Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
mtl
Post : 28 maja 2010 19:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Perry pisze:
mtl pisze:
A ja muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę, aby to przez okno w Jaggedzie nie było widać (nie wliczając zaciemnionych okiem w Orcie).


Perry pisze:
Jak powiedziałem niektóre szyby są przyciemniane w wiekszości właśnie w drewnianych budynkach. Tak było zawsze w 2,5. Trzeba poprostu o tym pamietać


A czy ty widzisz na screenie, że ta szyba jest przyciemniana? Jest to normalne okno, przez które widać. Ja dalej jestem wniosku, że wróg chowa się za ścianą (na której wiszą szafki) i dopiero po otwarciu drzwi (czyli zmianie miejsca z którego najemnik patrzy z okna na drzwi) jest możliwe dostrzeżenie wroga.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Perry
Post : 28 maja 2010 19:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


mtl pisze:
A czy ty widzisz na screenie, że ta szyba jest przyciemniana? Jest to normalne okno, przez które widać. Ja dalej jestem wniosku, że wróg chowa się za ścianą (na której wiszą szafki) i dopiero po otwarciu drzwi (czyli zmianie miejsca z którego najemnik patrzy z okna na drzwi) jest możliwe dostrzeżenie wroga.

Drewniane budynki w JA2,5 mają to do siebie że szyby w nich działają jak przyciemniane, nie wiem dlaczego tak było od zawsze. Ale skoro Ajzol twierdzi że pomogło mu to (nawet na jego korzyść). Trzeba tylko troche pomysleć i zawsze mozna przechytrzyc wroga, a ty skoro tego nie wiesz to widocznie za mało czasu poswięciłeś JA

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Stridingshadow
Post : 28 maja 2010 19:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Perry pisze:
Drewniane budynki w JA2,5 mają to do siebie że szyby w nich działają jak przyciemniane, nie wiem dlaczego tak było od zawsze.

Może twórcy założyli, że zapadłe chaty z bali mają też brudne okna, które działają jak przyciemniane :P

_________________
Obrazek


*
 
Perry
Post : 28 maja 2010 19:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Stridingshadow pisze:
Może twórcy założyli, że zapadłe chaty z bali mają też brudne okna, które działają jak przyciemniane

Mozliwe, że tak było...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
lukasamd
Post : 28 maja 2010 20:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


A może są pokryte śniegiem i szronem? Z tego co widzę, to zimowy "wystrój" a na posterunku w UB również nie było widać przez okna.


*
  WWW
Perry
Post : 28 maja 2010 20:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


lukasamd pisze:
A może są pokryte śniegiem i szronem? Z tego co widzę, to zimowy "wystrój" a na posterunku w UB również nie było widać przez okna

No myslę że to całkiem sensowne wyjaśnienie...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Ajzol
Post : 28 maja 2010 20:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 27.05.2010


Napisałem, że wybiłem szybę i go zobaczyłem, ale mtl dobrze zauważył, że zwykle szyba nie stawiała takiego oporu (oprócz przyciemnianych w Orcie). W czasie kampanii JA2 i UB można było zawsze zobaczyć przeciwnika i naparzać do niego przez okno i przez szkło.


*
 
Perry
Post : 28 maja 2010 20:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Ajzol pisze:
W czasie kampanii JA2 i UB można było zawsze zobaczyć przeciwnika i naparzać do niego przez okno i przez szkło.

Wiem, ale jak wstawisz murowane budynki problem powinien zniknąć...Jak trafnie LukasAMD zauważył być może tworcy wstawili zamarznięte okna w drewnianych budynkach...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
mtl
Post : 28 maja 2010 21:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Perry pisze:
Trzeba tylko troche pomysleć i zawsze mozna przechytrzyc wroga, a ty skoro tego nie wiesz to widocznie za mało czasu poswięciłeś JA


Perry pisze:
Wiem, ale jak wstawisz murowane budynki problem powinien zniknąć...Jak trafnie LukasAMD zauważył być może tworcy wstawili zamarznięte okna w drewnianych budynkach...


Proszę, nie rozśmieszaj mnie... Niedawno sam pytałeś jak odpalić edytor 1.13, a tu wyjeżdżasz z tekstem, że mało siedziałem nad JA2... To raczej ty mało nad nim siedziałeś, jeżeli rozróżniasz ściany na drewniane i murowane xD . Dla gry wygląd ściany nie ma żadnego znaczenia, informacje o obiektach przechowywane są w plikach JSD.

Swoją drogą wpadłem na dość dziwne wytłumaczenie sytuacji - twórcy wzięli do tej nieszczęsnej ściany plik JSD właśnie ze ściany z Orty, z przyciemnianymi szybami, dlatego mimo tego, że okno wygląda normalnie, to nic przez nie nie widać. Spróbuj pobrać ten plik - http://wyslijto.pl/plik/y7lfoepwwz - i wrzucić go do folderów ...\JA2.5\Data\Tilesets\50, ...\JA2.5\Data\Tilesets\51, ...\JA2.5\Data\Tilesets\52, ...\JA2.5\Data\Tilesets\54. Załaduj zapis i sprawdź, czy pomogło.

Perry, dalej jesteś zdania, że za mało czasu spędziłem z Jaggedem?

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Perry
Post : 28 maja 2010 21:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


mtl pisze:
Perry, dalej jesteś zdania, że za mało czasu spędziłem z Jaggedem?

Nad samym graniem pewnie nie zawiele, a do pomocy przy modzie prawie w ogóle sie nie garnąłeś...
mtl pisze:
Proszę, nie rozśmieszaj mnie... Niedawno sam pytałeś jak odpalić edytor 1.13, a tu wyjeżdżasz z tekstem, że mało siedziałem nad JA2... To raczej ty mało nad nim siedziałeś, jeżeli rozróżniasz ściany na drewniane i murowane . Dla gry wygląd ściany nie ma żadnego znaczenia, informacje o obiektach przechowywane są w plikach JSD.

To ty mnie nie rozsmieszaj bo ja w przeciwieństwie do ciebie coś robię...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
mtl
Post : 28 maja 2010 21:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Perry pisze:
mtl pisze:
Perry, dalej jesteś zdania, że za mało czasu spędziłem z Jaggedem?

Nad samym graniem pewnie nie zawiele, a do pomocy przy modzie prawie w ogóle sie nie garnąłeś...
mtl pisze:
Proszę, nie rozśmieszaj mnie... Niedawno sam pytałeś jak odpalić edytor 1.13, a tu wyjeżdżasz z tekstem, że mało siedziałem nad JA2... To raczej ty mało nad nim siedziałeś, jeżeli rozróżniasz ściany na drewniane i murowane . Dla gry wygląd ściany nie ma żadnego znaczenia, informacje o obiektach przechowywane są w plikach JSD.

To ty mnie nie rozsmieszaj bo ja w przeciwieństwie do ciebie coś robię...


"Nad samym graniem pewnie nie zawiele" Dobre, naprawdę dobre :one: Co ma robienie do wiedzy? Nie pomagałem ci przy modzie? Sorry, ale jak usłyszałem pytanie w stylu "jak rozpakować pliki *.slf" to szczękę przez 5 minut musiałem zbierać z podłogi.

Powiem inaczej - Perry, spuść z tonu, bo po twoich postach o "nudzeniu się" widać, że masz o sobie jednak z deka za duże mniemanie.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Perry
Post : 28 maja 2010 21:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


mtl pisze:
"Nad samym graniem pewnie nie zawiele" Dobre, naprawdę dobre Co ma robienie do wiedzy? Nie pomagałem ci przy modzie? Sorry, ale jak usłyszałem pytanie w stylu "jak rozpakować pliki *.slf" to szczękę przez 5 minut musiałem zbierać z podłogi.

Przykro mi, że znam się na programowaniu tak jak ty na graniu, a opowiedzi do dzis nie dostałem...
mtl pisze:
Powiem inaczej - Perry, spuść z tonu, bo twoich postach o "nudzeniu się" widać, że masz o sobie jednak z deka za duże mniemanie.

Tu nie chodzi o mniemanie forum obchodzi czwartą rocznicę a ty zamiast mody robić (skoro sie tak cudownie na tym znasz) wolisz o klockach Lego rozprawiać.
A później sie dziwisz, że się forum wykrusza.
P.S. A po za tym trzymaj sie tematu panie administratorze.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Stridingshadow
Post : 28 maja 2010 21:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Perry pisze:
Tu nie chodzi o mniemanie forum obchodzi czwartą rocznicę a ty zamiast mody robić (skoro sie tak cudownie na tym znasz) wolisz o klockach Lego rozprawiać.
A później sie dziwisz, że się forum wykrusza.

Nie zamierzam się z Tobą kłócić, ale w myśl powyższej gdybyś oszczędził sobie czczej gadki, to dziś CE miałoby szansę być pełnoprawnym modem, a nie kampanią.
Co Ty na to?

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 28 maja 2010 21:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Perry pisze:
mtl pisze:
"Nad samym graniem pewnie nie zawiele" Dobre, naprawdę dobre Co ma robienie do wiedzy? Nie pomagałem ci przy modzie? Sorry, ale jak usłyszałem pytanie w stylu "jak rozpakować pliki *.slf" to szczękę przez 5 minut musiałem zbierać z podłogi.

Przykro mi, że znam się na programowaniu tak jak ty na graniu, a opowiedzi do dzis nie dostałem...


To czekaj dalej na odpowiedź. Jak się takich podstaw sam nie nauczysz, to nie wiem jak chcesz podejść do edytowania innych plików (z przerzucaniem postaci - Maddog - na czele). Ale widzę, że dalej nie zrozumiałeś.

Perry pisze:
mtl pisze:
Powiem inaczej - Perry, spuść z tonu, bo twoich postach o "nudzeniu się" widać, że masz o sobie jednak z deka za duże mniemanie.

Tu nie chodzi o mniemanie forum obchodzi czwartą rocznicę a ty zamiast mody robić (skoro sie tak cudownie na tym znasz) wolisz o klockach Lego rozprawiać.
A później sie dziwisz, że się forum wykrusza.
P.S. A po za tym trzymaj sie tematu panie administratorze.


A wolę, i co, może zaraz krzykniesz "Jagged Alliance albo NIC!"? Offtop, faktycznie jest, ale zaczął się od twojego zdania komentującego czas jaki poświęciłem JA2 i choć nie powinienem dalej w niego brnąć, to jednak wyszło jak wyszło, postów usuwać nie będziemy. Niemniej, następny post w temacie nie na temat zostanie nagrodzony ostrzeżeniem.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Ajzol
Post : 29 maja 2010 00:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 27.05.2010


TileSets to nie folder tylko plik slf. Jak mam go otworzyć i jak to dodać???


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3  Następna


cron