Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
wierzba
Post : 31 sty 2012 19:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 182
  • Dołączył: 06.02.2010
  • Skąd: Legnica


Jastrzębia miałem na myśli jako bajer, a pies i węch ma i słuch i to on mógłby odnajdywać wroga.



A co do ruchomego czołgu (zapewne sterowanego przez gracza :D) to byłaby to totalna rozwałka i poniekąd znaczne ułatwienie.

_________________
Wierzba-"Life is a waterfall"


Ostatnio zmieniony 31 sty 2012 19:17 przez wierzba, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Stridingshadow
Post : 31 sty 2012 20:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Z tymi jastrzębiami to przesadzacie.
Co następnego? Pokemony? :P

_________________
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 31 sty 2012 21:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 764
  • Dołączył: 18.11.2009


-Pikahó, Elektrowstrząsy!
-Piii-Kaaaa-CIUUUUUUUU!!!! :P


*
 
Korzonek
Post : 31 sty 2012 21:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 31.01.2012


A może fajnie byłoby, gdyby istniała możliwość używania tarcz, takich jak SWAT lub inne jednostki szturmowe. Oczywiście nie chcę robić z JA gotyckiego RPG-a, ale byłby taki bardziej taktyczny. Najemnik pod ostrzałem broni maszynowej, w trudnej sytuacji, ukrywający się przed gradem pocisków za tarczą :)


*
 
Stridingshadow
Post : 31 sty 2012 21:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Korzonek pisze:
A może fajnie byłoby, gdyby istniała możliwość używania tarcz, takich jak SWAT lub inne jednostki szturmowe. Oczywiście nie chcę robić z JA gotyckiego RPG-a, ale byłby taki bardziej taktyczny. Najemnik pod ostrzałem broni maszynowej, w trudnej sytuacji, ukrywający się przed gradem pocisków za tarczą

Fajnie, tylko nie bardzo jest co zmodyfikować, żeby służyło za tarczę.
Ponadto trzeba byłoby dodać (czyt. ręcznie narysować) nowe animacje najemników (jeden rodzaj baby i dwa rodzaje chłopa) poruszających się z tarczą.
Niewykluczone, że to możliwe, w końcu wiele modyfikacji wymagało wprowadzenia rzeczy 'nowych', ale brzmi na trudne do wprowadzenia.
No więc mam najemnika, i on ma tarczę.
Obrywa 9x19mm w tarczę, i się uśmiecha
Obrywa .44 Magnum, i uśmiecha się szerzej.
Obrywa 7.62x51 i?
Obrywa PG7...

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 01 lut 2012 00:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1583
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Stridingshadow pisze:
No więc mam najemnika, i on ma tarczę.
Obrywa 9x19mm w tarczę, i się uśmiecha
Obrywa .44 Magnum, i uśmiecha się szerzej.
Obrywa 7.62x51 i?
Obrywa PG7...

Obrywa z LAWa, moździerza lub granatu 40mm i nie ma człowieka

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 30 lis 2012 19:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 15.11.2011


Po długiej przerwie postanowiłem wznowić pracę nad wilkiem, na razie mam zrobiony plik CT_BREATH, nie wiem jeszcze czy koordynaty są dobre, bo po prostu wzięte od tygrysa. Później będę to testował, jeśli kordy są złe to oczywiście pomoc mile widziana.

PS mam nadzieje że ktoś gra jeszcze w 2 część.

PS2 przypomniało mi się że chyba paleta będzie nawalać jeśli wszystkie animacje nie zostaną podmienione.

PS3
-CT_BITE dodano.
-CT_READY dodano.
-CT_RUN dodano.
-CT_SWIPE dodano.
-CT_DIE dodano.

Na razie 6 plików na 9. Od ostatniego razu zeskalowałem wilka żeby był nieco mniejszy niż tygrys, uciąłem wystające kawałki tła przez co celownik nie powinien reagować zbyt daleko a kordy tygrysa powinny bardziej pasować, zadbałem by ilość klatek animacji wilka odpowiadała ilości klatek animacji tygrysa co powinno wyeliminować część poprzednich bugów związanych z animacją.


Załączniki:
CT_DIE.7z [47.94 KiB]
Pobrany 111 razy
CT_SWIPE.7z [34.48 KiB]
Pobrany 107 razy
CT_RUN.7z [49.8 KiB]
Pobrany 109 razy
CT_READY.7z [5.77 KiB]
Pobrany 105 razy
CT_BITE.7z [46.67 KiB]
Pobrany 106 razy
CT_BREATH.7z [19.19 KiB]
Pobrany 109 razy

_________________
Obrazek
*
 
lost
Post : 02 gru 2012 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Gramy :)
Czekam na pełną wersje :)

_________________
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 03 gru 2012 01:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 15.11.2011


Wszystkie pliki STI gotowe, prawdopodobnie będą się prezentować ładnie i bez bugów, do poprawienia są jeszcze kordy, będę się tym pomału zajmował licząc na drobną pomoc, pewnie napiszę też do jankesów.
Jeszcze nie testowałem obecnej wersji w grze, muszę najpierw znaleźć płytę w pokoju brata co nie jest takie łatwe.


Załączniki:
anim.7z [227.04 KiB]
Pobrany 258 razy

_________________
Obrazek
*
 
fallout152
Post : 27 sty 2013 19:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 15.11.2011


Testowałem ostatnią swoją wrzutę i okazała się to kompletna masakra, były takie błędy jak brak tej samej palety, źle ustawiony kolor cienia i kilka niepasujących klatek.
Udało mi się to ponaprawiać, nawet zrobiłem kordy :ok: ale wyszedł mi kolejny straszliwy błąd, mianowicie cienie były za ostre, wystawały za daleko co utrudniało celowanie. Będę przerabiał ręcznie wszystkie klatki...

Teraz już chyba wiecie czemu większość spritów ma niemal pionowe cienie.

_________________
Obrazek


*
 
fallout152
Post : 17 lut 2013 06:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 15.11.2011


Ukończone i wygląda ładnie :ok: (CT_DEAD.STI do folderu "corpse", reszta do "animals")

Z moim obecnym skillem zrobienie ostatniej wersji zajęło mi niecały tydzień, pozostałe długie miesiące straciłem na noobowskie błędy. Ta wersja jest już grywalna i w zasadzie mógłbym już spocząć ale planuję zrobić lepszą wersję tego wilka, będzie ładniejszy od strony graficznej i poprawię kilka drobnych błędów.

Nie wiem tylko jak mam naprawić animację trupa. Animacja umierania wygląda ładnie ale już animacja trupa w grze ma jaśniejsze barwy niż te które ustawiam w edytorze, najbardziej w oczy rzuca się jasna krew.


Załączniki:
anim.7z [121.67 KiB]
Pobrany 122 razy

_________________
Obrazek
*
 
Starchris
Post : 17 lut 2013 20:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1926
  • Dołączył: 25.06.2010


No to jest świetna wiadomość, w wolnej chwili sam go przetestuje jak to wszystko wygląda.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
JollY_BeAsT
Post : 02 mar 2013 23:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Wilk , pies bojowy ?? Jestem za !!! :)

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
micand1989
Post : 03 mar 2013 10:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1583
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


fallout152 pisze:
Ukończone i wygląda ładnie

A czy nie dało by się stworzyć takiego zwierza który żyje i żeruje w okolicach rzeki Amazonki (np. krokodyl)?

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
JollY_BeAsT
Post : 03 mar 2013 17:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


micand1989 pisze:
A czy nie dało by się stworzyć takiego zwierza który żyje i żeruje w okolicach rzeki Amazonki (np. krokodyl)?


Hm chodzi ci o kajmana , aligatora ( Aligator to raczej bagna Florydy ) , czy anakondę bo jeśli Arluco to Ameryka łacińska to mogło być ciekawe . Może można wykorzystać modele z Fallout Tactics B.O.S. .

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna


cron