Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
wierzba
Post : 09 lut 2015 10:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 06.02.2010
  • Skąd: Legnica


Witam, obudziłem się dzisiaj z myślą "ale po co mi JABiA czy FLASHBACK, skoro jest 1.13?". Będąc realistą, wydaje mi się, że żaden remake czy nowa część JA2 nigdy nie dorówna pierwowzorowi. Dlaczego? Bo wszyscy chcą wrzucić swój klimat do gry. Rozumiem to, każdy chciałby uczynić tak genialną grę swoim znakiem rozpoznawczym. Niestety przez to każda przeróbka kuleje. Nawet inne twarze najemników są tragedią dla maniaków (jak ujrzałem te w JABiA...). Korzystając z tego, że na naszym forum działa wielu moderów, którzy genialnie manipulują w edytorach do 1.13, można stworzyć we współpracy z forumowiczami nowe wątki fabularne, wciągające w rozgrywkę. Można by tu wykorzystać przenoszenie postaci jak z JA2 do UB (ewentualnie edycję statów IMP'a). Stworzony przez nas IMP od JA2 poprzez UB i kolejno nowo tworzone części miałby być wątkiem łączącym rozgrywkę każdej z platform.

Niestety nie jestem tak dobrym piszącym jak mówcą, na pewno pozapominałem o wielu rzeczach o których chciałem wspomnieć, dlatego proszę o aktywną dyskusję, żebym mógł jak najlepiej naświetlić wam moją ideę.


*
 
M'cin
Post : 09 lut 2015 14:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Było omawiane nie raz przy okazji kolejnych produkcji z metką JA ;) żadna komercyjna produkcja nie dorówna 1.13 z tego prostego względu, że jest od zbyt skomplikowany i niszowy, żeby się dobrze sprzedać, a poziom komplikacji takiej produkcji to wiemy, jaki jest. Już pominę sprawę, że mało który "nowy" gracz ma siłę dopasować 1.13 pod siebie, nie mówiąc o walce z bugami :P


*
 
wierzba
Post : 10 lut 2015 09:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 06.02.2010
  • Skąd: Legnica


no nie powiedziałeś nic nowego :D nie mówię o przyciągnięciu nowych graczy, tylko o usatysfakcjonowaniu starych wiarusów. zresztą nowy zaradny też ogarnie. co do bugów - są forumowicze. Nie chciałbyś wejść swoim ulubionym IMP'em w nową kampanię, ze świadomością tego co dokonałeś w Arulco? Nowe mapy i questy, niektóre związane z tym co wcześniej zrobiłeś a inne zupełnie bez związku? Dalsza walka, rozwój postaci, nowe mapy przy tej samej grafice i kimacie?


*
 
Riczik
Post : 10 lut 2015 20:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 19
  • Dołączył: 01.02.2012


Witam nie zgodzę się z Tobą Wierzba-jak dla mnie przydało by się odświeżyć markę(graficznie i pod względem rozgrywki) i pozyskać parę nowych fanów. Sam uważam się za weterana serii, ale bez świeżej krwi marka umrze śmiercią naturalną. Jak dla mnie ratunkiem dla marki Jagged Alliance jest stworzenie całkiem nowej gry-z nową fabułą, postaciami i zadaniami- może być nawet aktywna pauza jak w BiA. Masz 100% racji, że ten czy inny remake będzie kiepski. Porównujemy go z genialnym pierwowzorem i zawsze będziemy w tych remekach narzekać na twarze, bronie albo zmiany w szkoleniu samoobrony dopóki nie powstanie nowa część wzorowana na kultowym JA2.

Reasumując: duży budżet+porządne studio+sprawdzone patenty(taktyczna walka może być z aktywną pauzą, mnóstwo broni, dobre AI przeciwników, niszczenie otoczenia jak w Silent Stormie)+całkiem nowa fabuła, postacie,+ jakieś 2-3 lata i mamy fajną grę- tak to zrobili z Wasteland 2 i wyszło całkiem fajnie.


*
 
wierzba
Post : 12 lut 2015 15:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 06.02.2010
  • Skąd: Legnica


czekanie na duże studio może się opłacić, ale nie musi się takowe znaleźć. co do grafiki; jeżeli po zmianach udałoby się pozostać w klimacie - jestem za. mimo że podoba mi się aktywna pauza, wolałbym jednak pozostać przy systemie turowym.

Postacie i fabułę można stworzyć w edytorach do 1.13, to możemy sami osiągnąć


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie