Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Bartek0511
Post : 22 maja 2008 16:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Wigen pisze:
S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky działa nawet na słabszych komputerach


jak bardzo słabszych ?


*
 
Wigen
Post : 10 lip 2008 22:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Czas odświeżyć stare tematy.

Oficjalne wymagania S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky

Wymagania minimalne:

Microsoft Windows 2000 (SP4) / XP /Vista
Procesor Intel Pentium 4 2 GHz / AMD XP 2200 +
512 MB RAM
10 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta graficzna 128 MB Direct X 9c
Klawiatura, myszka
Karta sieciowa Lan/Internet

Wymagania zalecane:

Microsoft Windows XP /Vista
Procesor Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200 +
1,5 GB RAM
10 GB wolnego miejsca na dysku twardym
Karta graficzna 256 MB Direct X 9c
Klawiatura, myszka
Karta sieciowa Lan/Internet

Polska premiera nastąpi 29 sierpnia.


Ostatnio zmieniony 11 lip 2008 15:17 przez Wigen, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 11 lip 2008 12:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


Wigen pisze:
Polska premiera nastąpi 29 czerwca.


To czemu nikt w to jeszcze nie gra? :D
Chyba chodzi raczej o sierpień.

Z tego co widziałem na nacie, gierka zapowiada się baaaardzo interesująco, ciekawe co z tego wyjdzie ;)


*
  WWW
zadra666
Post : 11 lip 2008 18:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Mam S.T.A.L.K.E.R.A to i Clear Sky jest dla mnie pozycją obowiązkową ;p

_________________
...


*
 
Wigen
Post : 29 sie 2008 23:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Oficjalne wymagania S.T.A.L.K.E.R.A: Clear Sky

Wymagania minimalne (poziom detali ustawiony na minimum, efekty wyłączone):

* Procesor: Intel Pentium 4 2 GHz lub AMD XP 2200 +
* Pamięć RAM: 512 MB
* Karta grafiki: 128 MB, kompatybilna z DirectX 8.0 - GF 5700 lub Radeon 9600
* Miejsce na HDD: 10 GB
* System operacyjny: Windows 2000 (SP4), XP lub Vista

Wymagania zalecane (wysoka jakość, włączone dynamiczne oświetlenie):

* Procesor: Intel Core 2 Duo E6400 lub AMD 64 X2 4200+
* Pamięć RAM: 1,5 GB
* Karta grafiki: 256 MB, kompatybilna z DirectX 9.0c - GF 7900 lub Radeon X1950
* Miejsce na HDD: 10 GB
* System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows 2000 SP4

Wymagania optymalne (wysoka jakość, włączone ulepszone dynamiczne oświetlenie):

* Procesor: Intel Core2 Duo E6700 lub AMD 64 X2 5200+
* Pamięć RAM: 2 GB
* Karta grafiki: 512 MB, kompatybilna z DirectX 9.0c - GF 8800 lub Radeon X2900
* Miejsce na HDD: 10 GB
* System operacyjny: Windows XP SP2 lub Windows 2000 SP4

Wymagania ekstremalne (najwyższa jakość, włączone ulepszone dynamiczne oświetlenie, większa szczegółowość obiektów):

* Procesor: Intel Core2 Duo E8500 lub AMD 64 X2 6000+
* Pamięć RAM: 4 GB
* Karta grafiki: 512 MB, kompatybilna z DirectX 10 - GF 9800 GX2 lub Radeon 3800 X2
* Miejsce na HDD: 10 GB
* System operacyjny: Windows Vista (SP1)

Wymagania z gier-online


*
 
Len
Post : 06 lis 2008 23:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Z przykrością stwierdzam, że przed kilkoma minutami ukończyłem Stalkera. Naprawdę dobra gra, bardzo odstresowująca, klimatyczna i niekiedy potrafi nieźle wystraszyć. Żałuję tylko, że nie udało mi się wypełnić wszystkich misji, np. nie uwolniłem jednego z "Powinności" zamkniętego w piwnicy jakieś fabryki. Za nic nie mogłem znaleźć wejścia.

Gra jest świetna, z pewnością jest to tytuł, który warto kupić bo nie dość, że nie jest to gra na jeden wieczór to jeszcze można ją przechodzić wiele razy. Polecam.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
zadra666
Post : 06 lis 2008 23:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Jakie odkryłeś zakończenie ? Bo to ważne ;p

_________________
...


*
 
Len
Post : 06 lis 2008 23:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Gościu podszedł "Chcę być bogaty", poleciały na niego monety, a raczej tak mu się zdawało. Elektrownia zawaliła się, zginął i tyle. Zakończenie lipne, to chyba największy minus gry. Wszystkie pozostałe filmiki zostały zrobione tak, że miałem wrażenie, że oglądam jakiś wysokobudżetowy horror. Oczekiwałem jakieś świetnego zakończenia, a tu 20 sekundowy filmik i taki, który nie przedstawia nic ciekawego :/ Mam nadzieję, że pozostałe zakończenia nie są równie lipne.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
zadra666
Post : 07 lis 2008 00:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Eeeeee bo się z reguły do Monolitu nie chodzi ;p
Lipne ? Jakie życie stalka taka nagroda na końcu :)
Pozostałe zakończenia przy Monolicie są podobne, a 2 prawdziwe zaskakujące;p
Szczególnie odrzucenie , które daje około 45 minut gry więcej...

Asz chyba znowu będę musiał instalować :)

_________________
...


*
 
lukasamd
Post : 08 lis 2008 12:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


zadra666 pisze:
Szczególnie odrzucenie , które daje około 45 minut gry więcej...


Nom, walka po drugiej stornie elektrowni jest niesamowicie klimatyczna, oglądasz i wydaje ci się że koniec... a tu nie, trzeba jeszcze kilku dokopać kilku typkom :)

Ja jak przechodziłem, to pierwszy raz też nie widziałem co i jak i poszedłem do monolitu - koleś obudził się w pięknym świecie, leżąc na trawie... tyle tylko, że stracił wzrok.


*
  WWW
zadra666
Post : 08 lis 2008 13:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Ja odkryłem 2 prawdziwe zakończenia i 4 związane z monolitem... Są jeszcze chyba inne ,ale zwyczajnie będe teraz grał w Czyste Niebo :)

_________________
...


*
 
Ormus n2o
Post : 23 maja 2010 08:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 163
  • Dołączył: 10.10.2009


Przy pisaniu opisu broni bloku wschodniego odżyły wspomnienia. Po obejrzeniu tego https://www.youtube.com/watch?v=RUy9gEP7ZK0 trailera jeszcze na starym kompie szczena po prostu mi opadła. Potem przeczytałem w CDA, że sporo rzeczy w niej wycięto. Kiedy pierwszy raz zagrałem nie pamiętam już tego trailera .... I Dobrze! Mimo tego, że ktoś ukradł fizykę to gra była wspaniała. Za pierwszym razem przeszedłem grę jakieś 1.5 razy. Potem wracałem do niej co kilka miesięcy. Potem zaczęło się szaleństwo z modami. Nowe bronie, nowe dźwięki.
Potem wyszedł Czyste Niebo. Początek trochę dziwny. Zamknięta wioska. Z drugiej strony wielkie i piękne bagna.
Czar prysł wraz z dostaniem się do kordonu. Niezłe przebudzenie po takich sennych bagnach. Ckm nawala wojsko napiera nie ma co trzeba wiać. Jako, że mój komp ma kilka lat a Shadow of Charnobyl ledwo mi chodził (nigdy nie zapomnę Bar podczas deszczu - groza, najlepiej stanąć, iść zrobić kanapki i wrócić do kompa kiedy przestanie padać bo chodzić się nie dało) to podczas walki z 50+ Npckami na ekranie to chciałem się powieść tak samo jak wieszał się komp. Po dojściu do doliny mroku wkurzyłem się na gię i już nigdy jej nie włączyłem.
W związku z nadejściem wiadomości o 3 części byłem wniebowzięty. Byłem pewien, że będzie to najlepsza część z niezrozumiałego dla mnie powodu. Miałem nadzieje, że połączone zostanie klimat i mapy z 1, ulepszenia z Czystego Nieba (wszystko oprócz wojen frakcji).
jakie 4 miesiące temu włączyłem STALKER Call of Pripyat i znowu zapadłem się w surową zimną Zonę. Było prawię tak jak sobie wymarzyłem. Nowe mapy na początku były dziwne ale potem okazało się, że są pięknie zaprojektowane (i są ogromne!). Były nawet lepsze niż te z jedynki.
Zona wydaje się trochę pusta (mniej ludzi) i brak mi tych ciągłych walk a to z mutantami a to z bandytami/monolitem/wrogą frakcją ale ma to podłoże fabularne.
Misje poboczne! Ciekawe i dużo (chyba coś ponad 70). Wątek fabularny słaby ale może być. Poszukiwanie artefaktów jest frajdą (detektory z Czystego nieba). Skrytki teraz się nie odnawiają i nie znajdziesz już w malej skrytce całego karabinu i kilkaset sztuk amunicji. Ulepszanie broni jest bardzo fajne i naprawa też. Klimat się też czuje. Bardzo fajne jest też uczucie bycia wewnątrz "rodziny". W bazie jest bezpiecznie. Można się wyspać. Można posłuchać stalkerów grających na gitarze. Wolność przebywa w tym samym pomieszczeniu co Powinnośc. Normalnie sielanka. Wielki kontrast z piekłem znajdującym się za drzwiami.
Idealnie byłoby połączenie wszystkiego z 3 części z mapami z 1. Albo mapy z obu części.


*
 
Stridingshadow
Post : 23 maja 2010 08:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


S.T.A.L.K.E.R. to gra ze świetnym klimatem.
Inna sprawa, że odrzuciło mnie od niej, kiedy wyszło na to, że PB i AKS-74U mają ten sam zasięg praktyczny, AK-74S z wszystkimi ulepszeniami i PSO-1 wymagało wywalenia całego magazynka, żeby na 100m zabić żołnierza, a wypucowany AN-94 zacinał się jak głupi już po wywaleniu dwóch magazynków.

Tzn. wiecie, broń to nie wszystko, nie jestem jakimś purystą, nie boli mnie strasznie, że w grze opracowanej za dawną żelazną kurtyną model AK jest w odbiciu lustrzanym.
Boli mnie to, że cała broń jest do kitu, a ona nie jest do ozdoby, tylko do walki.

_________________
Obrazek


*
 
mtl
Post : 23 maja 2010 14:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Zawsze możesz ratować się modyfikacjami, których to do STALKERA nie brakuje (a samych modyfikacji broni jest prawdziwy ogrom).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Stridingshadow
Post : 23 maja 2010 17:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


mtl pisze:
Zawsze możesz ratować się modyfikacjami, których to do STALKERA nie brakuje (a samych modyfikacji broni jest prawdziwy ogrom).

Kiedyś próbowałem, ale coś mi instalka nie szła :|
Tym razem jednak się przemogłem, i wrzuciłem jakiegoś moda.
Broń rzeczywiście sprawia wrażenie o wiele celniejszej: obrzyn nadaje się do czegoś więcej niż polowania, dubeltówką można całkiem skutecznie walczyć na 20-30m korzystając z loftek, zwykły Makarow też jest skuteczny na takie dystanse, MP5 zalicza headshoty na 30m, pozostaje przebić się do kordonu i zacząć bawić karabinkami ;)

Dla porównania grając w wersję niezmienioną, ulepszyłem dubeltówkę na maks, nagwintowałem jej lufę, i korzystając z pocisków Brenneke nie byłem w stanie celnie strzelać na 30m :P

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron