Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
OsamodasxD
Post : 27 maja 2013 21:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Witam wszystkich :) Krótko mówiąc... lepiłem, lepiłem i w końcu mogę powiedzieć, że jeszcze trochę i ulepię do końca. A mianowicie chodzi o odświeżone, stare poczciwe Jagged Alliance 2.

Jeszcze nie mam konkretnej nazwy dla projektu, ale przy samym finiszu na bank coś wymyślę :)

Pytanie dlaczego mój mod opiera się na oryginalnym kodzie źródłowym? Odpowiedź jest bardzo prosta... stare dobre poczciwe JA2 zawsze miało w sobie coś, czego inne dodatki nie zmienią. I taki chcę uzyskać efekt we własnym modzie. Nie mówię, że 1.13 i inne wersje są beee, wręcz przeciwnie. Ale czasami grając miałem takie odczucie, że tego wszystkiego jest wręcz za dużo i z chęcią powracałem do oryginalnej wersji.

Cały kod źródłowy został przeze mnie przeklepany, pozostają, jak to zwykle bywa poprawki, które wychodzą podczas testów.

Może więcej na ten temat rozpiszę się później przy aktualizacjach wątku :P Teraz co i jak:

Wszystkie bronie, postacie i questy pozostają... zmieniają się lokacje, pozycje sektorów - lotniska, bazy, miasta i wszystko inne co tylko się dało - (czyli niby wszystko znamy ale odwiedzamy je zupełnie na nowo), obrażenia, poziom trudności itp itd.

Tak prezentuje się mapa świata:

Obrazek

W tej chwili utworzyłem i przetestowałem tyle sektorów:

Obrazek

No i oczywiście zdjęcia z gry i map edytora:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
M'cin
Post : 27 maja 2013 21:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Czyli, w skrócie, szykuje się nowa kampania do JA2? Fajno :)


*
 
hasan_talib
Post : 27 maja 2013 22:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


kolejna modyfikacja z nową mapką i fabułą? tak bardzo je wszystkie uwielbiam :D powiedz, sam to zrobiłeś, wszyściutko? ile Ci to zajęło?


*
 
OsamodasxD
Post : 28 maja 2013 20:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Sam sam, wszystko sam :) A ile zajęło? Sam plan nowego Ja2 około 2 godzin, jak mnie naszła wena twórcza tak wszystko po kolei zacząłem zapisywać. Samo źródło wałkowałem około 5-6 dni, ale do tej pory znajduję błędy i coś w nim poprawiam. Dużo czasu zabrało mi utworzenie nowej mapy radarowej i żmudne klepanie typów sektorów :P

Fabuła się nie zmieni, tak jak i postacie w grze bo w pojedynkę nie jestem w stanie tego zrobić. Ale będą oczywiście drobne zmiany :)
Prawdopodobnie nazwy miast powrócą do takich jak w oryginalnym JA2, trochę ciężko się gra czytając o Almie nie widząc jej na mapie....

To może dokładniejsza lista zmian:

-nie spotkamy Fatimy na start, lecz od razu rebeliantów którzy się nie przyłączą (chyba że mi się coś jeszcze w głowie odmieni ale wątpię)
-statystyki oraz ceny najemników uległy zmianie (u niektórych tylko troszeczkę, a u części znacznie wzrosły)
-na start najemnicy nie posiadają żadnego ekwipunku... dostaniemy coś na początku w skrzyniach w sektorze startowym i tyle. Sam masz zadbać o swoje uzbrojenie podczas gry zdobywając bądź odnajdując
-oczywiście gnaty i inne części ekwipunku będą odblokowywane w miarę postępów w grze, nie pozwoliłem sobie na dostęp do wszystkiego już na początku gry. Dzięki temu mamy więcej trudności przy zdobywaniu kolejnych miast czy też baz gdy nasi przeciwnicy są lepiej uzbrojeni od nas
-wszystkie bronie w grze są dostępne w sklepie internetowym, mapie jak i u przeciwników - czyli taki P90 albo AUTOMAG można wydropić :)
-przeciwnicy jak i samoobrona zostawiają po sobie 100% - nie ma czegoś takiego że przeciwnik strzela z pustych rąk :)
-samoobronę można teraz szkolić wszędzie, czyli Tixa, Orta, Estonii jak i San Mona również wchodzą w grę
-pozycje baz, miast, kopalni i innych strategicznych miejsc zostały zmienione... czyli eksplorowanie terenu na nowo przyniesie wam frajdę (co jak co ale w modach zazwyczaj było tak że wszystkie te elementy miały stały punkt i nawet jak sektory były pozmieniane to i tak grało się z wrażeniem jakby się już wszystko znało)
-w jednym sektorze samoobronę można szkolić sześcioma najemnikami do max 28 sztuk
-królowa częściej atakuje na miasta (oczywiście na najtrudniejszym jest najlepszy hardcore)
-częściej spotkamy czołgi, nie tylko w medunie albo jej okolicach
-miasta są teraz trochę bardziej rozbudowane - nie ma czegoś takiego że: pierwszy sektor to sama kopalnia, drugi trzeci i czwarty sektor to jakieś bazy albo fabryki a piąty same domki jak było w Grumm - oczywiście będą wyjątki tj. lotnisko, pałac czy też dom samego Kingpina . W miastach pojawiają się również małe parki, skwery albo coś w tym stylu - czyli miejsca gdzie ludzie mają gdzie wyjść :P

To chyba tyle z tych ważniejszych zmian :)

**EDIT**:
-w grze umieściłem również znajdźki- czyli ukryte miejsce w ośmiu sektorach, w których możemy odnaleźć cenne przedmioty. I nie są to sektory baz czy też miast... po prostu gdzieś w lesie jak się wpatrzymy odnajdziemy skrzynię albo jakiś grób czy coś takiego i tam będą te przedmioty.
-w niektórych sektorach możemy natrafić na posterunki wroga, które będą odbijane przez królową

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


Ostatnio zmieniony 29 maja 2013 14:30 przez OsamodasxD, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Marius123404
Post : 28 maja 2013 23:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 30.12.2011
  • Skąd: Koło


Fajnie wszystko wygląda
zrób jakiś gameplay ;-)


*
  WWW
Starchris
Post : 30 maja 2013 08:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


POWSTAJE NOWA MODYFIKACJA POD KLASYCZNE JAGGED ALLIANCE 2


OsamodasxD pisze:
Prawdopodobnie nazwy miast powrócą do takich jak w oryginalnym JA2, trochę ciężko się gra czytając o Almie nie widząc jej na mapie....

Bardzo zły pomysł, niech zostaną takie nazwy jakie są, czyli te nowe, nikomu to nie będzie przeszkadzać.


OsamodasxD pisze:
-przeciwnicy jak i samoobrona zostawiają po sobie 100% - nie ma czegoś takiego że przeciwnik strzela z pustych rąk :)

Kiedyś myślałem, że ta opcja to jest coś dobrego, ale od dłuższego czasu dla mnie to jest jak granie na kodach, dlatego mam pytanie czy będzie możliwość wyboru, czy możemy grać z tą lub bez tej opcji.


OsamodasxD pisze:
-na start najemnicy nie posiadają żadnego ekwipunku... dostaniemy coś na początku w skrzyniach w sektorze startowym i tyle. Sam masz zadbać o swoje uzbrojenie podczas gry zdobywając bądź odnajdując

To jest bardzo dobry pomysł, coś takiego było w Urban Chaos i sprawdziło się znakomicie.


Mam pytanie o bronie, czy będą wszystkie bronie z wszystkich części (JA2, JA2 UB i JA2 Wildfire), oraz czy planujesz dodać więcej slotów w inwentarzu najemnika i więcej slotów na dodatki do broni. Było by to coś niesamowitego, gdyby coś takiego było wdrożonego.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 30 maja 2013 09:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


All Item Drop mógłby wyglądać tak:
ZOSTAJE:
- broń
- plecaki
- kabury

NIE ZOSTAJE:
- nie upuszczają kamizelek i spodni
- jak "pęka" głowa to nie zostaje noktowizor i ucho

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
OsamodasxD
Post : 30 maja 2013 12:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Cytuj:
Bardzo zły pomysł, niech zostaną takie nazwy jakie są, czyli te nowe, nikomu to nie będzie przeszkadzać.

Wobec tego nazwy miast pozostaną takie jakie są. Muszę tylko wymyślić jakiś sposób aby wiadomo było o które miasto chodzi...

Cytuj:
Kiedyś myślałem, że ta opcja to jest coś dobrego, ale od dłuższego czasu dla mnie to jest jak granie na kodach, dlatego mam pytanie czy będzie możliwość wyboru, czy możemy grać z tą lub bez tej opcji.


Czy ja wiem... aż tak ogromnej ilości ekwipunku jak w v1.13 nie będzie a jak pisałem wcześniej bronie i inne przedmioty będą odblokowywane w miarę postępów w grze. Także moim zdaniem to nic nie przeszkadza. Oczywiście biorę pod uwagę takie opcje jak "czy przeciwnicy zostawiają wszystko",bądź "bronie zadają ogromne obrażenia".

Cytuj:
czy będą wszystkie bronie z wszystkich części (JA2, JA2 UB i JA2 Wildfire), oraz czy planujesz dodać więcej slotów w inwentarzu najemnika i więcej slotów na dodatki do broni. Było by to coś niesamowitego, gdyby coś takiego było wdrożonego.


Jak do tej pory pozostawiłem wszystkie bronie z oryginalnego JA2. Z dodatkowymi gnatami jeszcze się zastanowię, na razie pracuję nad sektorami :) A co do ilości slotów w inwentarzu to nie wiem czy to będzie dobry pomysł, nie wyobrażam sobie żeby najemnik był w stanie unieść więcej niż 4 karabiny maszynowe albo bazooki tj było to w kazdym JA :P

Moje wypowiedzi jeszcze nie oznaczają ostatecznych decyzji. Do tej pory dalej się uczę i jeszcze wiele może się zmienić. Najbardziej zależy mi na tym, aby utrzymać moda w klimacie oryginału. :-)

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
Starchris
Post : 30 maja 2013 16:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


OsamodasxD pisze:
Najbardziej zależy mi na tym, aby utrzymać moda w klimacie oryginału. :-)

I tego przede wszystkim się trzymaj.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
OsamodasxD
Post : 31 maja 2013 22:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Miałem parę problemów z sektorem więziennym, już miałem sobie włosy z głowy wyrywać bo nie mogłem znaleźć błędu. A co się okazało? Przy zejściu do podziemi wpisałem nie ten sektor haha :lol2:

Przy okazji pokażę skrawek lochu podziemnego, tropiki i las:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

I może dla ciekawskich, czyli jak wyglądają plany na których pracuję :):

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
Starchris
Post : 31 maja 2013 23:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Jak zobaczyłem te stare oryginalne bronie, to od razu powiało klasykiem i aż chce się zagrać. Dołóż wszelkich starań, żeby dokończyć moda.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Marius123404
Post : 03 cze 2013 08:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 30.12.2011
  • Skąd: Koło


Wiadomo kiedy premiera? ;-)
Nazwa jakaś będzie?


*
  WWW
OsamodasxD
Post : 03 cze 2013 21:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 35
  • Dołączył: 12.03.2008
  • Skąd: x=56, y=81


Premiera prawdopodobnie w lipcu :) Teraz mam trochę innej roboty- kolokwia, egzaminy i takie tam... Ale to nie oznacza że nie przysiadam się do projektu. Wszystko co zrobiłem do tej pory już jest grywalne, ale jak zwykle wychodzi coś co wypada poprawić albo zmienić :lol2:
Co mi zostało: około 70 sektorów, poprawki w kodzie, które dużo czasu nie zajmują no i oczywiście całościowy test gry. Takie testy szybko trwają mając do dyspozycji przycisk zabijający wszystkich oponentów naraz :P

Nad nazwą zastanawiam się od dłuższego czasu, myślałem nad słowem związanym z "odświeżeniem". Może macie jakieś pomysły ?

_________________
Obrazek
Dla wszystkich wersja testowa: http://jagged-alliance.pl/plik518/
MODA DAJEMY JAKO NAKŁADKĘ DO POLSKIEJ WERSJI JA 2 1.05. Życzę smacznego :P


*
 
M'cin
Post : 03 cze 2013 21:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


JA2 Freshmaker mod? I Mentosy w gratisie :D


*
 
micand1989
Post : 04 cze 2013 05:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


OsamodasxD pisze:
no i oczywiście całościowy test gry.

Jak wrzucisz tu na forum to Ci przetestujemy za darmo :D

OsamodasxD pisze:
Nad nazwą zastanawiam się od dłuższego czasu, myślałem nad słowem związanym z "odświeżeniem". Może macie jakieś pomysły ?

JA2 Reloaded

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna


cron