pokrywa jakiś procent powierzchni strefy, którą ma chronić (np. hełmy pokrywają od 55% głowy z twarzą, chyba że mają wizjer/dodaną inną osłonę).
Dobry strzelec znacznie częściej trafia tak, że zdaje się całkowicie omijać pancerz (np. trafia pociskiem HP i zabija za jakąś masakryczną liczbę punktów, przy podglądzie wiadomo było, że wróg miał w strefie trafienia pancerz (np. dostał w twarz, ale ogólnie to miał na głowie hełm).

_________________
Obrazek


*
 
Kynio
Post : 07 sty 2012 08:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 16.12.2011


Stridingshadow pisze:
W v1.13 każdy pancerz pokrywa jakiś procent powierzchni strefy, którą ma chronić (np. hełmy pokrywają od 55% głowy z twarzą, chyba że mają wizjer/dodaną inną osłonę).
Dobry strzelec znacznie częściej trafia tak, że zdaje się całkowicie omijać pancerz (np. trafia pociskiem HP i zabija za jakąś masakryczną liczbę punktów, przy podglądzie wiadomo było, że wróg miał w strefie trafienia pancerz (np. dostał w twarz, ale ogólnie to miał na głowie hełm).



Zauważyłem, że często jak lepiej przyceluję, to zadaję dużo większe obrażenia niż szybkim strzałem. Wmawiałem sobie, że to iluzja, ale jak widać niekoniecznie...

_________________
http://gryziemiajalowa.blogspot.com/


*
 
Starchris
Post : 07 sty 2012 16:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Stridingshadow pisze:
Ale ja jestem ciekaw, czy np. 7.62x51 nie jest sklasyfikowany jako 'super AP' podczas gdy 5.56x45 jako 'AP', bo w praktyce zawsze była duża różnica (FAL siła 32 zasięg 42, AUG siła 30, zasięg 50, niby niewielka różnica a przy strzale w łeb mocno opancerzonego przeciwnika FAL zabierał naście bądź dwadzieścia parę, a AUG tak z 3).

Tutaj akurat nie jesteś sam, bo ja także mam wrażenie, że 7.62 bije jakoś o wiele mocniej niż 5.56 pomimo, że różnica w sile to tylko 2 ale w kodzie źródłowym nie ma nic na ten temat.


Poniżej jest kod na wszystkie kalibry i dopasowany do nich konkretny rodzaj amunicji.
Kod:
MAGTYPE Magazine[] =
{
   //calibre,    mag size,      ammo type
   { AMMO9,         15,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO9,         30,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO9,         15,         AMMO_AP },
   { AMMO9,         30,         AMMO_AP },
   { AMMO9,         15,         AMMO_HP },
   { AMMO9,         30,         AMMO_HP },
   { AMMO38,         6,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO38,         6,         AMMO_AP },
   { AMMO38,         6,         AMMO_HP },
   { AMMO45,         7,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO45,        30,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO45,         7,         AMMO_AP },
   { AMMO45,        30,         AMMO_AP },
   { AMMO45,         7,         AMMO_HP },
   { AMMO45,        30,         AMMO_HP },
   { AMMO357,        6,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO357,        9,         AMMO_REGULAR },
   { AMMO357,        6,         AMMO_AP },
   { AMMO357,        9,         AMMO_AP },
   { AMMO357,        6,         AMMO_HP },
   { AMMO357,        9,         AMMO_HP },
   { AMMO545,       30,         AMMO_AP },
   { AMMO545,       30,         AMMO_HP },
   { AMMO556,       30,         AMMO_AP },
   { AMMO556,       30,         AMMO_HP },
   { AMMO762W,      10,         AMMO_AP },
   { AMMO762W,      30,         AMMO_AP },
   { AMMO762W,      10,         AMMO_HP },
   { AMMO762W,      30,         AMMO_HP },
   { AMMO762N,       5,         AMMO_AP },
   { AMMO762N,      20,         AMMO_AP },
   { AMMO762N,       5,         AMMO_HP },
   { AMMO762N,      20,         AMMO_HP },
   { AMMO47,        50,         AMMO_SUPER_AP },
   { AMMO57,        50,         AMMO_AP },
   { AMMO57,        50,         AMMO_HP },
   { AMMO12G,        7,         AMMO_BUCKSHOT },
   { AMMO12G,        7,         AMMO_REGULAR },
   { AMMOCAWS,      10,         AMMO_BUCKSHOT },
   { AMMOCAWS,      10,         AMMO_SUPER_AP },
   { AMMOROCKET,     5,         AMMO_SUPER_AP },
   { AMMOROCKET,     5,         AMMO_HE },
   { AMMOROCKET,     5,         AMMO_HEAT },
   { AMMODART,       1,         AMMO_SLEEP_DART },
   { AMMOFLAME,      5,         AMMO_BUCKSHOT },
   { NOAMMO,         0,         0 }
};

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
konrado9
Post : 09 lut 2012 14:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 11.05.2010


Mam pytanie bo nie przeszedłem jeszcze wersji zwyklej czyli 2 bez dodatku bo przeszedłem 1.13 i 2.5 , a chciał bym przejsc 2 z sentymentu mogę wgrać sobie patch 1.05 on coś zmienia oprócz grafiki czy nic? jesl tylko rozdzielczość było by super , No i co może mnie wkurzać w podstawce mam nadzieje ze pilota sie znajdzie szybko i nie zginie:P


*
 
Starchris
Post : 09 lut 2012 16:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


konrado9 pisze:
Mam pytanie bo nie przeszedłem jeszcze wersji zwyklej czyli 2 bez dodatku bo przeszedłem 1.13 i 2.5 , a chciał bym przejsc 2 z sentymentu mogę wgrać sobie patch 1.05 on coś zmienia oprócz grafiki czy nic? jesl tylko rozdzielczość było by super , No i co może mnie wkurzać w podstawce mam nadzieje ze pilota sie znajdzie szybko i nie zginie:P

Jeśli masz polską wersję to zalecam aktualizację ponieważ patch 1.05 pl poprawia dużo błędów i zarazem tylko błędów, żadnej zwiększonej rozdzielczości nie będziesz miał.

Jeśli chcesz mieć całkowicie czystą wersję Jagged Alliance 2 ze zwiększoną rozdzielczością to rozwiązanie jest tylko jedno, zainstalować poniższą nakładkę, która da Ci rozdzielczość 800x600 i opcję drops all items.

JA2 800x600 plus Drops All Items

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4