|
Podporucznik |
|
-
Posty:
954
-
Dołączył:
12.06.2006
|
Cóż, na squela Sacred, jednej z lepszych gier cRPG (wg. Gry-Online, jak dla mnie to raczej mix cRPG & hack'n'slash z dużą przewagą tego drugiego) czekałem z wielką niecierpliwością. I choć premiera w Polsce dopiero za parę dni, to od pewnego czasu katuję demo.
Moje wrażenia z dema - jak najbardziej pozytywne. Nowa oprawa graficzna jest bardzo ładna, wszystko wygląda "klimatycznie". Jest to wszystko, co było w jedynce, i co tak bardzo przykuwało (przynajmniej mnie) do monitora. Jednym słowem - jest bardzo, bardzo OK . Nie wiem tylko jak będzie z fabułą, bo po demie ocenić tego elementu nie sposób, ale mam nadzieję, że nie będzie tandetna i zbytnio naciągana .
Jak na razie również nie zauważyłem bugów (poza jednym, a mianowicie czasami nie można podnieść upuszczonego przez wroga czy też wydobytego ze skrzyni przedmiotu, choć leży dosłownie pod nogami naszego bohatera). Jest to plus już sam w sobie, ale staje się jeszcze większy, biorąc pod uwagę jedynkę, która od błędów aż się roiła (no może trochę przesadzam, ale błędów było dużo).
Z tego co można doświadczyć w demie, wygląda na to, że zrezygnowano również z losowych zadań, które były w poprzedniej części, a i których czasami nie można było zakończyć, albo były jakby "nie z tego świata" (pamiętam jak w jedynce było losowe zadanie, polegające na znalezieniu gry komputerowej (sic!)).
Na pełną wersję czekam z niecierpliwością - zapowiada się naprawdę dobra gra, z pewnością wielu umili czas oczekiwania na Diablo III .
Osobiście w demo grałem na najwyższych ustawieniach, przy 25-60 klatkach na sekundę (te najniższe wartości miałem podczas gry w nocy, gdzie pojawia się dość dużo źródeł światła). Mam jednak nadzieję, że pełna wersja będzie lepiej zoptymalizowana, bo jak na poziom grafiki, to jednak te 25 klatek nieco dziwi.
Na koniec parę screenów z wersji DEMO :
_________________ "There are two kinds of people in the world, my friend. Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"
|
|