Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 05 sty 2008 18:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Popuś pisze:
Tak więc drogi IS - bez powielania proszę ;)

To trudne ale jakoś dajemy radę. Ale bez obaw, do tego na pewno nie dopuszczę ;) Przykład? proszę bardzo - zapowiedź LS. Czy ktoś wczesniej tak zapowiedział modyfikację? ;-)

Co do nowej muzyki. Niedawno byłem temu przeciwny ale bez przerwy ktoś mi wspomina abym wprowadził do LS właśnie nową muzykę. W takim stylu jak na teaserze może być? Oczywiście z możliwością wybrania w instalatorze- zainstalowania lub nie.


*
  WWW
Krystianm
Post : 05 sty 2008 18:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 6
  • Dołączył: 29.07.2006


ja po 0,7 jestem w stanie skomponować wszytko :P
a tak poważnie to nowa muzyka mogłaby być ale przedewszytkim dużo narzedzi zagłady :-D


*
 
Popuś
Post : 05 sty 2008 18:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Len pisze:
Co do nowej muzyki. Niedawno byłem temu przeciwny ale bez przerwy ktoś mi wspomina abym wprowadził do LS właśnie nową muzykę. W takim stylu jak na teaserze może być? Oczywiście z możliwością wybrania w instalatorze- zainstalowania lub nie.

To jest dobry pomysł - dzięki temu fani konserwatywni będą mogli albo przekonać się do tego, albo grać ze starą muzyką. Co do tego czy może być - oglądałeś "Czas Apokalipsy" - tamtejsza muzyka w sporej częsci mogłaby pasować, więc uderzanie w tego typu klimaty wskazane ;)
Krystianm pisze:
przedewszytkim dużo narzedzi zagłady

Duża ilość broni IMO wcale nie jest dobrym pomysłem - jak jest jej za dużo człowiek tyle ginie w statystykach, a większość się na siebie nakłada. W końcu i tak każdy znajdzie swoją ulubioną broń i na tym się kończy impreza z dużą ilością sprzętu...


*
  WWW
Len
Post : 05 sty 2008 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Popuś pisze:
Co do tego czy może być - oglądałeś "Czas Apokalipsy" - tamtejsza muzyka w sporej częsci mogłaby pasować, więc uderzanie w tego typu klimaty wskazane ;)

Nie oglądałem więc nie wiem. Ale ta z teasera może być? :D No chyba, że są podobne ;)

Krystianm: Tak jak mówił Popuś. Duża ilość broni nie jest konieczna i nie będzie ich wiele. A na pewno LS nie będzie taką encyklopedią jaką jest 1.13 - co za dużo to niezdrowo. Jednak fani militariów mają jak w banku, że bronie ich zaciekawią. Zostaną wprowadzone modyfikacje znane nam z UC, tyle, że nieco zmienione - lepsze ;)


*
  WWW
Popuś
Post : 05 sty 2008 19:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Len pisze:
Nie oglądałem więc nie wiem. Ale ta z teasera może być?

Tak ta z teasera może być ;)
A w "Czasie Apokalipsy", podobnie jak sam film, taka ciut bardziej psychodeliczno-niepokojąca była ;)


*
  WWW
lukasamd
Post : 05 sty 2008 19:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Hm... co by tu jeszcze wrzucić aby mieli więcej roboty :diabel: chcialbym w Last Stand zobaczyć niespełnione marzenia:

- wielopiętrowe budynki z możliwością wejścia choćby na 1 (tzn. pomieszczenia na pierwszym piętrze ale wewnątrz budynków)

- poruszające się po sektorze pojazdy tak w czasie rzeczywistym jak i turach np. przejażdżka jeep'em z zamontowanym M60 obsługiwanym przez IMa byłaby nowym doświadczeniem dla enemiaków

- możliwość zniszczenia całego budynku - jak do tej pory można zniszczyć ściany ale dach nadal wisi w powietrzu

- naprawdę mocne rozbudowanie fabuły, skierowanie gry bardzo bardzo na tor RPG, np. możliwość zmiany strony konfliktu w trakcie jego trwania.


*
  WWW
XBARTEKX
Post : 05 sty 2008 20:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 629
  • Dołączył: 12.05.2007
  • Skąd: Kurów


Uważam że zmniejszenie ilości pancerzy nie byłoby złym pomysłem :). W 1.13 jest ich aż tyle że aż za dużo :). A żeby zejść do realizmu powinno dojść do ich zmniejszenia. Bo wątpię szczerze że w rl jest tyle pancerzu :D.


*
  WWW
lukasamd
Post : 05 sty 2008 20:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Teraz przypomniało mi się co jeszcze miałem dopisać, to naprawdę byłoby ciężkie do zrobienia ale... niespotykane w Jaggedach.

Dotychczasowy realizm to np. najemnik obywa w ramię i traci zręczność. Mimo to nadal może strzelać z 2 rąk. Najlepszym rozwiązaniem byłoby zablokowanie jednej lub obu rąk na jakiś czas w razie takich postrzałów. Trafienie w nogę uniemożliwiające bieganie przez jakiś czas (motyw z falloutów), zatrucie np. alkoholem, oślepienie powodujące obniżenie wartości bojowej przez np. 10 dni.


*
  WWW
Len
Post : 05 sty 2008 21:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


To byłoby rzeczywiście bardzo trudne. Można o tym pomyśleć ale dopiero, gdy uporamy się z tym co pierwotnie zaplanowaliśmy, a programistów nie mamy zbyt wielu.


*
  WWW
momo78
Post : 05 sty 2008 22:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1415
  • Dołączył: 05.11.2007


lukasamd pisze:
możliwość zniszczenia całego budynku - jak do tej pory można zniszczyć ściany ale dach nadal wisi w powietrzu

ech wątpie czy ten silnik to da rady zrobić :P w silent stormie to się często tak robiło :P

_________________
I'm afraid.
I'm afraid, Dave.
Dave, my mind is going. I can feel it.
I can feel it. My mind is going. There is no question about it.
I can feel it. I can feel it. I can feel it.
I'm a... fraid.


*
 
Bartek0511
Post : 05 sty 2008 22:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Len pisze:
To byłoby rzeczywiście bardzo trudne.


możecie mi wierzyć albo nie ale takie rzeczy nie potrzebują ingerencji w kod gry :]
tak samo jak wiele innych rzeczy omawianych w tym temacie :P


*
 
nemrod
Post : 10 sty 2008 20:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Popuś pisze:
A w "Czasie Apokalipsy", podobnie jak sam film, taka ciut bardziej psychodeliczno-niepokojąca była ;)


Masz na mysli "The End" The Doorsow :D .

Jestem zdecydowanie za nowa muzyka. Na moj gust pasowalaby marszowo-psychodeliczna oprawa z elementami beatu. W czystym sektorze najlepsze imo by byly odglosy lekko niepokojace, ale z nutka nadziei. W sektorze z wrogami jeszcze w real-time mocno budujace napiecie kawalki, a walka to juz dzwieki szybkie z mocna doza strachu.

lukasamd pisze:
- naprawdę mocne rozbudowanie fabuły, skierowanie gry bardzo bardzo na tor RPG, np. możliwość zmiany strony konfliktu w trakcie jego trwania.


Pod tym podpisuje sie obiema rekami, nogamui i innymi czesciami ciala :P . Marzy mi sie jagged, na ktorego przejscie i poznanie trzeba bedzie poswiecic kilkaset godzin przed kompem. Od razu KOTOR mi sie przypomina.

_________________
.


*
 
Popuś
Post : 11 sty 2008 07:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


nemrod pisze:
Masz na mysli "The End" The Doorsow

Ty, ale co chcesz... nie pasowało do momentu filmu? :D A w modzie akuratna by była na ekranie mapy przy rozkładaniu sprzętu po walce :P


*
  WWW
nemrod
Post : 11 sty 2008 07:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 603
  • Dołączył: 28.07.2006


Popuś pisze:
A w modzie akuratna by była na ekranie mapy przy rozkładaniu sprzętu po walce :P


No ale wtedy to jeszcze nie jest koniec, bo rozkladanie sprzetu po walce sluzy zbrojeniom do nastepnej :-) .

_________________
.


*
 
Popuś
Post : 11 sty 2008 07:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


nemrod pisze:
No ale wtedy to jeszcze nie jest koniec, bo rozkladanie sprzetu po walce sluzy zbrojeniom do nastepnej

Ale jakby była tylko na końcu to za rzadko by się ją słyszało :-D :-D


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna