Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Len
Post : 28 paź 2007 13:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


"Zespół pracujący nad tym tytułem składa się z osób, które wcześniej tworzyły takie gry, jak na przykład Medal of Honor: Allied Assault czy wspomniany Painkiller."

Nie podoba ci się Painkiller: Overdose? Jeśli tak to dobrze się składa, gdyż programiści z gliwickiego studia The Farm 51 szykują zupełnie nową grę nazwaną NecroVision powstającą na silniku wspomnianego Painkillera. Nie będę dużo pisał bo wystarczy spojrzeć na screeny i wiadomo o co chodzi, nareszcie dostaniemy normalnego mrocznego Painkillera (choć oficjalnie nim nie jest) w którego będziemy pogrywali nocami. Nad grą pracują Polacy więc poczucie klimatu mnie nie dziwi :) Aby się o tym przekonać, wystarczy obejrzeć zwiastun.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Len, łącznie zmieniany 2 razy

*
  WWW
lukasamd
Post : 28 paź 2007 13:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Sytuacja prawie jak z JAZZ ;) Jeżeli mam oceniać po screenach to NecroVision będzie prawowitym PK2, tytuł mnie nie obchodzi.


*
  WWW
Rain
Post : 28 paź 2007 15:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 39
  • Dołączył: 19.09.2007
  • Skąd: Poland - Lodz


Po obejrzeniu filmiku stwierdzam że mało dynamiczne to jest :
I standardowo na końcu każdego poziomu będzie BOSS :
Dlaczego Polacy nie zrobią czegoś takiego jak Doom3? Klimat, fabuła i grafa bombowa :->
Tylko jak się już uczepią jednego to do usranej śmierci :ble:
jedynie do tej pory mnie podstawowy "Pain" powalił dynamiką(pomijam bossa na bagnach).


*
  WWW
Len
Post : 28 paź 2007 15:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Rain, WYJDŹ! :diabel:


*
  WWW
Rain
Post : 28 paź 2007 15:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 39
  • Dołączył: 19.09.2007
  • Skąd: Poland - Lodz


Len pisze:
Rain, WYJDŹ! :diabel:

To nie FAIR :!!: Gdzie bym się nie pojawił to mnie wypraszają :P :P


*
  WWW
lukasamd
Post : 28 paź 2007 17:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Chodzi o to że Painkiller ma swój klimat i gra się w niego na zasadzie chorej psychicznie siekaniny xD NecroVision do tego pasuje, no i bossowie którzy są BIGGGGG !!! XD


*
  WWW
mtl
Post : 30 paź 2007 21:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Rain pisze:
Dlaczego Polacy nie zrobią czegoś takiego jak Doom3? Klimat, fabuła i grafa bombowa :->


Ekhmmm... Osobiście, to dziękuje Bogu, że Polacy nie zrobili jak dotąd gry a'la Doom 3. Dlaczego? Doom 3 posiada niewątpliwie wszystkie cechy, które wymieniłeś, ale...
No właśnie, ale... IMO Oczekiwania graczy o wiele przerosły finalny produkt (niestety ;/). Klimat jest aż nad to ZA ciemny (+-75% gry to błąkanie sie po czarnych czeluściach monitora), fabuła też taka sobie (a któryż to już raz zostajemy jedynym tak walecznym aby pokonać zło na pozaziemskiej koloni? Owszem, motyw z piekłem był niezły, ale przecie to tylko końcówka zabawy). A grafika? Cóż, dobra, ale zdarzyło mi się natknąć na parę miejsc z teksturą w tragicznej rozdzielczości, ba, w jednym (o ile pamiętam, mogło być tego więcej) tekstury po prostu nie było.

Ale ja tu o Doomie Trzecim, a tu przecie Painkiller (a raczej jego nieoficjalna kontynuacja) jest tematem nie off-topowym :P

A Painkiller? Painkillera stworzyło nikomu (wcześniej oczywiście) nieznane studio, gra o ile pamiętam nie miała jakiś szumnych zapowiedzi, reklam itp. A co otrzymaliśmy? Bardzo dobrą produkcje, która niejednemu graczowi zabrała niejeden wieczór (i to nie tylko w rodzimym kraju, a i za granicą). Grafika w dniu premiery znakomita (nie twierdze, że Painkiller posiada jakieś nowoczesne technologie, że korzysta z DX10 itp, jednak grafika w grze w 100% oddaje jej klimat, poza tym, nie wygląda dziś wcale gorzej niż wtedy). Poza tym, nie patrząc na grafikę, fabułę, itp. największym atutem Painkillera (w dniu premiery oczywiście) była jego cena. 19.90 to co najmniej 2 razy za mało, za grę która otrzymaliśmy za te śmieszne (w porównaniu do ceny wspomnianego Dooma 3) pieniądze...

A co do samego NecroVision - cóż, po trailerze widać, że produkcja zachowała klimat oryginału. Nie to co jakiś marny Overdose (siekająca kosta RUBIKA bronia?!!! Boże, lud woła o litość!). Zapowiada się naprawdę dobra gra :>


...ot moje 12:4 groszy :-D

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Len
Post : 15 gru 2007 13:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Serwis WorthPlaying zaprezentował paczkę zupełnie nowych zdjęć z nadchodzącej gry polskiej produkcji - NecroVision. Ta pierwszoosobowa strzelanina powstaje z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC w Gliwickim studiu The Farm 51.

Oglądając zdjęcia możecie odnieść wrażenie, że już gdzieś to widzieliście. NecroVision bowiem powstaje na zmodyfikowanym silniku gry Painkiller. Wygląda na to, że gra zachowała niepowtarzalny klimat. NecroVision może być ciekawą alternatywą dla fanów Painkillera po niezbyt udanym Painkiller: Overdose.

Zbiór nowych zdjęć znajdziecie tutaj.


*
  WWW
mtl
Post : 12 lis 2008 22:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Nowy trailer NecroVision ( http://www.gametrailers.com/player/42647.html )

Cóż, od ostatniego postu w tym temacie minął prawie rok, a tu gry ani widu ani słychu. Mam nadzieję, że sytuacja szybko się zmieni, bo po tym i wcześniejszych filmikach zapowiada się co najmniej dobrze.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
mtl
Post : 06 lut 2009 17:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006



_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
lukasamd
Post : 20 maja 2009 19:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Miałem dziś okazję pograć no i... mocno się rozczarowałem. Spodziewałem się czegoś podobnego do Painkillera, a tu pomimo niezłej grafiki, tempo akcji jest w porównaniu ze starszym tytułem wolne niczym ślimak. Brakuje mi jakiś fajnych broni, finezyjnego ukazania obrywającego przeciwnika, ale również chorego "humoru". Wydawać by się mogło, iż gra ma robić nieco za jakiś horror, takiego odczucia podczas gry nie ma się jednak zupełnie - są potwory dziwności i cuda, a gra to ani dobry horror straszący każdym odgłosem, ani również bezmyślna nawalanka potrafiąca wciągnąć na godziny aby "odreagować codzienność".

Oczywiście zauważyłem kilka plusów: pełna polska wersja językowa (nie każdemu musi się podobać, więc przy instalacji można wybrać pełną / kinową polską lub angielską), całkiem fajna grafika, osadzenie akcji w nietypowym jak na FPSy czasie - I Wojna Światowa. Niestety gdybym mial oceniać w skali od 1 do 10, dałbym grze coś około 5. Grywalności nie znalazłem.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie