Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
SaviolaMaster
Post : 09 lut 2011 07:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Witam.
Na własnych doświadczeniach chcę pokazać wam jak przy prawie początku gry mieć praktycznie
wszystkie statystyki na 100(prawie wszystkie).
1.Zaczynamy od tworzenia najemnika,statystyki powinni rozłożyć tak:


Zdrowie - 90
Zwinność - 90
Zręczność - 65-70
Siła - 20
Celność - 20
Zd.przy. - 35
Inteligencja - 65-70
Mat.Wyb. - 20
Mechanika - 90
Medycyna - 90


2.Wybieramy z pośród listy A.I.M Fidela na jeden dzień oraz ekipę jaką chcemy grać(ja brałem tylko Shadowa).
3.Oczyszczenie pierwszego sektora można nawet Fidelem bez problemu zrobić jeśli gramy na nowicjuszu,ale i tak to nie jest trudne
zadanie.Po oczyszczeniu pierwszego sektora idziemy do sąsiedniego po dwójkę rebeliantów.Najlepiej zacząć od siły, mając 90 medycyny
dostajemy zestaw lekarski a mając takie dwa wtedy + zestaw narzędzi za 90 mechaniki i inne śmieci spakujemy nawet 1150% obciążenia
naszemu I.M.P'owi.Łatwym i wszystkim znanym sposobem dobijamy 70poziom bez kompresji czasu:)(mi to zajęło może z 4 minuty),
potem łatwo nabić aby tylko łom wykorzystywać^^.
4.Następnie bierzemy się za materiały wybuchowe i inteligencję.
Nie należy dawać mniej inteligencji ponieważ jestem pewny że do 45 (nie wiem ile jeszcze więcej trzeba) inteligencji on w ogóle nie może się
zabrać za C4, ale najpierw trzeba mieć trochę pkt.materiałów wybuchowych, a więc nic prostszego Fidel nam wykopuje 4xminę i dajemy
I.M.P'owi.Kładziemy 4 miny i 4 poziomy w górę,Fidelem odkopujemy znowu dajemy,znowu kładziemy i tak do 40 potem samemu się bawimy tak
do 90 poziomu(kwestia kilka minut dla zręcznych palców).
5.Następnie z racji że Fidel nam był tylko po to ,bierzemy jego C4 i bawimy się w awansowanie w Inteligencji.Żmudne i trzeba często zapisywać bo
może wybuchnąć ale mi to zajęło jakieś hmm 30minut?Na pewno mniej jak 40.
6.Potem bierzemy się za strzeleckie i zręczność za pomocą noży do rzucania.Robimy to tak:
Bierzemy nóż do rzucania i stajemy naszym I.M.P'em obok okna a postacią która będzie naszym celem po drugiej stronie i tu mam pewny patent choć
pewnie wielu go sami odkryło, stajemy tak by praktycznie bez ruszania myszką na boki móc od razu podnieść zaatakować i podnieść z powrotem nóż,
czyli jak z miną tyle że dodatkowo celować w drugą osobę.Logiczne jest by cel był bez broni oraz nie może być do rebeliant (Dimitri,Ira) ponieważ oni
by się zbuntowali i była by afera.W niespełna godzinę nabiłem z powyższych statystyk początkowych 100 celności oraz 99 zręczności.Męczące ale jakże
cieszące.Co do mechaniki to jest niezła oszczędność na tym, zająłem tylko kilka sektorów a mimo to mam z 90 na 94 poziom mechaniki tylko otwierając
zamki wytrychem.Podobnie jak siłę "skiluje" ją tylko i wyłącznie otwierając zamki.

Jeśli chodzi o medycynę to jeszcze nie awansowałem ale podniesienie jest logiczne i raczej trudne,można się bawić np. w wykupienie całego A.I.M'emu i ranienie ich oraz opatrywanie ran,ale to raczej rozwiązanie pod koniec gry,jeśli w ogóle,podobnie zwinność też nie ma szybszego obejścia na to ale jeśli komuś zależy na czasie
a poziom 90 mu starczy to można w Medunie na czołgach szybko wbić skradając się obok czołgu który jest stale pod zasłoną dymną.
Jeśli chodzi o czas to myślę że 3,5h dobrego klikania i naprawdę można sobie zrobić chodzące nemesis.
Jako dowód oraz zilustrowanie jak mało trenowałem mechaniki i siły a jakie są efekty myślę że zachęci tylko innych,ilość zajętych sektorów jak wiadomo jest
podświetlona a ci co chociaż raz WildFire przeszli wiedzą ile a raczej jak mało otworzyłem zamków,dodam że wytrychem to zaledwie tylko te których łomem się nie da,tzn. duże drzwi do magazynów i chyba tylko takie.


Wszelkie prośby o dopisanie czegoś,zauważenie błędu lub innej nieścisłości proszę pisać w tym temacie.


Załączniki:
Komentarz: Jak widać na poniższym zdjęciu tak mało sektorów zajętych,tak mały czas spędzony w grze a jakie efekty:)
JA 100 (600 x 355).jpg
JA 100 (600 x 355).jpg [ 59.86 KiB | Przeglądany 3877 razy ]


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011 22:07 przez SaviolaMaster, łącznie zmieniany 14 razy
*
 
momo78
Post : 09 lut 2011 10:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007
  • Skąd: Sromowce Wyżne - tak i jestem dumny


Myślę, że dobrze by z tego zrobić poradnik na głównej.

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
micand1989
Post : 09 lut 2011 11:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1576
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe



_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 10 lut 2011 22:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010




*
 
Ormus n2o
Post : 12 lut 2011 00:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Ormus przyznaje ci Medal Zaje***tości! Jestem za poradnikiem na głównej.


Załączniki:
Komentarz: Dobre!
Thumb up.jpg
Thumb up.jpg [ 131.38 KiB | Przeglądany 3861 razy ]
*
 
Fisher
Post : 12 lut 2011 00:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


Czy ja wiem czy zabijanie taka podpakowana postacia daje frajde.

Moim zdaniem wieksza satysfakcje daje rozwijanie postaci podczas gry widac rozwoj i sens pracy.
A tak zmudne siedzenie z miną.
To jest tylko moje zdanie.

_________________
Podpis w budowie


*
 
SaviolaMaster
Post : 12 lut 2011 10:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


I to dobrze bo w 10 minut żmudnego siedzenia masz już 100:)
Poradnik został stworzony z myślą o tych co zawsze chcieli a nie mogli mieć "koksa".
Ja osobiście przeczytałem poradnik z nożami,choć go nie praktykowałem wcześniej oraz poradnik ze zdrowiem,ale to jest chyba jedyny parametr którego wbić na 100... brak mi słów nawet;P,
wszystko co napisałem jest oparte na moim doświadczeniach (wiele prób i błędów przy dobieraniu umiejętności i nie tylko)
kilkanaście godzin męczarni a wcześniej prawie 3x przejście gry żeby odkryć nie co jej tajniki,
szkoda by było zmarnować taką wiedzę więc przelałem ją na atrament internetowy:)
Powiem jeszcze raz jeśli ktoś ma jakąś sugestię dotyczącą poradnika(jakieś ułatwienie czegoś,może jakieś ciekawe pomocne bugi) niech się udziela w tym temacie nie wykluczone że niektóre parametry jeszcze bardziej da się ułatwić i przyśpieszyć ich zdobywanie.


*
 
lukasamd
Post : 12 lut 2011 12:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


momo78 pisze:
Myślę, że dobrze by z tego zrobić poradnik na głównej.


Ormus n2o pisze:
Jestem za poradnikiem na głównej.


Z jednej strony tak, z drugiej jest już artykuł o rozwijaniu postaci (chociaż nie opisujący jak zrobić 100pkt na cechach):
https://jagged-alliance.pl/artykul160/ro ... ajemnikow/

Druga sprawa, że część rzeczy jest opisanych w ten sam sposób (np. mechanika poprzez otwieranie zamków), no i nie za bardzo dopasowana do JA2, gdzie max. wartość cech podczas tworzenia postaci to 85 a nie 90pkt. Sam nie wiem wiem...


*
  WWW
SaviolaMaster
Post : 12 lut 2011 19:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


No wiesz ja bym się nie dziwił bo ja to gram na wildfire ale jak chcesz to mogę przeliczyć UM proporcjonalnie do czasu,podstawić odpowiednie liczby pod UM początkowe i by na JA 2 myślę było.


*
 
Zenio
Post : 27 lut 2011 06:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 29.11.2010


Witam!
No ja innym nieco sposobem nauczyłem najemnika "umiejętności".
Obrazek

Wartości takie , ponieważ więcej się nie dało w moich modach....
A przydzielone tuż po tworzeniu najemnika.
Pozdrawiam
Ps.
No nie myślałem że ktoś to odbierze jako próba pochwalenia się czymś.
Podczas gry i tak to się raczej nie przydaje, bo coraz bardziej potężni przeciwnicy...


Ostatnio zmieniony 28 lut 2011 06:12 przez Zenio, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
SaviolaMaster
Post : 27 lut 2011 11:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Czym tu się chwalić?To jest temat o szybkości skillowania w WF ewentualnie w JA 2 a nie modach jakiś.


*
 
GrU
Post : 01 mar 2011 21:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 258
  • Dołączył: 04.03.2008


nigdy się nie bawiłem w koxanie w taki sposób statystyk, i skok 41 pkt siły za 1 machem to bug czy tak miało być przy overweight 1400+?

_________________
Jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić


*
 
SaviolaMaster
Post : 02 mar 2011 07:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Wątpię by był to klasyczny bug bo nie możliwe żeby robiąc JA 2 on był, później robiąc 2.5 dalej był a potem WF i dalej był... to raczej jest dziura w kodzie której nie chciało lub celowo się nie nareperowało.


*
 
Stridingshadow
Post : 02 mar 2011 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


GrU pisze:
nigdy się nie bawiłem w koxanie w taki sposób statystyk, i skok 41 pkt siły za 1 machem to bug czy tak miało być przy overweight 1400+?

Zdarzały się takie (mniej spektakularne) wypadki zarówno w JA2, jak i np. w E6.
W JA2 bardzo rzadkim jest podniesienie jakiegokolwiek parametru o więcej niż 1 punkt naraz, ale można do tego doprowadzić poprzez odpowiednie warunki.
Postać z niską wartością trenowanego parametru, wysoką inteligencją i obarczona trudnym zadaniem będzie miała dużą szansę się czegoś nauczyć, w tym także dużą szansę nauczyć się 'za więcej niż jeden punkt'.

W E6 jest to dość częste zjawisko podczas prowadzenia dość intensywnego ognia.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 02 mar 2011 14:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1576
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Stridingshadow pisze:
Zdarzały się takie (mniej spektakularne) wypadki zarówno w JA2, jak i np. w E6.
W JA2 bardzo rzadkim jest podniesienie jakiegokolwiek parametru o więcej niż 1 punkt naraz, ale można do tego doprowadzić poprzez odpowiednie warunki.

Mnie zdarzało się tak że najemnicy dostawali po 2 pkt doświadczenia. A konkretnie Maddog, który mając 1 poziom doświadczenia rozwalił królową robali. Była gadka że misja wykonana i dostawał 2 pkt EXPa. Zdarza się to często w takiej sytuacji. Dodam że nie tylko on, ale też inni którzy mieli udział w tej misji dostawali po punkciku.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna


cron