Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna

Jak zabijacie sami wiece kogo?
Nozem 0%  0%  [ 0 ]
Nozem do rzucania 11%  11%  [ 2 ]
Z pieści 5%  5%  [ 1 ]
Z karata 0%  0%  [ 0 ]
Z broni automatycznej 79%  79%  [ 15 ]
Z pistoletu 0%  0%  [ 0 ]
Z Lawa 0%  0%  [ 0 ]
Z moździerza 5%  5%  [ 1 ]
Liczba głosów : 19
Autor Wiadomość
Fisher
Post : 18 wrz 2010 17:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


Jak zabijacie tego cytat od Buzz "skurwysyna Mike"?

_________________
Podpis w budowie


*
 
lukasamd
Post : 18 wrz 2010 17:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Zawsze czymś automatycznym - najczęściej na tym etapie mam M16 lub FN-FALa, czasami trafi mu się oberwać z Steyer'a.


*
  WWW
Fisher
Post : 18 wrz 2010 18:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 188
  • Dołączył: 13.09.2009
  • Skąd: Polska,Poznań


Czyli classic ja tam za którymś razem starałem sie inaczej zabijac tego pana

_________________
Podpis w budowie


*
 
Stridingshadow
Post : 18 wrz 2010 18:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Fisher pisze:
Jak zabijacie tego cytat od Buzz "skurwysyna Mike"?

Skutecznie, wyjątkowo skutecznie.

_________________
Obrazek


*
 
Perry
Post : 18 wrz 2010 18:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Fisher pisze:
Jak zabijacie tego cytat od Buzz "skurwysyna Mike"?

Jak najszybciej, rzekłbym, staram się z nim nie bawić... :)

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Lutek70
Post : 18 wrz 2010 20:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Po strzale z mozdzierza zostaje "mocno wysmażony"Mike :diabel2:


*
 
aszek
Post : 18 wrz 2010 21:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Ode mnie dostawał granatem (po infiltracji, z dachu). Najczęściej spotykałem go w SAM site pod Chitizeną albo w kopalni (również Chitzena) :P

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 18 wrz 2010 21:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Osobiście staram się zazwyczaj eliminować przeciwników z jak największej odległości.
Podczas grania w RR spotkałem Mike'a w Baku, miał ciężki pancerz i OM 50 Nemesis, padł od strzału w głowę z AK-74 czy innego Sig 550.
Podczas gry w v1.13 spotkałem Mike'a dla odmiany w płn-zach. bazie rakiet SAM, miał H&K 417, pełen pancerz Spec-18, i padł od strzału w głowę z SWD, nawet nie miał szansy zorientować się co się dzieje.
Wydaje się, że pieniądze wydane przez Deidrannę na pensję Mike'a to najmniej trafna inwestycja ;)

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 18 wrz 2010 21:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Mike jest nawet niezły (sprawiał mi problemy), jak się skubany dobrze ustawi to praktycznie jest nie do ruszenia (przerywa). Najbezpieczniej go podejść cichaczem i nie wdawać się w wymianę ołowiu, dlatego granat mu najlepiej robi - po tym przechodzi sobie w tryb pojękiwania i leżenia pokotem, wtedy można do dobić byle pięścią :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Olinka
Post : 18 wrz 2010 22:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


automat albo snajpeka



zreszta róznie w zaleznosci od humoru (mojego rzecz jasna :) )

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Stridingshadow
Post : 19 wrz 2010 13:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
Mike jest nawet niezły (sprawiał mi problemy)

Sprawiał problemy tylko do v1.13, kiedy zasadnicze znaczenie przejął sprzęt i odpowiednia taktyka.
W JA2 wszystkie postaci miały niemal taki sam zasięg widzenia, 360 stopniowe pole widzenia, a pancerz dawał bardzo dużą ochronę przed ogniem.
W v1.13 i modach tej wersji można spokojnie skasować Mike'a mniej doświadczonym najemnikiem, jeżeli pozwoli się temu pierwszemu popełnić błąd.
Wysoka sprawność, wydolność, duże doświadczenie i wysokie um. strzeleckie nic Ci nie dadzą, jeżeli odwrócisz się tyłem do miejsca, skąd może przyjść wróg, albo wybiegniesz w sam środek zawieruchy WIEDZĄC, że wrogi snajper prowadzi ostrzał.

W JA2 zabicie Mike'a to była przeprawa, w v1.13 to po prostu kolejna tura walki, Mike najczęściej nie ma szansy wypowiedzieć swojej butnej kwestii ;)

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 19 wrz 2010 15:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Ja tam go miło wspominam, bo był wymagającym przeciwnikiem (wymuszał odejście od utartych schematów). Dlatego epizod Mike to jeden z niewielu momentów JA jakie do dziś doskonale pamiętam (reszta się gdzieś w pamięci dawno rozmyła) z rutyny stosowania tych samych taktyk. W modach 1.13 nie jestem na bieżąco, bo od jakiegoś czasu nie mam już niestety podstawki więc nowych modków nie testuje. Po kilkuletnim łomotaniu w JA2 (z modami) naszła mnie kiedyś potrzeba co do bardziej skomplikowanego modelu taktycznego i od tamtej pory w gry taktyczne gram dopóki mam przyjemności zmagań z AI, co należy rozumieć jako: dopóki częściej przegrywam i jestem zdziwiony co ta AI wykombinowała. Przy JA chyba bym się zanudził na śmierć, dlatego jeśli chodzi o frajdę z grania to wolę E6 (i to chyba dla mnie Apeiron tą grę robił) :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 19 wrz 2010 17:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
Ja tam go miło wspominam, bo był wymagającym przeciwnikiem (wymuszał odejście od utartych schematów). Dlatego epizod Mike to jeden z niewielu momentów JA jakie do dziś doskonale pamiętam (reszta się gdzieś w pamięci dawno rozmyła) z rutyny stosowania tych samych taktyk. W modach 1.13 nie jestem na bieżąco, bo od jakiegoś czasu nie mam już niestety podstawki więc nowych modków nie testuje. Po kilkuletnim łomotaniu w JA2 (z modami) naszła mnie kiedyś potrzeba co do bardziej skomplikowanego modelu taktycznego i od tamtej pory w gry taktyczne gram dopóki mam przyjemności zmagań z AI, co należy rozumieć jako: dopóki częściej przegrywam i jestem zdziwiony co ta AI wykombinowała. Przy JA chyba bym się zanudził na śmierć, dlatego jeśli chodzi o frajdę z grania to wolę E6 (i to chyba dla mnie Apeiron tą grę robił) :D

v1.13 ma znacznie bardziej zaawansowany model taktyczny niż czyste JA2, niestety nadal ma on swoje braki, jednak różnica jest naprawdę duża.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 30 gru 2010 21:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1577
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


W wersji JA2 najczęsciej spotykałem go w sektorze H2 Grumm i tam najczęściej obrywał z M24 (tylko headshooty) i M79 (obok niego żeby się przewrócił i stracił dużo energii)


A w wersji JA2 Urban Chaos miałem go zawsze w J9 Prax i tam obrywał różnie (Scoped M4A1 w wersji Specnaz [laser, pso1, pret-sprezyna, tłumnik], CZ700M1, Dragunov.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 15 paź 2013 09:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Ja go zawsze spotykałem gdzieś zabunkrowanego na jakimś posterunku czy gdzieś na przejściach, a jako że lubię się bawić to lekko podrasowany w ini.editorze zawsze dostarczał chwilowej dawki fun'u i stawiania oporu (długie wymiany ognia niczym przy obronie w kilku przed 100 chłopa). Równie satysfakcjonujące co zabawa z podrasowanymi killerami Kingpina.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron