Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
lukasamd
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik

Zaczyna się mundial, dyscyplina bez wątpienia najbardziej popularna w Polsce, a tu nikt nie pisze? Nie no, albo ta powódź, albo obecnie upały chyba zmieniły aż tak naszych użyszkodników, że nie chce im się nawet kilka słów wklepać :D
No to pomimo faktu, że nie znam się na piłce kopanej i jakoś niespecjalnie ona mnie interesuje, postanowiłem taki temat założyć - sporo u nas na forum jest o pucharach, mistrzostwach, rozgrywkach, to czemu mielibyśmy ominąć takie wydarzenie? :)

No dobra, nie oglądałem całego meczu Polska - Hiszpania (a było w ogóle co oglądać? :lol:), ale stawiam tą drugą drużynę jako tegorocznego faworyta.

*
Perry
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży

lukasamd pisze:
No dobra, nie oglądałem całego meczu Polska - Hiszpania (a było w ogóle co oglądać? ), ale stawiam tą drugą drużynę jako tegorocznego faworyta.

To Polska się zakwalifikowała? Myślę, że nasza piłka nożna to sen o potędze i brak jakiegokolwiek przygotowania psychologicznego naszej reprezantacji, nie wspominając o PZPNie,
który daleki jest od jakichkolwiek działań na rzecz polskiej piłki noznej. :no:

*

Jaahquubel
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan

I ja stawiam na Hiszpanię. Spośród Europejczyków tylko im kibicuję (no, może jeszcze Portugalczykom i Słowianom, ale nie spodziewam się po nich wszystkich sukcesów).
Cieszę się z wczorajszego wyniku Francuzów. Z drugiej strony, mógł wygrać Urugwaj...

Mam nadzieję, że ani Francuzi, ani Włosi nie dojdą do półfinałów.

*
GrU
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant

a ja mam nadzieję że to był ostatni punkt jaki zdobyła Francja. Z całych sił kibicuję Argentynie, resztką sił Hiszpanii.