Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Adrian-kurde
Post : 10 cze 2007 18:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 05.06.2007
  • Skąd: Węgorzewo


Popers pisze:
kup oryginał. ja problemów nie mam
tylko że jest taki problem że mam oryginał


*
 
lukasamd
Post : 11 cze 2007 15:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Yury pisze:
Mnie najbardziej wkurza.....jak jest toczona bitwa,dzielni najemnicy rozwalaja hordy krwiorzerczych zolnierzy tej porypanej tyranki a tu nagle wybiega ci centralnie miedzy lufy tych dobrych a tych zlych jakis cywil.Nie ma bata zeby nie dostal. Ile razy to mialem taka sytuacje ze grupa zlych skupila sie w jednym miejscu, wiec chce ich rozgonic paroma granatami ,ale co sie okazuje! Miedzy nimi siedzi cywil skitra ten pusty lepek i sie cieszy.
Albo siedzi gdzies nieopodal za jakas sciana, ile to ja razy ranilem takiego kogos przez sciane.Programisci mogli by wlac troche oleju tym patalachom ze jak tylko uslysza strzaly, zeby wiali gdzie pieprz rosnie .


Trzeba przyznać że cywile czasami naprawdę denerwują... w JA2,5UB jeżeli obrywają to w sumie nie ma niczego złego bo nie ma konsekwencji. W JA2 jest trochę gorzej bo rebelianci itp. mogą się na nas wkurzyć... i to mocno :(


*
  WWW
XBARTEKX
Post : 31 sie 2007 20:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 629
  • Dołączył: 12.05.2007
  • Skąd: Kurów


A mnie denerwuje ostatnio że jak wywaliłem serie z FN MINIMI przeciwnikowi w głowę z odległości 2 kratek z głowy oranżada - 200 hp a on stoi z tym że bez głowy. I pomimo jej braku (w sumie i tak tam nic prawie nie miał więc nic dziwnego że nie zaszkodziło) celuje jak snajper ;/.


*
  WWW
Bartek0511
Post : 31 sie 2007 20:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


eee.... jakim cudem gość dostał 200HP i to jeszcze z odległości dwóch kratek a następnie jeszcze stoi i celuje jak snajper ???? (????)


*
 
lukasamd
Post : 01 wrz 2007 08:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Może jakiś bug ale powiem tak - tyle się nagrałem już w Jaggedy i nie miałem jeszcze takiego więc w moim mniemaniu jest to raczej niemożliwe :)

Aha co jest jeszcze denerwujące - strzelasz zza murku (kucnięcie - strzał - gleba itd.) do 2 ludzi. Nagle długa tura a tam stoi z 10 typa a reszta oddziału pół sektora dalej :)


*
  WWW
Sir Kalach
Post : 01 wrz 2007 14:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 26.08.2007
  • Skąd: Kraków


Ira i Flo <- głównie one mnie denerwują :D


*
 
XBARTEKX
Post : 01 wrz 2007 19:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 629
  • Dołączył: 12.05.2007
  • Skąd: Kurów


Nie no Ire da sie podszkolić jak dasz jej porządną broń to se poradzi. A w 1.13 jak dałem jej psg Raven to kosiła headshoty że hoho na tych 55 celności :D.


*
  WWW
Rafadan_PL
Post : 03 wrz 2007 13:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 278
  • Dołączył: 11.07.2006
  • Skąd: Łódź


Cytuj:
Ira i Flo <- głównie one mnie denerwują


Ejże! Co ty masz do Iry! ;) To wg. mnie jeden z najfajniejszych "najemników" (a właściwie rebeliantów), gdyby jeszcze miała trochę więcej inteligencji bez wahania dołączałbym ją do grupy uderzeniowej mojej małej armii :-)

_________________
Jak to dobrze że mamy moderatorów...


*
 
Sir Kalach
Post : 03 wrz 2007 22:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 26.08.2007
  • Skąd: Kraków


XBARTEKX pisze:
Nie no Ire da sie podszkolić (..)


Nie mam na myśli jej umiejętności, ale samą osobę - wygląd, teksty, zachowanie


*
 
Loucipher
Post : 04 wrz 2007 12:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


Mnie tam Ira nie przeszkadza :) Za to faktycznie nadaje się do dobrego szkolenia. A moja recepta na Inteligencję to rozbrajanie i uzbrajanie C4 - po kilkudziesięciu takich akcjach widać, jak Inteligencja zaczyna iść w górę :)

Co mnie denerwuje to głupota AI, widoczna nawet w Wildfire. Zastrzelenie przeciwnika i schowanie się za rogiem to recepta na znacznie większą ilość trupów za chwilkę :) Głupole będą wyłazić zza rogu wprost pod lufy. A jeśli nie wyjdą, to wystarczy rzucić granat za róg, wyjść i postrzelać do leżących kiepasów. Jakby nie można było napisać dobrego algorytmu zachowania się żołnierzy przeciwnika, opartego na uzbrojeniu, obiektach terenowych i taktyce stosowanej przez gracza (gdybyż żołnierze Deidranny mogli sie uczyć na naszych własnych technikach...) :/
No i wszechobecne bugi. Ileż to razy ponownie uruchamiałem grę z 20 razy w ciągu wieczoru, bo akurat zebrało się jej na wykrzaczanie... Dla użytkowników XP podobno pomaga przestawienie w tryb zgodności z Windows 2000/ME. Może spróbuję...

_________________
Loucipher

"Fight for freedom, kill for cash, play for fun."


*
 
lukasamd
Post : 04 wrz 2007 15:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Ja w Wildfire nie mam problemów (teraz jak gram) ze stabilnością na moim XP SP2 full updates ale AI naprawdę parodia - gdy my się chowamy za róg mogliby probować rzucać obok granat. Dobre jest w niektórych modach to że wchodzą na dachy.


*
  WWW
Sir Kalach
Post : 04 wrz 2007 22:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 60
  • Dołączył: 26.08.2007
  • Skąd: Kraków


Loucipher pisze:
Mnie tam Ira nie przeszkadza :) Za to faktycznie nadaje się do dobrego szkolenia. A moja recepta na Inteligencję to rozbrajanie i uzbrajanie C4 - po kilkudziesięciu takich akcjach widać, jak Inteligencja zaczyna iść w górę :)

U mnie zwiększa się podczas szkolenia samoobrony.
Wiec jest już parę możliwości ^^
Loucipher pisze:
(..) Zastrzelenie przeciwnika i schowanie się za rogiem(..)

No wiesz.. zależy jakie broni używasz. Przechodzenie pocisków przez ściany to nic niezwykłego.


*
 
Loucipher
Post : 05 wrz 2007 10:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


Sir Kalach pisze:
U mnie zwiększa się podczas szkolenia samoobrony.

Poważnie? O. Tego nie wiedziałem. Ale u mnie w WF 6.4 Ira po pół godzinie (czasu gry) zabawy z C4 ma już Inteligencję 91 :) A Dimitri, startując z 67, ma już 73 i idzie w górę :) Niech Bozia błogosławi stare dobre materiały wybuchowe :)

Sir Kalach pisze:
No wiesz.. zależy jakie broni używasz. Przechodzenie pocisków przez ściany to nic niezwykłego.

Jeszcze nigdy nie widziałem, aby wróg celowo wypruł w ścianę licząc, że przebije ją i trafi najemnika ukrywającego się za tą ścianą. A parę lat już gram w Jaggeda. Już raczej sam stosuję takie tricki, choć rzadko (pewności nie ma, że trafię akurat w to miejsce, gdzie wróg się ukrywa). Już lepiej odejść na dwa kroki od ściany (poszerzając kąt widzenia) i rzucić granat (zwykły lub obezwładniający) za róg. A potem wyskakujesz - zero przerwań i kupa celów leżących na trawie jak dziewice do rozbiórki :) Jedna seria w taki gąszcz i masz w tym miejscu kopalnię hamburgerów :)
lukasamd pisze:
Dobre jest w niektórych modach to że wchodzą na dachy.

Fakt. Przynajmniej zmusza do trzymania się na baczności po tym, jak już zdejmiesz z dachu "regularnych" snajperów - mogą pojawić się "zmiennicy" :) Ale to wciąż za mało. Co naprawdę przydałoby się w grach z serii JA to możliwość uczenia się komputera na naszych własnych taktykach. Zmuszałoby to do ciągłego wymyślania nowych sposobów - za pierwszym razem przejdziesz sektor bez trudu, ale za drugim nie pójdzie Ci tak łatwo... :)

_________________
Loucipher

"Fight for freedom, kill for cash, play for fun."


*
 
XBARTEKX
Post : 05 wrz 2007 15:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 629
  • Dołączył: 12.05.2007
  • Skąd: Kurów


Loucipher pisze:
akt. Przynajmniej zmusza do trzymania się na baczności po tym, jak już zdejmiesz z dachu "regularnych" snajperów - mogą pojawić się "zmiennicy" :) Ale to wciąż za mało. Co naprawdę przydałoby się w grach z serii JA to możliwość uczenia się komputera na naszych własnych taktykach. Zmuszałoby to do ciągłego wymyślania nowych sposobów - za pierwszym razem przejdziesz sektor bez trudu, ale za drugim nie pójdzie Ci tak łatwo...


Bez obrazy Lucek ale za dużo wymagasz od starego jaggeda. Po primo napisz algorytm który by nakazywał przeciwnikowi uczenie sie na błędach.Było by to bardzo ciężkie do zrobienie ;].


*
  WWW
Loucipher
Post : 05 wrz 2007 20:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


XBARTEKX pisze:
Bez obrazy Lucek ale(...)


My się skądś znamy? Skąd wiesz, jak mam na imię? :)

XBARTEKX pisze:
napisz algorytm który by nakazywał przeciwnikowi uczenie sie na błędach.Było by to bardzo ciężkie do zrobienie ;].


Taki algorytm (co prawda dość ograniczony) był choćby w X-COM:Apocalypse. Skuteczne zastosowanie określonych technik (rzut granatem, strzał z przyklęku/pozycji leżącej, użycie granatu dymnego do postawienia zasłony/uduszenia przeciwnika) były zapisywane w pliku, z którego AI czerpała podczas ustalania taktyki walki kontrolowanych przez nią jednostek. Chyba najlepiej to było widać podczas ciągłych rajdów X-Comu na obiekty Kultu Syriusza (kto grał, ten wie, o co biega :) ) - przy pierwszych kilku najazdach ochroniarze KS leźli pod lufy jak barany na rzeź, ale po kilkudziesięciu misjach nawet agenci w pancerzach wspomaganych z Disruptor Cannonami miewali problemy - wróg perfidnie się chował i zawzięcie ostrzeliwywał. Jak widać - można było. W Jaggedzie też by pewnie można - nic nie stoi na przeszkodzie, aby komputer po prostu wykorzystywał pełnię możliwości, jaką mają nasi najemnicy - w końcu żołnierze Deidranny też potrafią się skradać, rzucać granatami/nożami/gazem itd., prawda? Trzeba zresztą przyznać, że JA2 jest pod tym względem wyjątkowy, że wrogowie naprawdę próbują: niejeden raz widziałem w wykonaniu "drani" (od Deidranny) rzut granatem, atak wręcz (z bronią lub bez) lub próbę podkradnięcia się z boku/tyłu. Lukas pisze, że w jednym z modów nawet włażą na dachy - jak widać, tu też można polepszyć "zaradność" AI pod ostrzałem :) A potem już tylko wystarczy opracować podobną, jak w X-COM metodę ewaluacji technik: jeśli jakaś taktyka prowadzi do zabicia wroga - jest dobra, jeśli do śmierci własnego żołnierza - jest zła. I mamy gotową receptę na to, aby walkę o ostatnie sektory (gdzie z reguły mamy już wyselekcjonowany zespół killerów z bronią i pancerzami z samych górnych półek) uczynić bardzo wymagającą - komputerowy przeciwnik użyje wszystkiego, co myśmy do tej pory przeciwko niemu opatentowali :) Mało tego, każda nowa gra będzie trudniejsza - ten sam sektor w nowej grze może być dużo trudniejszy do zdobycia, jeśli wróg ma kilka trików w zanadrzu na naszą starą "marszrutę" :)
Ktoś powie, że śnię na jawie, kto inny, że się czepiam. Ale ja po prostu nienawidzę powtarzalnych strzelanek - nudzą mnie. Komputer ma mnie zaskakiwać, zmuszać do myślenia i kombinowania. Jeśli głowa pracuje, nie ma mowy o nudzie.

_________________
Loucipher

"Fight for freedom, kill for cash, play for fun."


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron