Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Kyle-Simmons
Post : 08 sie 2006 17:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 49
  • Dołączył: 31.07.2006
  • Skąd: Otwock


Cóż, gdyby w grze był PEŁEN realizm, to najprawdopodobniej najemnicy zostaliby strąceni jeszcze w helikopterze, którym tu przylecieli... w końcu w temacie gier można nieco przymykać oko. Co jeszcze lubię w tej grze - broń

_________________
www.ironsquad.xt.pl


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 08 sie 2006 17:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Raczej nikt by ich nie strącił :) W Omercie był tylko patrol rządowej milicji uzbrojonej w broń krótką :D Ale w sumie masz rację - to nie realizm jest tu najważniejszy, a grywalnośc.

_________________
Jak to dobrze że mamy moderatorów...


*
 
lukasamd
Post : 08 sie 2006 19:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No to w takim razie to jest realistyczne:

nikt ich nie strąci bo ŻADNA wyrzutnia nie sięga AKURAT na Omertę :D ale zbieg okoliczności fajny :D ;)

EDIT:
Co dziwne, w JA2,5 mamy wyrzutnie co trafiają z Tracony (gdzieś daleko na północy) w Tixę! Rozumiem że tu są wyrzutnie SAM ziemia-powietrze a tam rakiet ziemia-ziemia (chyba tak to się pisze) ale mogli coś zachować lepszego.

Za KOMPLETNIE nierealną rzecz uważam znowu nóż do rzucania - przecież nie CAŁA głowa jest osłonięta, takie trafienie powinno zabierać 300 HP :P


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 08 sie 2006 22:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Eh - powinno byc w grze coś takiego jak obrażenie krytyczne (a co! jak RPG to na całego ;)) powodujące natychmiastową śmierc niezależnie od obrażeń :wink: Po prostu nóż w szyję - kaput, kula w łeb - śmierc na miejscu, LAW'em w pierś - defragmentacja 8)

Tymczasem goście z gwardii królewskiej mają zadziwiającą umiejętnośc przyjmowania rakiet p.panc. na klatę :lol:


*
 
nemrod
Post : 09 sie 2006 05:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Z tymi nozami do rzucania i bazookami to prawda, bo jak ktos Ci wbije boz w czolo to nie zajekniesz i powiesz ala, tylko padniesz trupem, a eksplozja pocisku mozdziezowego 20 cm od Ciebie tez Cie przerobi na kaszanke. Powinno to byc uwzglednione przez tworcow nowego Jagged Alliance. Moze trzeba ich o tym poinformowac? Z kolei taka bron jak mozdziez czy LAW nie powinna byc tak latwo dostepna jak w starych Jaggedach, bo to nie sa bulki ze sklepu, ale bardzo grozna bron.

_________________
.


*
 
lukasamd
Post : 09 sie 2006 10:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Chyba zrobię pseudomoda do JA2 - edytuję tylko istniejące bronie tak aby było realniej, fakt że 1 pocisk z moździerza NA PEWNO rozwali czołg (zupełnie nierealne to jest - moździerz nie służy do walki przeciwko czołgom) ale co tam - przynajmniej jak trafię na zgrupowanie 5-6 wrogów to wszytskich od razu rozwalę ;)

Ta sama sprawa jet z granatami - w Wildfire są już mocniejsze ale JA2 i 2,5 to parodia - coś jak w Falloucie 1 i 2. Granat są stanowczo za słabe.

@nemrod jezeli chodzi Ci o dostępność LAWu czy moździerzy w JA2 czy JA2,5 to nie ma się co dziwić - to nie żaden gang tylko wojsko ;)


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 09 sie 2006 13:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Granaty bardziej przypominają petardy niż ich odpowiedniki w rzeczywistości :)


*
 
lukasamd
Post : 09 sie 2006 14:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


O właśnie świetnie to ująłeś :D Materiały wybuchowe też nie są za mocne.

Dziwna sprawa to dachy - możesz wysadzić WSZYTSKIE ściany budynku ale dach który na niczym się już nie opiera stoi (właściwie to wisi w powietrzu) dalej :)


*
  WWW
PeseiK
Post : 10 sie 2006 10:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 126
  • Dołączył: 11.06.2006
  • Skąd: Zewsząd


lukasamd pisze:
Dziwna sprawa to dachy - możesz wysadzić WSZYTSKIE ściany budynku ale dach który na niczym się już nie opiera stoi (właściwie to wisi w powietrzu) dalej :)


Może są przyczepione sznurkami do sufitu? :twisted:


*
 
Kijek
Post : 10 sie 2006 11:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 106
  • Dołączył: 07.08.2006
  • Skąd: Siedlce


Albo przyklejone do powietrza :P :lol:


*
  WWW
Popuś
Post : 10 sie 2006 13:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Tylko, że z tymi dachami to mi nijak nie pasuje do tematu "Najlepsze w grze...", więc może już nie trzaskać offtopa :mrgreen:


*
  WWW
lukasamd
Post : 10 sie 2006 13:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Dobra zrobiłem do tego oddzielny temat:

http://www.amdklan.info/jagged/forum/vi ... =1312#1312

Sam dopiszę tutaj że w grze mamy także do czynienie z kwestią ekonomiczną - musimy mieć finanse aby opłacać najemników. Nie wiem już jak nazwać takie połaczenie:

strategia + rpg + gra ekonomiczna


*
  WWW
Kyle-Simmons
Post : 10 sie 2006 18:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 49
  • Dołączył: 31.07.2006
  • Skąd: Otwock


Moim zdaniem np. jeszcze dźwięk nie zestarzał się nawet o dzień, a jeśli już, to najwyżej o 12 godzin... wszystkie odgłosy strzałów, rykoszetów, zbijanych okien, wojenna muzyka itp. itd. etc.

_________________
www.ironsquad.xt.pl


*
  WWW
nemrod
Post : 10 sie 2006 20:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Ja bym to nazwal: gra strategiczno-taktyczna w turach z elementami ekonomii i rpg.
Co do kwestii ekonomicznej, to oczywiscie trzeba madrze zarzadzac pieniedzmi aby najemnicy nie odeszli z braku zoldu i trzeba przeznaczac pieniadze na samoobrone, czy wyposarzenie. Z kolei to juz nie jest takie trudne jak w grach stricte ekonomicznych pokroju sim city, zeusa, tropico, czy chocby cywilizacji.

_________________
.


*
 
lukasamd
Post : 11 sie 2006 15:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Dźwięk jest super - jeszcze nie znalazłem gry (no moze FEAR w niektórych momętach) w której muzyka tak bardzo pasowałaby do tego co się dzieje i byla zarazem "tak doskonała" ;).


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna