|
Chorąży |
|
-
Posty:
571
-
Dołączył:
09.09.2008
-
Skąd:
Old York
|
Kynio pisze: Innymi słowy, widzę potrzebę posiadania w składzie podstawowym (tym, który odbija miasta): a) strzelców - to oczywiste, a pod koniec gry najlepsi są ci z umiejętnością broń automatyczna (szybkie pozbywanie się wrogów jedną serią - bezcenne) b) mechanika - otwieranie zamków, dobrze jak mechanik umie uzbrajać i rozbrajać materiały wybuchowe. Też oczywiste, bo często wróg obstawia drzwi, warto rozłupać ścianę C4 albo TNT i zajść go od tyłu. c) operator ciężkiego sprzętu - na czołgi, ale z tego co widzę, większość strzelców z siłą wyższą niż 70 może spokojnie robić za bazooka-manów. (Tylko pod koniec gry).
Polecam taki skład: a) Raven, IMP.. (Raven - świetny strzelec, niezawodna w nocy) b) Maddog (jest po prostu uniwersalny, dobrze naprawia, świetnie otwiera zamki, w późniejszym etapie gry mistrzowsko strzela serią, fajne teksty). Alternatywą dla niego byłby Dynamo (z tą samą umiejętnością - otw. zamków (expert)).. c) tu w zasadzie nie potrzeba nikogo takiego, dołożyłbym w jego miejsce kogoś z rzucaniem, które moim zdaniem jest bardziej przydatne..
Kynio pisze: i... to wszystko. W drugim składzie (który łaziłby za pierwszym): a) Szkoleniowiec (najlepiej dwóch) - do robienia samoobrony czyli zabezpieczania podbitego terenu b) naprawiacz - tą funkcję może spełniać mechanik z pierwszego składu, wystarczy żeby ktoś ze szkoleniowców nosił za nim narzędzia. c) medyk - do zszywania krytycznie rannych.
No nie wiem czy tak wszystko. Wymieniłeś tylko a,b c,.. Czyli tylko 3 potencjalnych najemników do składu pierwszego: Teraz dodałbym jeszcze d, e, f, zanim przeszedłbym do składu drugiego... d) szkoleniowiec to strata umiejętności, każdy w zasadzie może to robić... Może robić to IMP i np. Raven.. e) naprawiacza już masz, więc lepiej zainwestować w kogoś, kto ma unikatowe umiejętności takie jak np.. nocne operacje, skradanie, snajperstwo czy kamuflaż... (tu poleciłbym, kogoś takiego jak Shadow, Numb, Blood, Scope), w zależności od tego jak lubisz grać.. jeśli lubisz ciche załatwianie sprawy, polecałbym kogoś z umiejętnościami: sztuki walki, walka wręcz, broń biała.. f) tu polecam Spider, ze względu na unikatowe umiejętności n. ops + skradanie, świetny lekarz, niestety nie zna się na naprawianiu ani mat.. wybuchowych (co w zasadzie można ominąć, gdyż naprawiacza już masz, a mat. wybuchowe, można wyszkolić [np. podczas naprawiania], innymi najemnikami). W późniejszym etapie gry - doskonały cichy zabójca..
Jeżeli chodzi o skład drugi, nie wczuwałbym sie tu za bardzo, jestem pewien, że poradziłbyś sobie grając tylko jednym składem całą grę.. Jeśli jednak chcesz mieć drugi skład, to najlepiej rekrutować rebeliantów i RPC ze względu na fundusze, (no chyba, że już masz bogato ), lub uzupełnienie składu pierwszego, 2-3 tragarzy, broń auto, broń ciężka..
_________________
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"
Ostatnio zmieniony 02 sty 2012 13:30 przez Perry, łącznie zmieniany 2 razy
|
|