Cytuj:
Regulamin forum Jagged Alliance Center:
- Rejestrując się na forum bądź biorąc udział w dyskusji automatycznie akceptujesz poniższy regulamin.
- Przed zadaniem pytania na łamach forum, zalecamy korzystanie z funkcji Szukaj. Nie zadajemy pytań, na które odpowiedź została udzielona.
- Zakładając nowy temat na forum staramy się nadać mu jak najbardziej zwięzłą i przedstawiającą problematykę nazwę.
- Tematy zakładamy w odpowiednich do ich treści działach. Jeśli nasz temat nie pasuje do żadnego z nich zakładamy go w dziale HydePark.
- Przestrzegamy zasad polskiej ortografii, aby posty były zrozumiałe dla wszystkich użytkowników. Obecnie każda cywilizowana przeglądarka podkreśla błędy ortograficzne i ich popełnianie jest równoważne z lekceważeniem innych rozmówców.
- Posty piszemy na temat, do rozmów na tematy niezwiązane z problematyką służy dział HydePark.
- Nie dodajemy kilku identycznych postów. Jeden w zupełności wystarczy i na pewno zostanie udzielona na niego odpowiedź.
- Nie "podbijamy" tematów w krótkim czasie, jeżeli brak w nich odpowiedzi na zadane pytanie. Gdy ktoś będzie znał odpowiedź z pewnością nam jej udzieli.
- Jeśli nasze posty nie wnoszą nic do tematu to najlepiej nie pisz nic. Posty nie wnoszące nic do tematu będą kasowane.
- Na Forum i Portalu SafeGroup.pl obowiązują zasady kulturalnego wyrażania się. Nie używamy wulgaryzmów (do okazania swojej frustracji, a także do obrazy innych użytkowników). Zakazuje się również publikowania treści niezgodnych z prawem polskim (spam, pornografia, itp.).
- Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta. Nie róbmy bałaganu i nie blokujmy nazw innych kont. Jedno konto w zupełności wystarczy do korzystania z forum – w razie zgubienia lub zapomnienia hasła prosimy o skorzystanie z odpowiedniej opcji.
- Na forum nie kłócimy się, a za wszczynanie kłótni grozą określone konsekwencje.
- Poruszanie dyskusji / kłótni o podłożu politycznym jest kategorycznie zabronione - więcej informacji w ogłoszeniu
- Ninejszy regulamin może ulec zmianie w każdym momencie. Zmiana wchodzi w życie po ogłoszeniu jej na łamach forum i obowiązuje WSZYSTKICH zarejestrowanych użytkowników.